29.09.2013

Joanna reflex blond, rozjaśniacz w spray'u

Jak już wspomniałam ostatnio, nosiłam się z ponowną zmianą koloru. Jednak nie w głowie mi był taki blond jaki miałam wcześniej lecz coś ciemniejszego. Na myśl od razu przyszedł mi spray z Joanny.
W Rossmannie go nie znalazłam, za to w sieci sklepów Społem już tak. 
Jestem po 4 aplikacjach i włosy rozjaśniły się bardzo naturalnie, pojawiły się refleksy niczym po lecie oraz całe włosy nabrały miodowego odcienia.  Kolor wyjściowy widać tutaj a ostatni raz były koloryzowane jasnym brązem.
Zapach jest mocno drażniący. Pamiętajcie aby podczas aplikacji nie zamykać drzwi w łazience, tak jak to ja zrobiłam za pierwszym razem ;)  
Spray stosowałam wieczorem na parę godzin przed myciem włosów a i tak ciężko było mi wytrzymać z tym śmierdziuszkiem  :) Zniszczeń włosów i wysuszenia nie zauważyłam.
Myślę, że spray jest ciekawym rozwiązaniem dla osób które chciałyby zmienić delikatnie odcień bądź nadać mu naturalności poprzez uzyskanie delikatnych refleksów.

Cena: około 9zł/150ml

28 komentarzy:

  1. Ciekawy post, dobrze wiedzieć,że taki preparat istnieje i to jeszcze w przystępnej cenie:) masz ładne wlosy !;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, genialnie, coś dla mnie, bo dwa dni temu pofarbowałam włosy i mi pociemniały, chce wrócić do blondu ;(:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ja tez rozjasniam tym sprayem dzieki ze mi przypomniałas ze takie cudo ( po za zapachem :-)) istnieje z mojego cudownego blondu został ciemny blond :-( cos mnie podkusiło sie sciemnic żałuje bardzo i teraz sie rozjasniam tym sprayem :-) Kasia.
    Ps uwielbiam twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu się przyciemniłaś? :)
      _
      dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. nie dawno 4 wrzesnia , ale zmyłam troche szamponem przeciwłupiezowym :)

      Usuń
  5. aaaa zapomniałam dodac ze cudowne masz włoski :) ale ładnemu we wszystkim ładnie :) Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się, że nie mam zaufania do drogeryjnych rozjaśniaczy. Często na początku nie widać żadnych zniszczeń a po pół roku jest katastrofa.

    OdpowiedzUsuń
  7. przeciez to tak bardzo niszczy ;/ najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tym sprayu :)
    zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt, :) lece go poszukać, go chcę się troszkę rozjaśnić! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten spray. Chyba nie mogłabym bez niego żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że nie na temat, ale jestem oczarowana Twoją fryzurą, strasznie bym chciała tak się obciąć, ale szkoda mi trochę włosów, bo mam już długie i wiem że za jakiś czas będę marudzić że chcę długie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam bardzo zbliżoną długość do Twoich :) i też myślałam, że będę marudzić :)

      Usuń
  12. Miałam ten spray, ale okropnie przesuszył mi włosy, a wyjściowy kolor włosów (średni brąz) nie zmienił się praktycznie ani trochę. A szkoda, bo taka forma rozjaśniania włosów jest o wiele wygodniejsza niż typowe rozjaśniacze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba użyję tego do pogłębienia moich letnich refleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie ten spray jest okropny, włosy po nim miałam żółte, koszmar! szkoda, bo rozwiązanie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey darling)
    Nice blog)I love it)
    Would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor, świetnie Ci w tej fryzurze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek masz ;))
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyszło, bardzo naturalny efekt :) Też kiedyś używałam tego sprayu, ale u mnie tak ładnie nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia. Taki mały aparat a taka jakość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno cię nie wiedziałam,śliczne masz włoski

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam swego czasu ten spray- nie farbuję włosów, ale po wakacjach, gdzie słońce + bardzo słone morze w naturalny sposób rozjaśniły mi włosy, musiałam coś zrobić, bo wyglądałam po dwóch miesiącach od urlopu, jakbym miała odrosty po farbie. sprawdził się znakomicie :) delikatnie rozjaśniał, wyglądało to bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny sposób na szybkie rozjaśnienie włosów bez farbowanie. Muszę przyznać, że wcześniej się z nim nie spotkałam, ale na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)