27.04.2014

Baza winna za rozdwajanie się paznokci ?

Walka o lepszy stan paznokci ciągle aktualna.
W lutym napisałam po raz pierwszy, że zabieram się za poprawę ich stanu. Niestety od tamtego czasu nie było poprawy.
Wcierałam olejki, łykałam skrzyp w tabletkach i nic. Jak się rozdwajały, tak się rozdwajały.
Dalej byłam zmuszona do noszenia moich "ogryzków".

Aż tu nagle doznałam olśnienia. Wszystko zaczęło się od kiedy skończyła  mi się moja baza pod lakiery. Kupiłam inną, pierwszą lepszą z półki i jak to z bazami bywa stosowałam ją pod każdy mani od ... no właśnie od dłuższego czasu. Nigdy w życiu nie przypuszczałabym, że to ona może być winna.
Teraz po połączeniu faktów, wszystko by się zgadzało.
Gdy odstawiałam bazę i stosowałam tylko odżywkę z Eveline następowała poprawa. Po kuracji wracałam do bazy i lakierów i znowu było pogorszenie.

Póki co baza idzie w kąt .
c.d.n

18 komentarzy:

  1. moje paznokcie się rozdwajają po każdym lakierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sobie z tym radzisz ?
      Ja sobie nie wyobrażam nie mieć pomalowanych :)
      Zawsze miałam zdrowe paznokcie i nie wiedziałam co to rozdwajanie czy łamanie aż do teraz.

      Usuń
    2. maluje lakierem hybrydowy utwardzanym pod lampą UV

      Usuń
  2. Niestety tak czasem bywa :-( Dobrze, że odkryłaś co szkodzi twoim paznokciom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wiele przypadków ( w tym i moje paznokcie) gdzie ucierpiały na skutek stosowania odżywki Eveline. Dopóki ją stosowałam wszystko było w porządku, po odstawieniu nawet po kilku dniach następowało pogorszenie staanu paznokci. Wiele czasu zajęło mi ich wyprowadzenie... więc spojrz także na to jak Twoje paznokcie zachowują się także bez odżywki ;))
    pozdrawiam, Pati ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam też pod uwagę odżywkę z Eveline, ale nie używałam jej już (o ile się nie mylę) od ubiegłego roku. Pazurki mam króciutkie więc nie ma po niej śladu.

      Usuń
  4. Zauważyłam u siebie to samo, odkąd zmieniłam bazę na zwykły tani lakier bezbarwny. Momentalnie paznokcie zaczęły się rozdwajać. Teraz wróciłam do odżywki 8w1 i wreszcie poprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo nie lubię rozdwajających się paznokci, jeśli to wina bazy to koniecznie się jej pozbądź zeby już więcej nie zaszkodziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć o takich ewenementach. Dzięki za podzielenie się tą wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takim specyfikom mówię zdecydowanie nie. Baza ma chronić a nie niszczyć paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak doczytałam Eveline to od razu powiedziałabym że to ona jest winna uszkodzeniu płytki. Z tego co wiem zawiera spore ilości formaldehydu. Utwardza płytkę na jakiś czas a po odstawieniu rozsypują się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie zaczęły mi się rozdwajać przed odżywką z Eveline (nią próbowałam się ratować) :)

      Usuń
  9. Dobrze, że odkryłaś co szkodziło paznokciom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od wielu miesięcy meczę się z rozdwajającymi się paznokciami. Pomimo że uwielbiam lakiery,ozdoby itd odstawiłam wszystko. Niestety na naszą płytkę mają wpływ bazy, zmywacze do paznokci itd. Trzymam kciuki żeby udało Ci się zwalczyć ten problem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry artykuł przyjaciel, byłoby lepiej, gdyby ostatnie stwierdzenie oraz wnioski na łatwość w wyciąganiu wniosków. nadal chodzi o hałas z Zahra sklep ziołowy niezawodnego i największy w Indonezji na swoim blogu (sukces) zawsze jest skuteczne
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)