27.07.2014

I love summer

Do końca nie byłam przekonana do tego połączenia kolorów. Nawet będąc już w trakcie malowania myślałam, że będzie trzeba zaraz to wszystko zmyć. Wyszło jednak bardzo letnio, wakacyjnie, więc zostało.
 
Lakiery przy dwóch warstwach jakoś dawały radę, ale trzecia była jak najbardziej wskazana.
Lovely schnie w miarę, szału nie ma. Ouqian schodzi na to trochę więcej czasu, ale uczę się cierpliwości, bo bardzo lubię ten kolor.


Trwałość wypada na korzyść różowego spokojnie 4-5 dni bez uszczerbku, u żółteczka są to tylko 3dni. Oba mają grube pędzelki, którymi bardzo wygodnie się operuje.

Z reguły szybko się nudzę jednym mani i gdy lakier mi odpryśnie, zmywam i malują innym. Tym razem zmyłam i pomalowałam jeszcze raz tak samo :)

12 komentarzy:

  1. rzeczywiście bardzo letnio ;D cudne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie pomyslałabym, ze połączenie koloru żółtego i różowego może tak świetnie wygladać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawienie kolorów, będę musiała się koniecznie za takimi rozejrzeć ! Jest większa paleta barw tego typu? np. zielonkawy odcień?

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nigdy nie byłam przekonana do żółtego lakieru, ale w tym zestawieniu to miazga! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorów :)))
    Pozdrawiam !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. the information is very good and very interesting., ... ... I like this blog very creative and nice

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne połączenie :) zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  8. খুব ভাল নিবন্ধটি বন্ধু, এটা ভাল হবে যদি গত বিবৃতি প্লাস সিদ্ধান্তে অঙ্কন মধ্যে কর্মের জন্য সিদ্ধান্তে. শুভেচ্ছা অবিরত দোকান Zahra ভেষজ নির্ভরযোগ্য এবং ইন্দোনেশিয়া সর্ববৃহৎ আপনার ব্লগ (সাফল্য) থেকে গোলমাল সবসময় সফল হয়
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)