19.06.2013

z nową fryzurą na egzamin

Witam gorąco w ten upalny dzień.
Te z Was, które odwiedzają profil na facebooku widziały już moją nową fryzurę. Konkretniej mówiąc z włosów do tali stałam się posiadaczką boba :) Już niedługo pokażę Wam ją w pełnej okazałości. Póki co jestem mega zadowolona. Fryzura leciutka, szybka w ułożeniu i doskonała na lato a przy tym bardzo wdzięczna.

I na koniec podzielę się z Wami radosną nowiną, że napisałam dzisiaj ostatni egzamin, swoją drogą  ledwo uszłam na nim z życiem. Nie dość, że trwał 4 h w dusznej sali to nie można było mieć ze sobą wody.

29 komentarzy:

  1. strasznie mi się podoba to zdjęcie z fejsa, jestem ciekawa całej fryzurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż fryzurę ;)
    odważna jesteś, tyle ściąć... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebooku jest już jedno zdjęcie :)

      Usuń
    2. właśnie widziałam, super!! ;)

      Usuń
  3. nie wierzę, też zrobiłaś taką dużą zmianę? właśnie zgrywam zdjęcia na laptopa mojej nowej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo czekam na zdjęcie :) Ja nadal wytrwale zapuszczam, bo dobre kilka lat miałam włosy mniej więcej do ramion i teraz znów tęsknię za dłuugimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o łał!!! jestem pod wrażeniem tej decyzji.. :) zapewne jest Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej w 2012 malowałaś włosy mleczną czekoladą i tam na jednym ze zdjęć miałam takie delikatne fale na włosach jak to zrobiłaś ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno było to po dobieranym na noc, tylko nie pamiętam czy po jednym czy po dwóch :)

      Usuń
  7. OMG nie wyobrażam sobie takiego egzaminu, to chyba łamanie praw człowieka :P
    A co do włosów to ja mam tak jak chyba każda kobieta - zetnę to zapuszczam, zapuszczę to ścinam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w zeszłym roku ściełam długoe włosy na boba i nie żałowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko to co to za egzamin :o
    Koniecznie musisz umiescic zdjecia z nowa fryzura;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może głupio to zabrzmi, ale tęsknię za nauką :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pilot jakoś tak mnie rozczulił:) Nie ma jak nauka z 'umilaczami-przeszkadzaczami'!

    Pokazuj boba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj patrząc na twoje zdjęcie z boku to chyba było radykalne cięcie :P Też mam boba, ale niestety nie mam prostych włosów więc w moim przypadku fryzura nie jest taka szybka...

    OdpowiedzUsuń
  13. odważna metamorfoza :) ale najwazniejsze jest to że jestes zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba Twoja nowa fryzura :).

    OdpowiedzUsuń
  15. też jakiś czas ścięłam moje długaśne kłaczki, a teraz już chcę długie :)
    Twoja nowa fryzurka jest świetna :) już wylukałam na facebooku :)

    gratuluję wytrzymania 4h bez wody w dusznej sali :) też kiedyś miała taki egzamin... masakra

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie egzamin w sali komputerowej wygląda jak na saunie. Okropna sprawa :(.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kaju mam jeszcze pytanie czy po umyciu kładłaś jakiś preparat przed zrobieniem tych dobieranców lub z rana po ich rozplątaniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko robiłam go na lekko wilgotnych włosach :)

      Usuń
  18. pięknie wyglądasz w tej fryzurce! świetna odmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiałam mieć boba ale teraz twardo zapuszczam :) Chociaż w te upały to baardzo kusi taka wygodna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi byloby zal wlosow:) kazdy lubi co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja swego czasu też zrobiłam sobie taką metamorfozę z już bardzo długich włosów zrobiłam boba :) ale wtedy była to oznaka nowego etapu w moim życiu :) zresztą tego zdecydowanie lepszego.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)