28.07.2013

Czy żałuję ścięcia włosów?

Jest to najczęściej zadawane pytanie. Większość się dziwi, bo przecież były takie długie a długie włosy podkreślają kobiecość, że jak to teraz tak w "krótkich"? Usłyszałam nawet pytanie: jak mój facet mógł do tego dopuścić? Nie powiem, ale wywołało to lekki uśmiech na mojej twarzy ;)
Po pierwsze o tym jak wyglądam decyduję sama. Nigdy nie zrobiłabym czegoś wbrew sobie, żeby tylko zyskać w oczach faceta. Po drugie włosy odrastają a takie jakie mam są niesamowicie wygodne, na dzisiejsze upały są wręcz rewelacyjne.

Nie uważam również abym straciła na kobiecości czy też wyglądała mniej atrakcyjniej od wersji mnie w długich włosach.
Długie włosy są fajne, jeżeli lubimy je zaplatać w warkocze, wiązać kucyki czy cokolwiek z nimi robić.
Zapuszczane na siłę a następnie zwisające smętnie bez kształtu nie są atrakcyjne.

49 komentarzy:

  1. Tak, jak już wcześniej pisałam, w krótkiej fryzurze wyglądasz jeszcze bardziej kobieco, niż w poprzedniej.
    To wtrącenie o mocodawczej sile facetów w kwestii wyglądu ich partnerek mnie rownież rozbawiło :D Wciąż dziwi mnie tego rodzaju światopogląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby faceci naprawdę mieli tu coś do gadania :D
      dzięki :)

      Usuń
  2. Krótkie włosy też są fajne :) Niektórym kobietom pasują nawet bardzo krótkie fryzurki. A mój facet wręcz chciałby żebym miała jeszcze krótsze włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie żałuję , że ścięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie! jak czasami widzę dziewczyny z włosami do pasa które są w kucyku cały czas to żal. no zapuściły, fakt są zdrowe grube ładne bo długie, ale co z nich mają? a weź to umyj! :o

    OdpowiedzUsuń
  5. ja scielam sie na krotko a moj facet mowi "nie caluj mnie na ulicy bo pomysla ze 2 geje sie caulją";)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem wygladasz cudownie ale w tym wszystkim chodzi o to zebys Ty czula sie dobrze, to Twoje cialo, Twoja glowa i Twoje wlosy spedzasz z nimi 24 h/ dobe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie to jak schludny jest Twoj blog jego szata graficzna, niema tu balaganu i wszystko jest czytelne

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie bardzo śmieszą teksty 'kobieta musi mieć długie włosy' :D jakieś średniowieczne myślenie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że 95% (jak nie więcej) dziewczyn się tego trzyma! Ja mam naprawdę krótkie i ostatnio przyglądałam się wychodzącym z gimnazjum i liceum, ile młodych osób ma krótsze fryzurki niż do łopatek. Wszystkie takie same - przynajmniej do łopatek z obowiązkową długą grzywką na bok. Nuda! ;-)

      Usuń
  9. Ja też ścięłam włosy za pas do łopatek i nie żałuję;) Wyglądasz dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, ja miałam włosy za tyłek i ścięłam do ramienia, jakoś nie płakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam ten ból, kilka lat temu mając długie włosy za ramiona obcięłam je. Wkurzyłam się, postanowiłam coś zmienić fryzjer zaszalał włosy miałam bardzo krótkie, ścięte na boba z jakimś kosmosem z tyłu. Efekt był taki że wszystkim się włosy podobały, bo w końcu wyglądałam jakbym miała fryzurę a nie znowu długie rozpuszczone włosy.
    Jedynie moja mama oraz rodzina nie mogła przeczyć mojego obcięcia i zmiany z blondu na ciemny blond. Rodzina dokuczała mi tak bardzo wymyślając coraz to nowsze przezwiska, że w końcu nie wytrzymałam i się wyprowadziłam. Teraz mam spokój z tematem włosów. Nie sądziłam tylko, że rodzina może tak dopiec z powodu włosów, które i tak odrosną.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się też zastanawiam nad ścięciem, ale szkoda mi bardzo ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. głupoty gadają, w takich włosach wyglądasz bardziej kobieco moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no nikt nie mówi, że źle wyglądam tylko pytają czy nie szkoda było mi ścinać tak długich włosów :)

