06.08.2014

Lampion


To było jak grom z jasnego nieba. Przechadzając się po Juli od niechcenia wzrok mój padł na te lampiony. Czarny wcale mnie nie urzekł. Za to biały, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Już w sklepie oczyma wyobraźni widziałam go jak pięknie prezentuje się na balkonie obok lawendy (którą o mały włos co nie ususzyłam).

Po powrocie do domu już nie byłam taka pewna gdzie go postawię, bo pięknie prezentował się zarówno na balkonie jak i w przedpokoju. Ostatecznie jednak miejsce swe zagrzał na korytarzu, gdzie po wejściu do mieszkania gra pierwsze skrzypce.

Cena: 19.99,-

37 komentarzy:

  1. Jestem w trakcie poszukiwan takiego lampionu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je! sprawiają, że wnętrza są niesamowicie ciepłe i przytulne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lampiony są idealnymi rzeczami, które upiększają nasze mieszkanie... są bardzo klimatyczne :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Ja tak troszkę odbiegnę od tematu: Obserwuję Cię od niedawna. Twój blog wpadł mi w "łapki" całkowicie przypadkowo przy poszukiwaniu sposobów na estetyczne wydarcie dziur w jeansie... :-) I tak zostałam na dłużej... Przeszperałam Twoje starsze wpisy i mam przymus aby Cię pochwalić!: Wyglądasz przepięknie, ta fryzurka i kolor idealnie Ci pasują, dodają Ci kobiecości i dojrzałości, nie wspominając już o klasie, tak więc jeżeli kiedyś chodziłyby Ci po głowie kosmate myśli o ponownym zapuszczeniu włosów, to tego NIE RÓB! Przeszłaś naprawdę pozytywną metamorfozę, a z każdym kolejnym zdjęciem nie mogę się na Ciebie napatrzeć. O wpisach chyba wspominać nie muszę... krótko zwięźle i na temat! Aż chce się czytać, a nie jedynie przeglądać bezmyślnie zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na nowe posty. Angelika :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wpis o dziurach się przydał :)
      A propos myśli o zapuszczaniu włosów to właśnie o tym intensywnie myślę :) Cieszę się, że spodobało Ci się u mnie :)

      Usuń
    2. Hej . Ja też od niedawa czytam Twojego bolga, i też przez przypadek na niego wpadłam jak właśnie szukałam sposobu na zrobienie dziur w spodniach :-) . Bardzo mi się podoba Twój blog i napewno będę tu zaglądać . Z przeczytanych wpisów wnioskuję, że jesteś bardzo fajną i miłą osobą :-) . A tak przy okazji miałabym do Ciebie jedno pytanko, bo widziałam, że dużo farbujesz włosy i bawisz się kolorami ;-) . A więc chciałabym żebyś mi pomogła, z naturalnego koloru jestem ciemną blondynką, a przefarbowałam sobie włosy na czarny... I trochę mi się to nie podoba, czy mogłabyś mi doradzić jak mam zejść z czarnego koloru na trochę jaśniejszy?

      Usuń
  5. przepiękny! właśnie takich rzeczy szukam do remontu mojego pokoju :)
    http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantycznie :) Ja jestem miłośniczką lampionów, świeczek i takich tam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampion super! Nadaje klimatu!
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. lampion wymiata! potwierdza że czasami im prościej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też bardzo podobają się te lampiony mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow – Want this!You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    http://adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jest śliczny, ja polowałam na drewniany ale ostatecznie kupiłam w biedronce, niestety szybka mi się potłukła

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome Fashion blog, Get more details About the
    Best Beauty Blog click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Вельмі добры артыкул сябру, было б лепш, калі апошняе зацвярджэнне плюс высновы для прастаты высноў. па-ранейшаму тычыцца шуму з крамы Захра травяныя надзейнага і найбуйнейшага ў Інданэзіі для вашага блога (поспех) заўсёды паспяхова
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  14. Muito bom artigo para um amigo, que seria melhor se a última declaração mais conclusões para a facilidade em tirar conclusões. continuar a relação do ruído do zahra loja de ervas confiável e maior da Indonésia para o seu blog (sucesso) sempre é bem sucedida
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  15. мэдээлэл маш их тустай байдаг, миний мэдлэг өссөн байна. Таны эрүүл мэндийн төлөө Regards. Миний вэб хуудас очиж бүү март >>> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, ciekawy blog.
    Jestem nowa w świecie blogspotu, zapraszam do siebie i proszę o pomoc.
    Dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa ozdoba :-) Wszelkie świeczki i światełka dodają przytulności wnętrzom :-)

    Pozdrowienia!
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Vi giver lægemidler til behandling af forskellige helbredsproblemer, ved hjælp af et lægemiddel, der allerede er forsynet med korn kan helbrede sygdommen fuldstændigt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  19. I loved the article, I found it quite complete .. Congratulations

    OdpowiedzUsuń
  20. Congratulations on the content of the article, I found it very good! And I also liked the blog itself, I recommend it!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)