25.05.2014

Inebrya, ciemny blond miedziano-złoty

Wczoraj kolejne farbowanie za mną. Wcześniejszy kolor, który wam pokazywałam (7.44) był fajny, jednak po paru myciach dla mnie zbyt jasny. Zaczęło się więc ponowne przeglądanie palety kolorów w poszukiwaniu tego idealnego. Wybrałam 6.43 czyli ciemny blond miedziano-złoty i jest to trzecia koloryzacja tą farbą . Myślę, że się już z nią polubiłam :)

Trwałość farby przy moim codziennym ich myciu, oraz biorąc pod uwagę miedź, jest w miarę zadowalająca. Wiadomo nie powala, ale nie ma co oczekiwać przy takim stanie rzeczy cudów :)

Przejdźmy do konkretów, czyli zdjęć.
Poniższe zdjęcie zrobione jest w świetle naturalnym, przy braku słońca. Kolor w słońcu wygląda niemalże identycznie jak na zdjęciach wykonanych z lampą błyskową.
Jak jeszcze coś mi się przypomni to dam znać :)

12 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się komponuje z Twoją karnacją, moim skromnym zdaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jeszcze farbowałam włosy, to lubiłam ich farby. Piękny masz ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny kolorek:) Ja też myję głowę codziennie i właśnie to mnie w farbach denerwuję że często kolor płowieje ale ten jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy kolorek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor.Wróć do pisania,bo uwielbiam Cię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wygląda źle, ale FarmaVita - miedziana - moim zdaniem znacznie lepiej się prezentuje, przynajmniej u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiej wody użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wabwino kwambiri nkhani bwenzi, zingakhale bwino ngati mawu otsiriza kuphatikiza pozindikira kuti omasuka kuwalingalira. kupitiriza za phokoso la sitolo mwachifundo mankhwala odalirika ndi waukulu kwambiri Indonesia kwa blog (wabwino) ndi nthawizonse bwino
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)