11.07.2013

Motywujący, imienny bidon

Ile razy będąc na rowerze żałowałyście, że nie zabrałyście wody? Albo ile razy miałyście zalane plecy potem, bo plecak skutecznie wam je grzał? U mnie drugie zjawisko było dość częste po tym jak odkręciłam bagażnik :)  No bo bez bagażnika rower jest "szybszy".
Tak więc przyszła  pora na kupienie koszyka na bidon w którym woziłam moje pół litra :)

Po niedługim czasie usłyszałam o akcji z bidonami Powerade w której wystarczy wysłać dwa kody z napojów a otrzymamy bidon wraz z imienną opaską i wybranym przez nas motywującym hasłem.
Bidon ma 0.75l pojemności i sprawdza się bardzo dobrze. Jest szczelny, dobrze leży w ręku i co ważne nie zamyka się podczas picia ;)
 
  Wyznaczaj cele, by je osiągać

28 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wiedziałam o tym konkursie. też chętnie bym wygrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czekam na swój :) ile czekałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs :P Muszę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę właśnie kupić bidon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo fajny meega;p

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić powerade, może się jeszcze załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł :) chciałabym mieć taki bidon, bardzo motywujący

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie za to uwielbiam blogi;) Że można dowiedzieć się bardzo ciekawych informacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też na niego czekam:) Pozdrawiam koleżankę ze Szczecina:)Może kiedyś umówimy się na bieganie?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez już mam swój bidon :) ale niestety nie jest on przystosowany do większości uchwytów na bidon przy rowerach. jest za duży. ale mimo wszystko fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej akcji, świetna sprawa. ;) Z dniem kiedy zaczęłam wakacje również wzięłam się ostro za systematyczną jazdę na rowerze więc wiem dokładnie o czy piszesz. Woda musi być. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie się prezentuje taki bidon! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki, że powiedziałaś o tym na swoim blogu, ja jutro lecę po dwa powerad'y i będę starała zgarnąć się ten bidon - na pewno bardzo mi się przyda ;)
    ile on do ciebie szedł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co około miesiąca, nie pamiętam dokładnie :)

      Usuń
  14. o proszę, ja tez nie wiedziałam, a przydałby mi się, bo w czasie jazdy zawsze gubię butelki z wodą, bo uchwyt mam za duży! ; <

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna akcja :) ładny ten bidon

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na swój bidon :)
    choć jestem rozczarowana tym, że nasze hasło jest na opasce a nie na bidonie wydrukowane.. no ale cóz ;) wybrzydzac nie bede

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)