14.02.2014

FarmaVita, miedziany blond

Ostatnim razem jak pamiętacie cudowałam ze sprayem z Joanny. Później był krótki romans z karmelową czekolada z Wellatonu. Nie zdążyłam niestety jej pokazać, ale kolor wychodził naprawdę fajnie. Podobnie do tego który mam obecnie, ale miał małą wadę, po około tygodniu tracił tą lekka rudość na rzecz złota. Na koniec dodam tylko, że farba ma wodę o stężeniu 9%, ja ją zamieniałam na słabszą.

To tyle słowem wstępu.

Około tygodnia temu postanowiłam odświeżyć dość mocno wypłowiały już kolor za pomocą farb FarmaVita. Wybrałam kolor 7.4 z odrobiną 7.44. Kolor wyszedł ciekawy, zresztą cała ich paleta posiada naprawdę ciekawe kolory. Na chwilę obecną jestem zadowolona a jak będzie później, zobaczymy  :)

39 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten kolor!!
    Nie wiem czy to celowe, czy tak wyszło, ale idealnie pasuje Ci do karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym kolorze ;) Tak drapieżnie, bardzo mi się to podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor:) Bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo rany! Kolor jest cudowny <3. Pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :-) Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, chyba sama się na taki skuszę :)

    w ciemniejszych włosach wyglądasz dużo lepiej niż w blondzie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super ;)
    Ale Ci już włosy urosły , sama mam teraz boba ale duzo krotszego a chcialabym miec juz takiego jak Ty masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! identyczny swego czasu miała ashlee simpson tai rudy i laski na wizażu szalały za tym kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor jest prześliczny, bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolorek, do twarzy Ci . Fajnie tu u Cb na blogu !

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor kilka lat temu miałam podobny na włosach - miło wspominam tamten czas :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjnie dobrany kolor. Dobrze współgra z oprawą oczu. Mam nadzieję że zostaniesz z nim na dłużej .

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak stworzony dla ciebie :) Mam nadzieję, że zatrzymasz ten kolorek na dłużej... no ale któż to wie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor! relacjonuj jak z wypłukiwaniem się farby:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz naprawdę ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczny kolor! do tego bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor ale i włosy piękne! zazwyczaj nie jestem fanka takich "zwykłych" rozwiązań, osobiście mam kolorowe włosy ale patrząc na Twoje zjęcia jestem Z A C H W Y C O N A i mam ochotę się tak ściąć i przefarbować co jeszcze mi się nie zdarzyło nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jaaa, genialny kolor <3 świetnie w nim wyglądasz, ciekawe jak po miesiącu będzie się trzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem kolor jest po prostu SUPER! Idę jeszcze dzisiaj do drogerii i szukam podobnej farby! Mam nadzieję, że będzie się ba....ardzo długo trzymał!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolor, fryzura tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w tym kolorku ci najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie zostały zakupione farby? Cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u przedstawiciela, nie wiem czy są dostępne w hurtowni fryz.

      Usuń
  24. Świetny kolor, a w jakich proporcjach farba? A farba i woda 1:1 czy 1:1,5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam już, ale chyba 1:1,5 :)

      Usuń
  25. Witam!:-) czy te farby są z amoniakiem..?jestem obecnie w 11tyg.ciąży,ale bardzo mi się podoba kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiej wody użyłaś podczas mieszania farby ? Ile dodałaś farby 7.44 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oso ona article lagun bat, hobe litzateke azken adierazpena plus ondorioen ondorioak ere erraztasuna bada. jarraituko dagokionez denda zahra belar fidagarria eta handiena Indonesia zure blog (arrakasta) dagoen zarata da beti arrakastatsua
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)