01.06.2013

Wibo gel like

Najczęściej wybierane przeze mnie lakiery są właśnie od Wibo. Piękne kolory i nienaganna trwałość.
Poniżej Blue Lake wybrany przez blogerkę Gosię w duecie z bezbarwnym Miss Sporty.
Gości u mnie na paznokciach czwarty dzień, a jego stan możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.

Dodam tylko, że był testowany w ekstremalnych warunkach :) Już po paru godzinach od pomalowania paznokci niefortunnie przytrzasnęłam palec ( i paznokieć też) drzwiami. Bolało przeokropnie, krwi jeszcze więcej niż przy ostatniej wywrotce na rowerze a lakier trzymał się dzielnie. Następnego dnia "wyszło szydło z worka" - stałam się nie tylko posiadaczką pięknie trzymającego się lakieru ale i fioletowego paznokia (oby tylko nie zszedł).    :)
Bez zbędnego pitu, pitu: trwałość, kolor, cena - jak najbardziej na tak!

38 komentarzy:

  1. Przepiękny kolorek :)
    zawsze co jestem w rossmannie to juz go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam lakiery Wibo bo w swojej cenie są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za niesamowity kolor:) Taki smerfny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, jeszcze go nie widziałam!
    i współczuję wypadku z placem, ale jak to mówią: do wesela się zagoi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że lakier Ci się podoba i nie sprawia kłopotów w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię te lakiery i wciąż dokupuję nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej serii mam ten sam i jeszcze ten delikatny róż od Oleski. Obydwa super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad tym różem :)

      Usuń
  8. Mam ten kolor i jakoś za pierwszym razem źle mi się nim malowało i poszedł w odstawkę... Wrócę i spróbuję jeszcze raz :)

    Masz świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię lakiery Wibo :) Ten świetnie się prezentuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety nie trzymał się nawet 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie przetestowałaś przy myciu naczyń.
    Ja mam różowy z wibo i poza kolorem nie ma szału. Lakier szybko schodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego tak szybko Ci schodzi, naczynia zmywałam normalnie


      Usuń
    2. Może różowy jest niewypałem po prostu, chociaż u mnie od pracy często lakiery schodzą. Malowanie paznokci jest dla tych co mają mały kontakt z wodą chyba hehe.. :)

      Usuń
  13. Oj u mnie nie robił wiele dobrego;/ długo sechł oraz szybko schodził;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor!
    I świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jakim cudem u Ciebie się sprawdza. Mam ten sam kolor i nie schnie, wszystko się na nim odbija i szybko schodzi :< Ale kolor jest śliczny, to trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie baza pod lakier przedłużyła jego żywotność. Następnym razem sprawdzę bez. Co do schnięcia to nie jest niestety pędzikiem :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię kolor tego lakieru , ale szkoda ,że tak wolno zasycha

    OdpowiedzUsuń
  17. tego koloru nie mam :P chyba ;)
    cała seria gel like jest moim zdaniem średnio udana.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor i do tego jeszcze trwały! czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go, ale jeszcze nie mialam okazji przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam go kupić, ale zrezygnowałam i żałuję, bo kolor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz bardziej podoba mi sie błękit na paznokciach :)) dziekuje za tak mily i cieply komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny błękit, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię lakiery z Wibo, a ten kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dokładnie ten sam odcień i jestem nim zachwycona :)

    Pozdrawiam
    Jodi

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor lakieru, myślę, że wykorzystam go przy najbliższej okazji!!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)