28.04.2013

Women's Health po raz pierwszy !

Gdy przeczytałam w Men's Health o WH niemalże skakałam do góry z radości, że w końcu będziemy miały magazyn kierowany do nas, o tej samej tematyce.

Przedwczoraj, bo wtedy Women's Health miał swoją premierę, dostał się w moje ręce. Wiem, że nie osądza się książki po okładce, ale okładka totalnie mnie nie przekonywała. Od razu po pobieżnym przekartkowaniu zostałam jednak mile zaskoczona. Wieczorem wszystko poszło w odstawkę i zabrałam się za czytanie.
Magazyn jest opasły, znajdziemy w nim sporo ciekawostek, całe pismo jest okraszone miłą dla oka szatą graficzną a z tyłu znajdziemy dodatek uroda. Artykuły są pisane konkretnie i prezentują się przejrzyście. Pomijając trochę temat urody,  bo o nim przeczytamy wszędzie, temat o odżywieniu został bardzo ciekawie i fajnie przedstawiony.
Jedynym minusem i tym co nie do końca zaspokoiło moją ciekawość jest dział poświęcony treningowi. Niestety wypadł słabiutko, co prawda jedynie pod względem ilościowym ale jednak. Mam nadzieję, że w kolejnym (niestety dopiero) jesiennym nr się to poprawi a do jesieni nadal będę podczytywać MH :)
Podsumowując, na naszym rynku czasopism brakowało mocnego zawodnika jakim myślę, że będzie rosnący w siłę WH.
Jakie jest wasze zdanie? Czytałyście, będziecie czytać, czy może w ogóle nie zamierzacie?
Cena: 7.99zł

17 komentarzy:

  1. nie wiedizałam ,ze wreszcie będzie i damska wersja ;) ale zainteresowałas mnie ,chciałabym go zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z niecierpliwością na niego czekałam:) oczywiście w piątek kupiłam ale jeszcze nie przeczytałam całej gazetki,jak tylko to zrobie wstawie relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię z ciekawości, może mi się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam i trochę zaczęłam czytać, ale jeszcze nie skończyłam ;) Po pierwszym przekartkowaniu mam te same uwagi, co Ty tzn. coś mało tych ćwiczeń. Dopiero na jesieni?! Ojj to będzie czekania...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam troche odmienne zdanie, ale to pewnie, dlatego ze mam inne oczekiwania po tego typu literaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja troszkę się zawiodłam, szczególnie działem treningowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dział treningowy wyszedł bardzo słabiutko, ale reszta mi odpowiada :)

      Usuń
  7. O! Gdyby nie ten post to bym nawet nie wiedziała o tym, że ta gazetka w wersji dla pań wyszła :)
    Trzeba zakupić!

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam swój egzemplarz, miałam go wczoraj czytać, ale brakło czasu, za to dziś mam go na tyle, że zaraz zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupiłam i wiecej tego nie zrobie :P wiecej ciekawych informacji itp. znajde w necie :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może zakupię z ciekawości, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamierzam kupić :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam mieszane uczucia względem tego czasopisma.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam, całkiem całkiem.. ; )

    Przy okazji zapraszam do akcji wspólnego robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html?showComment=1369405625319#c8324232778313092977

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupię, bo nie lubię tych wszystkich reklam i pierdół w gazetach, strata pieniędzy. Wolę przeglądać dobrze prowadzone blogi o sporcie niż czasopisma.. :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)