      Usuń
  14. Ja wcale nie uważam aby krótsze włosy świadczyły o mniejszej kobiecości. Jeśli czujesz sie dobrze w krótszych to noś krótsze.. Nie ma sensu żebyś zapuszczała na siłę, jak wspomniałaś. Bo co? Bo koleżanki zapuszczają?
    Widać niektórym trudno takie proste rzeczy zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozummy się też źle, sama nosiłam długie bo myślałam, że tylko w takich wyglądam dobrze. Nie dopuszczałam myśli o skróceniu ich do ramion, aż tu nagle pod wpływem impulsu stało się i nie żałuję ;) Jestem zdania, że krótkie i średnie fryzury są traktowane tak po macoszemu :)

      Usuń
  15. Nie długość włosów świadczy o kobiecości ;). Racja z tym, że w takie upały długie włosy to męka. Ale mimo to ja swoich chyba bym nie ścięła ;_). A Tobie jest ładnie tak i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem bardzo ładnie teraz Ci w takich włoskach:) I powiem że wyglądasz nawet młodziej :)

    Najważniejsze że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez przesady Twoje włosy nie są krótkie - krótki to jest jeż :) Twoje są średniej długości. I nie ujmują kobiecości :) Nie wiem kto zadaje Ci takie pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego "krótkie" napisałam w " " bo wcale takie nie są :)

      Usuń
  18. wyglądasz bardzo ładnie ;) też wychodzę z założenia, że jak się nie ma ochoty ani pomysłu na uplatanie wymyślnych fryzur, trzeba postawić na wygodę ;)

    http://theambitiousmagacino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie bardziej się podobasz w krótkich i uważam, że teraz wyglądasz bardziej kobieco, ta fryzura dodała Ci 'pazura' :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio chodzi za mną chęć ścięcia włosów, ale zapuszczam je już tyle czasu i obawiam się, że będę żałować mojej decyzji, muszę to sobie poważnie przemyśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie wygladasz :) ja na razie zapuszczam do pasa, a pozniej sie okaze :) zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem Ci, że jak dla mnie na pewno nie straciłaś na kobiecości- po pierwsze- włosy Ci odrosną, po drugie- one wcale nie są takie krótkie i naprawdę świetnie w nich wyglądasz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi się wydaje że właśnie pasują Ci krótkie włosy! ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. też w zeszłym tygodniu obcięłam włosy, co wywołało "oburzenie" - że jak, czy nie szkoda, że w długich mi ładniej. a ja nie żałuję :) świetna fryzura, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. odmiana jest często bardzo potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włoskach :)

    Każdy czasem potrzebuje odmiany :))

    OBSERWUJĘ :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bym swoich pewnie nie ścięła, ale Ty pięknie wyglądasz, buźka ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Fryzurka dodaje Ci uroku. Świetnie Ci się układają :)
    I też nie lubię postulatów, że tylko długie włosy dodają kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważam, że ta odmiana jest jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Popieram. Ja sama zapuszczałam nieco na siłę moje włosy,a wiecznie wisiały smętnie, łamały się, wypadały..:( teraz mam o wiele krótsze i wcale nie jest tak źle! przyzwyczaiłam się i w końcu zrozumiałam, że kobiecość czy piękno nie jest wynikiem tego, jak długie włosy mamy! Poza tym miło czasem obciąć, jest tak lżej, przyjemniej, a włosy są zdrowsze. Poza tym odrosną :) Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ostatnio też obcięłam włosy tak jak Ty
    i jestem bardzo zadowolona
    porównanie możesz zobaczyć u mnie na blogu na początku tamtego mca

    OdpowiedzUsuń
  33. Włos nie ręka - odrośnie :)
    Bardzo dobrze Ci w tej długości. Aż musiałam się tu zatrzymać i to powiedzieć :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie Ci w takich włosach :) sama nie mogę się odważyć na mocniejsze cięcie a dobrze by to napewno moim zniszczonym wlosom zrobiło :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Większość facetów woli długie włosy, ja też ścięłam z bardzo długich na krótkie i na dodatek wygoliłam bok. Nie przejmuję się, bo za dwa lata znów będą do pasa ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. masz jakieś jaśniejsze włosy, to światło ? czy znów farbowałaś? mam pytanie czy ta olia nie robi żadnych rudych refleksów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjaśniłam delikatnie przy buzi ;)
      nie, nie miała żadnych rudości :)

      Usuń
    2. to musisz koniecznie mi powiedzieć czym rozjaśniłaś bo wygląda to świetnie ! i było to przed czy po farbowaniu olią ? ;-)

      Usuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)