10.06.2013

Moja sylwetka

Niezależnie od tego czy świeci słońce czy jest pochmurno ostatnio moją dominującą aktywnością jest rower. Drugą, którą tak samo uwielbiam są długie spacery przeplatane z biegiem z Ramzesem. Najbardziej przepadam za tymi o 21 gdy jest już przyjemnie chłodno, a słońce chyli się ku zachodowi. Wtedy nakładam słuchawki na uszy, przygotowuję psa i wyruszamy.
Więc jak widzicie opuściłam się w treściwszych aktywnościach. Mimo wszystko chcę pokazać Wam jak wygląda moja sylwetka w czerwcu i mieć do czego porównać kolejne efekty :)
 
 

43 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! :)
    Łapkę jeszcze i plecy bym chętnie zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, będę pamiętała żeby zrobić :) i dziękuję

      Usuń
  2. Chciałabym wyglądać tak jak Ty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nic nie stoi na przeszkodzie ;)

      Usuń
  3. ojoj :))) niesamowita figurka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka figurka ! ;) Nic tylko pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz! :) ja z rowerem bardziej się zbratam jak wrócę na wakacje do domku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty go wytrenowałaś.. O.o
    Długo już ćwiczysz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam w lutym :)

      Usuń
    2. O jej to chyba zero tłuszczu na nim miałaś, że tak mięśnie widać O.o
      Stosujesz coś specjalnego? Jakieś ćwiczenia i dietę? :))

      Usuń
  7. Tylko pozazdrościć ♥

    http://lifestylemichalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piekne ciało i wygląda na super fit. Jestem zachwycona :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna figura,zwłaszcza nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna figura ! <3 ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdroscic kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow... nieźle :) (zazdrość wylewa mi się uszami oby razem z tłuszczem z brzucha) ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzuszek masz piękny :) Ja na razie staram się przytyć, bo mam lekką niedowagę, ale kiepsko mi to idzie. Ale jak przytyję już chociaż 5 kg to wtedy zacznę 'rzeźbić', bo jak to mówią najpierw masa potem rzeźba :D Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła pochwalić się taką piękną sylwetką jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. brzusio <3 Idealnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny brzuch uwielbiam widoczne mięśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fanka sportu i zdrowego odżywiania? Ciesze się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, masz zarąbistą figurę... <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog !
    będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie rower jest na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a robisz tez jakies cwiczenia, chodzi mi o brzuch, bo wyglada niezle:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)