06.01.2014

Co udało mi się w 2013 roku?

Widziałam Wasze podsumowania i nie powiem niektóre są naprawdę imponujące.
Dla mnie ubiegły rok był równie udany :)

Rok rozpoczęłam od zdania prawka. Niedługo po tym, znalazłam pracę w zawodzie jeszcze przed otrzymaniem wyników z egzaminu. Egzamin oczywiście też zdany. I ostatecznie po wielu latach zwlekania ścięłam moje długie włosy oraz zdecydowałam się na usunięcie znamiona/pieprzyka przy ustach (w piątek 13) . Oczywiście tych sukcesów ubiegły rok przyniósł więcej, ale chciałam podzielić się tymi  najważniejszymi dla mnie :)

Mogę powiedzieć, że był to naprawdę dobry rok.
 A jaki był dla Ciebie rok 2013 ?

----
Wiedziałam, że coś mi jeszcze umknęło. Za tydzień minie mi również rok od kiedy nie palę :)

12 komentarzy:

  1. krótkie włosy są zajebiste, a Tobie mega pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to widzę że ubiegły rok był dla Ciebie bardzo pomyślny

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie pasmo sukcesów Cię dopadło :)))) Pięknie Ci w tych krótkich włoskach, zawsze jak się napatrzę to mam ochotę swoje ściąć, choć nie są wcale długie :)
    Oby ten Nowy Rok był równie udany, buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również w 2013 ścięłam dużo swoich włosów i nie żałuję ! :) Krótkie włosy są o niebo lepsze :) Gratuluję zdania egzaminu ! :) Dla mnie rok 2013 był wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić sobie kalendarz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie wyglad bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rzucenia palenia :) Ja nie paliłam przez pół roku po czym coś mnie podkusiło, zapaliłam i stwierdziłam, że już nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe bardzo dobrze, że nie palisz :) obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super osiągnięcia! Życzę podwojonej mocy w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)