28.06.2013

małe w maxi

Gdybym miała wybrać coś z masy ubrań, co idealnie podkreśla eteryczność i wdzięk kobiety a zarazem posiada magię przykuwania spojrzenia, bez wątpienia wskazałabym spódnicę i sukienkę. W mojej niewielkiej szafie, jak przystało na niewielkiego człowieka, znajdzie się parę sukienek ale są to sukienki które przyodziewam na naprawdę szczególe okazje z prostego powodu- nigdy nie czułam się w nich dobrze.

W ciepłe dni królują u mnie szorty, proste to jest a i wygodne. Nie potrzebują żadnej szczególnej oprawy, wystarczą do nich wygodne buty i t-shirt. Więc tym bardziej nie wiem co mnie podkusiło i kupiłam pierwszą spódnicę z własnej nieprzymuszonej woli :) Sama siebie zaskakuję.

Pomimo moich 160cm wzrostu jestem nią oczarowana i nawet nie czuję się w niej źle. A co lepsze chodzi mi po głowie kolejna, bądź jakaś zwiewna sukienka:)
Dodam, że gdy Babcia mnie w niej zobaczyła, złapała się za głowę. Toż to niecodzienny widok, ostatni raz widziała mnie w spódnicy (co prawda sporo krótszej) jakieś 18-20lat temu :) Do wszystkiego trzeba dorosnąć.
 

46 komentarzy:

  1. piękną masz tę spódnicę! i fantastycznie w niej wyglądasz : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie, zgadzam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną taka spódnica chodziła od zeszłego roku i wreszcie kilka dni temu skusiłam się na zakup - idzie do mnie i nie mogę się doczekać, aż ją założę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety kiepsko wyglądam w maxi, a mierzyłam kilka różnych :/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna
    ja kiecki wielbiłam do wieku mniej więcej 10 lat ;P
    od tamtej pory miałam na sobie może z 5 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna , ładnie w niej wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz i pięknie ci w tych włosach ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz tylko 160 cm wzrostu? wcale tego nie widać, przepiękna spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz SUPER:) gdybyś nie napisala, że lubisz szorty i tshirty to pomyślałabym że sukienki to Twoj codzienny ubiór - strasznie Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna. Mi też sie marzy maxi, ale chyba z moją figurą nie wyglądałabym w niej tak dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przymierzałaś?
      Ja też miałam wątpliwości :)

      Usuń
    2. nie:) ale ja wiem i już;)
      w tym roku chyba już nie kupię idealnej, ale może kiedyś...

      Usuń
  11. uwielbiam takie proste połączenia z maxi! Piękna spódnica! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna maxi <3 pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak samo sie przekonalam do tego typu spodnic:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama poszukuję maxi, skąd ta? Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie w niej wyglądasz:) I tak pomyślałam, że skoro z twoimi 160 cm tak fajnie wyglądasz to może z moimi 10 cm więcej też nie byłoby tak źle jak myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 163cm i też uwielbiam chodzić w maxi :))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna! ja mam 172 wzrostu, ale też kocham maxi, dziś kupiłam beżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor! To jest tak totalnie wygodne i wygląda się niesamowicie sexi! Ja mam całą jedną maxi, marzy mi się jeszcze :D A najbardziej to bym chciała długą, letnią sukienkę... Ale mam 180cm wzrostu i jeszcze nie znalazłam takiej, która by była wystarczająco długa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też przepadłam w maxi :D sukienka też mi się marzy :)

      Usuń
  19. Swego czasu nie przyszłoby mi nawet do głowy żeby spojrzeń na taką spódnicę, ale teraz bardzo mi się podobaja takie maxi :)
    Piękna, zwiewna i ma cudny kolor, w ram raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna :)
    Ja niestety nie wyglądam za dobrze w maxi spódnicach i sukienkach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci w tej nowej fryzurze :) i w maxi też ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow,ale kobieco wygladasz,wrecz seksownie :DD Czy mozna zapytac ile wazysz?

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna ta spódnica, i ładnie Ci w niej :) co do codziennych strojów także czesciej wybieram szorty.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna spódnica! i wbrew pozorom kiecki maxi wydłużają figurę i są zbawineiem no i modowym hitem;D zapraszam w wolnej chwili do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie ci w niej nawet wzrost nie przeszkadza. Nawet bym nie zgadała , że jesteśmy podobnego wzrostu ja mam 163cm

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny kolor ma ta spódnica, ładnie w niej wyglądasz ;)
    obserwuję,loveandvanillascent.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna spódnica, można wiedzieć gdzie ją kupiłaś? Poszukuję podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super spódniczka, uwielbiam takie długie :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)