05.11.2013

moje pierwsze zerówki

Witam,
Pamiętacie okulary pilotki? Jeżeli nie to zajrzyjcie tutaj. Służą mi do dnia dzisiejszego bezawaryjnie. Dzisiaj ponownie będziecie mogły przeczytać o okularach.

Od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie zerówki, więc tym bardziej nie wiem dlaczego nie zdecydowałam się na nie wcześniej. Długo zajęło mi wybranie tego konkretnego modelu a wierzcie jest w czym wybierać.
Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko bo w przeciągu tygodnia w stanie idealnym. I tak jak w pierwszym wypadku zawierała okulary wraz z etui, ściereczką i mini śrubokręcikiem :)
Od razu  na co zwróciłam uwagę gdy dokonałam pierwszej przymiarki okularów to, że wykonane są bardzo solidnie i są wygodne.
 
 Firmoo  nadal posiada ciekawą promocję, gdzie nowi kliencie mogą zamówić swoją pierwszą parę okularów płacąc jedynie za przesyłkę.

22 komentarze:

  1. Co ja bym dała żeby okularów nie nosić, nie rozumiem ludzi którzy je kupują jak nie potrzebują i chyba nigdy nie zrozumiem... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie rozumiem tych co powinni a nie chcą nosić, wystarczy wybrac fajne okulary i wyglada sie super. Nigdy chyba nie zrozumiem takich ludzi... ;/

      Usuń
    2. No widzisz bo Ty rozważasz tylko kwestię wyglądu, która jest wg mnie najmniej istotna, bo wielu osobom pasują okularki, nie powiem że nie.
      Raczej mam na myśli względy użytkowe, no bo jak ktoś słabo widzi i ma iść w okularach np. na basen?? Kiepskie połączenie. Albo gdy jest zima i wchodzisz do pomieszczenia z dworu to szkła parują. Sama nosze okulary i coś o tym wiem. Z chęcią bym się zamieniła z inną osobą na zdrowe oczy. ;/

      Usuń
    3. Wiem coś o tym okularów generalnie nie lubie bo sama nosiłam je całe dzieciństwo choć teraz mam wzrok całkiem niezły to uraz mi pozostał

      Usuń
  2. Bardzo fajne :) Też bym takie chciała ale ze mną problem jest tego typu, że bardzo rzadko jakiekolwiek okulary pasują do mojego lica :/ Więc jak już znajdę sobie jakiś konkretny typ przeciwsłonecznych to noszę je do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w nich, ale ja mam już chyba dosyć okularów.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne okulary :)
    Nigdy nie lubiłam okularów ale uważam że te w czarnych oprawkach dodają uroku ;>
    Obserwuję, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :>
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w każdych okularach wyglądam głupio, żadne mi nie pasują, dlatego nienawidzę lata przez noszenie okularów słonecznych :c

    zapraszam do mnie! kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam okulary, ale z firmoo jeszcze nie zamówiłam, pewnie w końcu nadejdzie ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałam a nie umiem zamówić :D XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ci slicznie w tych okularkach :D i włoski ci odrosły :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oTAGowałam Cię :)
    http://dominikatestuje.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ci w tych okularkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasują Ci te okularki :-)
    ___________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękne paznokcie. Jak o nie dbasz? Jak wzmacniasz?
    pozdrawiam
    http://mamatestujaca87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tych okularach wyglądasz prześlicznie :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Superr...zapraszam do mnie na bloga kochana:* http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)