11.09.2013

o tym co już było a co będzie

Blond już był, ale zapomniałam jak się w nim czułam i ponownie zaprząta mim myśli. Jednego jestem pewna, chcę znowu jakiejś zmiany :) Pomysł ze zmianą koloru póki co odkładam na bok, za dwa dni czeka mnie "coś" czego boję się jak diabeł święconej wody.

Pierwszy weekend września był gorący za sprawą wydarzeń jakie miały miejsce. Rajd Baja Poland. Lepiej zorganizowany niż w ubiegłym roku. Pech niestety wisiał nad Hołowczycem i jego Mini.
Z nr 9 Martin Kaczmarski.
Ubiegły weekend, ściślej niedziela. Nad morzem. Kocham szum fal, bryzę i krzyk mew. Jedynie powrót do domu trwał dłużej niż zwykle za sprawą w mega korku ;)

13 komentarzy:

  1. Chyba każda z nas co jakiś czas potrzebuje zmian - natura kobiety ;-) ciekawi mnie czego sie tak boisz ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znów myślę nad ciemnym kolorem, boje się, bo wiem, że mogę żałować :<

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ciągle myślę o lekkiej zmianie koloru włosów, jednak ciągle zostaje przy blondzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo bardzo podobałaś w blondzie (: A zmiany to domena kobiet, mi też nonstop chodzi coś nowego po głowie ale włosom daję tymczasowo odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio myślę nad zmianami i rozważam farbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z kolei mam blond. Miałam kiedyś ciemne kolory, jednak to właśnie jasne lepiej pasują do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam blond i niestety chce przejść do naturalengo koloru bo rozjaśniacz strasznie zniszczył mi moje włoski :<
    Obserwuję+ zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także zastanawiałam się ostatnio nad powrotem do blondu.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasny blond - *_* Zawsze mi się marzył, jednak nigdy nie farbowałam włosów i jak na razie nie mam odwagi. Może kiedyś :)

    Zazdroszczę weekendu nad morzem <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem Twej włosowej metamorfozy. Choć w obu kolorach mi się podobasz (jak głupio to nie brzmi):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo się nie zmieniło :)
      dziękuję :)

      Usuń
  11. Mój naturalny kolor to blond, niestety strasznie pociemniały mi włoski, ale na szczęście te wakacje dały mi radość i rozjaśniły mi mój łepek. ;)
    A szum morza również uwielbiam. ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)