15.07.2013

Garnier Olia, jasny brąz 6.0

Przyglądając się włosom od jakiegoś czasu odniosłam wrażenie, że przyda im się odświeżenie koloru. Wcześniej farbowane były jeszcze przed Wielkanocą. Farba, którą wcześniej wybrałam była idealna z moim naturalnym kolorem i odrosty nie rzucały się w oczy.
Myśl o nowym kolorze zrodziła się natychmiastowo i już po chwili przemierzałam półki w Rossie :)
Moje zainteresowanie wzbudziła nowość Garniera. Jest to farba bez amoniaku zawierająca  60% olejków a przy tym posiada kwiatowy zapach.
Docelowo miał to być kolor na poziomie ciemnego blondu, ostatecznie zdecydowałam się na jasny brąz.
Tak prezentuje się całość.
Jak widzicie wyróżnia się na tle innych farb, wygląd jest miła dla oka

Przejdźmy teraz do moich wrażeń związanych z koloryzacją.
Konsystencja farby jest rzadka, ale nie spływa z włosów. Po nałożeniu farby włosy zaczęły sztywnieć, podejrzewam, że to za sprawą olejków. Ogólnie aplikuje się ją przyjemnie i faktycznie zapach farby nie jest uciążliwy :)
Po umyciu włosów zauważyłam, że kolor idealnie pokrył odrosty jak i wcześniej farbowaną długość oraz włosy nabrały odcień delikatnego brązu. Uzyskałam kolor w tej samej tonacji jaką miałam, tak więc wychodzi na to, że znowu trafiłam z kolorem bardzo zbliżonym do mojego naturalnego.
Włosy po farbie mają się dobrze, ich kondycja nie ucierpiała.
I zdjęcia od razu po farbowaniu. Pierwsze z lewej z lampą, prawe bez.
 
 Nie byłabym sobą gdyby wszystko mi pasowało, dzisiaj dodałam parę refleksów :)

26 komentarzy:

  1. fajny kolor, naturalny. Nadal patrzę z podziwem na Twoją fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Niesamowicie dobrze Ci się układają włosy w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powoli zbieram się do fryzjera na skrócenie tyłu ;D

      Usuń
  3. ładny ocień , chyba wypada na dosyć chłodny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem? On jest taki pomiędzy :) przy robieniu zdjęć było dość pochmurno.

      Usuń
  4. Moja mama używała dokładnie tej samej farby, a jednak kolorek wyszedł jej inny :D Bardzo ładnie to u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor , ja dzisiaj też dodałam notke z mojej koloryzacji farbą Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek :) a fryzurka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, pasuje Ci i rzeczywiście teraz tak "świeżo" wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te farby są świetne. farbowałam ostatnio ciemnym brązem 4.0
    kolor piękny, włosy nie zostały zniszczone. na pewno do niej jeszcze powrócę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetną masz tą fryzurkę! bardzo fajnie układają Ci się włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszło, aczkolwiek nie lubię farb bez amoniaku.
    schnięcie farby to chyba wina parafiny w składzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna fryzura, a kolor wyszedł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyna farba, która ma znośny zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny i naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się pięknie złożyło - wczoraj przeszukiwałam półki w rossmannie, szukając czegoś ciekawego na łepetynę, ale nie byłam pewna, jak ta farba by się sprawdziła ; ) Ale widzę, że warto, ładnie Ci wyszły te w włoski ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ten kolor, bardzo naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać za jakiś czas czy ta farba szybko się wypłukuje. Mam ochotę na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmm, świetny kolor ♥ zapraszam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  18. zainteresowała mnie reklama tej farby i czekałam na recenzje dziewczyn na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurde. piękny kolor wyszedł! . ostatnio sama sie zastanawiałam i nad Garnierem...ale widze , ze chyba warto sie skusić . :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o fajnie :> dobre opinei czytam na jej temat, będę musiała spróbować ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę właśnie nad tą farbą bo do tej pory miałam joannę, ale ten garnier olia mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor taki naturalny, chociaż ja osobiście lubię jak coś więcej dzieje mi się na moich włosach :)

    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, a co do koloru to ładnie wyszedł, chciałam uzyskać podobny i kupiłam jasny brąz a wyszedł czarny ;/. Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)