05.09.2013

Ekspresowe podsumowanie

Witam gorąco i ściskam każdego czytelnika :)
W tej chwili nie mam czasu się rozpisywać bo pędzę do pracy i jeżeli nie wyjdę w przeciągu 5 min to najprawdopodobniej się spóźnię :)
Konkrety - te z Was, które odwiedzają blog na fb widziały już jedno ze zdjęć dwa dni temu. Początkowo miałam ich tutaj nie wrzucać, ale zdaję sobie sprawę, że sporo z Was zagląda tylko tutaj :)
Stan obecny. Zdjęcia wykonane końcem sierpnia.
W ubiegłym miesiącu czas wolny spędzałam głównie z psem na bieganiu.

39 komentarzy:

  1. Moim zdaniem idealna figurka :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaja, jaka rzeźba! Piękny brzuch ale nogi wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.Masz świetny brzuszek.Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna figurka. Zapiera dech w piersiach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nogi cudowne !

    A gdzie można kupić takie spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, kupiłam je jakieś 2 może 3 lata temu, chyba na allegro.

      Usuń
  6. Figura - fenomenalna :)

    Zapraszam serdecznie na swojego bloga z niedrogą, ręcznie robioną biżuterią :)
    Myślę, że znajdziesz coś dla siebie :)
    http://arteaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura :) - gratulacje :):):)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie! Brzuszek masz jak marzenie i do takiego właśnie dążę :) Muszę dorzucić do swojego treningu więcej cardio i może za jakieś 3-4 miesiące będę mogła pochwalić się równie pięknym brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale figurą! Zazdroszczę, gratuluję i sama biorę się do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna figura :) naprawdę zazdroszczę. Powodzenia nadal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chudzina z Ciebie, doładowałabym jakiejś masy, ale widać, że ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie ciało jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymaj tak dalej ! zawsze twoje wpisy motywują mnie do ruszenia o 2 rozmiery za dużego tyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko i córko ! oddaj mi swoje cialo ^^' mega figure masz!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejuuu mega figura! zapraszam do siebie i wspierania mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski brzuch już jestem zmotywowana. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski brzuch już jestem zmotywowana. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuuudowna figura,
    bardzo Cie proszę napisz co ćwiczysz i jak czesto oprócz biegania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio tylko biegałam, wcześniej przerabiałam treningi Jillian, Ewy Ch., Zuzki (zwow) i jeździłam na rowerze :)
      Jeżeli chcesz to cofnij się do wpisów z marca, tam opisywałam pierwsze efekty i treningi :)

      Usuń
  20. Masz wspaniałe ciało! :)
    Widziałam, że interesują Cię blogi o włosach, może chciałabyś zajrzeć na mojego http://hiukseni.blogspot.com/ :)
    Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)