25.06.2013

Z długich włosów na krótkie

Witam, tak jak obiecywałam a słowa dotrzymuję wstawiam zdjęcia mojej fryzury przed i po. Jest to bob z dłuższym przodem. Pierwszy raz od kiedy byłam dzieckiem mam krótkie (w sumie to średniej długości) włosy.
Czuję się w nich dobrze i są zupełnie bez problematyczne. Mało tego, muszę Wam powiedzieć, że spisują się idealnie w gorące dni. Mycie włosów z suszeniem - bajeczka, 10 min i jestem gotowa do wyjścia  :)
I co ważne nie mam ani jednej rozdwojonej końcówki :)

55 komentarzy:

  1. Ale zmiana! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że chyba nawet ładniej Ci w krótszych włosach :) Aczkolwiek z długimi też wyglądałaś bardzo ładnie :) Najważniejsze, że Tobie podoba się nowa fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ujmując niczego poprzedniej fryzurze, wyglądasz bodaj bardziej kobieco w aktualnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100%! :-)))
      a często jest tak że jak kogoś oglądamy w jednym wydaniu to potem ciężko się przestawić na drugie, nowe a tutaj jest inaczej :)
      świetny pomysł!

      Usuń
    2. To samo usłyszałam od mamy jak zobaczyła mnie po raz pierwszy po fryzjerze :)

      Usuń
  4. wtedy dziewczęco teraz kobieco, tak czy siak bardzo ładnie :D
    też chyba moje podetnę znowu na krótkie bo zazdroszczę tych 10 minut przygotowywania się hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. OJEJ jak teraz ślicznie- sama się ostatnio podcięłam i od razu lżej na głowie i inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja chyba jako pierwsza powiem, że bardziej mi się podobałaś w długich włosach. Bob jest fajny, ale w poprzedniej fryzurze wyglądałaś bardziej delikatnie i dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba w długich, ale to dlatego, że miałam kiedyś takie włosy jak Ty obecnie i bardzo długo zapuszczałam do długości, którą obcięłaś. Dla mnie długie włosy są najpiękniejsze na świecie, ale potrzebowałam wtedy zmiany i też czułam się w nich dobrze- do czasu:-) zapuszczanie zajęło mi 3 lata:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobałaś w długich jak i teraz w krótkich:) Masz fajny kształt twarzy więc w każdej fryzurce Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaka zmiana! Zupełnie inaczej wyglądasz!
    Podziwiam Cię za odwagę - mi by takich długich włosów szkoda było :P

    P.S. Ale przy kolorze chyba też coś majstrowałaś, co? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam szkoda, przecież i tak odrosną :)
      Koloru jeszcze nie ruszałam :D

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz, bardzo Ci pasuje ta fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obie fryzury Ci pasują, ale napewno na lato nowa fryzura jest o wiele lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują CI takie krótsze włosy :) i wiem też z doświadczenia że mniej jest z nimi zachodu i szybciej się suszy, cesze, układa itp.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też planuję zmianę fryzury na podobną ;D bardzo ładnie wyglądasz, pasuje ci ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Odmłodziła Cię ta fryzurka jeszcze bardziej:0

    OdpowiedzUsuń
  15. fryzurka dodała Ci pazura! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow podziwiam za odwagę :) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Wyglądasz pięknie. Fryzurka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ! Sama marzę o podobnej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! Muszę przyznać, że jesteś odważna - z takich długich, pięknych włosów przejść na takie krótkie ale w nowej fryzurce równie dobrze Ci do twarzy. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie ci w takiej fryzurce. 10 minut? Jeny, ja potrzebuję więcej z moimi dłuugimi włosami ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się bardzo! Mam wrażenie, że włosy odżyły ;) No i przede wszystkim Tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w nowej fryzurce. Wiele lat nosiłam boba, od kilku lat mam długie włosy (chyba najdłuższe w całym życiu) i wcale nie czuję się w nich dobrze - plączą się, są niesforne. Nie sądziłam, że zatęsknię za starym, poczciwym bobem:) a teraz jeszcze Ty Kaju kusisz:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiana pozytywna :) Ja także w zeszłym roku zaszalałam i z włosów do połowy pleców skróciłam na .... króciutkiego boba :) Nie żałowałam, nie żałuje... włoski odrastają i tak jak mówisz... zero zniszczonych końcówek :))

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam sie z Toba że taka fryzurka bardzo wygodna:) i super wygladasz w niej

    OdpowiedzUsuń
  26. ojeny, bardzo sexi :) świetna zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A nie szkoda ci było je ściąć? Co innego 2-3cm a co innego aż tyle. Nie żałowałaś po wizycie u fryzjera? Nie zakręciła ci się łezka? Tak po prostu ciach i już bez sentymentów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jedna taka sekunda, gdy ostatni długi kosmyk spadł na podłogę a moja fryzura nie była jeszcze doparacowana- wtedy przez chwilę padł cień wątpliwości, ale szybko minął :)

      Usuń
  28. Fajnie.
    Sama dokonałam podobnej przemiany u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. toć to nie są krótkie ! :) jak przeczytałam tytuł to już myślałam że sie na chłopaka obcięłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z takich długich jakie miałam to metamorfoza jak na krótkie :D

      Usuń
  30. kuszą mnie krótki włosy, ale jeszcze bardzie długie, więc zapuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna odmiana! Czasem taka jest bardzo potrzebna ;) Ja póki co jestem w fazie zapuszczania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje mi się, że lepiej ci w krótszych. Bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie! Świetny blog, na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Do tej dlugosci wlosow, taki styl jest idealny <3
    Wygladasz szalowo. Mozna woedziec gdzie kupowalas spodnice?

    OdpowiedzUsuń
  35. Łaaał, świetnie w nich wyglądasz, idealnie podkreśla to cięcie Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w krótkich jest Ci zdecydowanie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Poważnie, na tym zdj. w krótkich jak 2 krople wody :-)

      Pozdrawiam, (jeszcze nie) stała czytelniczka :D

      Usuń
    2. A ja tam kurcze nic nie widzę :D

      Usuń
  38. Mocno podcięłaś włosy, wow :) ale idealnie pasują!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)