22.04.2013

Szybka sałatka z tuńczykiem

Nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam na sałatkami a samej sałaty używałam tylko jako dodatku do kanapek. Tak więc taka sałatka to dla mnie zupełna nowość ;)
Dzisiaj robiłam ją po raz pierwszy i stwierdzam, że nie dość że jest bardzo smaczna to jeszcze robi się ją w ekspresowym tempie.
Sposób przygotowania jest bardzo prosty. Wszystko co widzicie na zdjęciu powyżej kroimy (jajko w plasterki, pomidorki na pół i cebulkę w cienkie półplasterki)  i mieszamy razem :)
Próbowałyście?

42 komentarze:

  1. Robiłam bardzo podobną sałatkę..ale chyba bez jajka;) Za sam wygląd mogłabym zjeść;) Jest kolorowo i zdrowo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę faktycznie wygląda na prostą, a tuńczyka bardzo lubię więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że tuńczyk jest z puszki ale i tak wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  4. często ostatnio taką robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba muszę wreszcie zrobić sałatkę tuńczykową

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj chyba dzisiaj zrobię na kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie, które bardzo lubię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tuńczyka, ale ta sałatka wygląda tak smakowicie, że aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja noszę sałatki do szkoły, ale już znudziła mi się taka zwykła, chętnie spróbuję z tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham sałatki! a ta wygląda mega apetycznie mMm:)
    na pewno spróbuję taką zrobić :)
    super ciekawego masz bloga,bede tu wpadac:)

    Obserwuję Cię,będzie mi miło jeśli odwdzięczysz się tym samym:*

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności mniam, przypomniałaś mi jak ja dawno nie jadłam tuńczyka a przecież go uwielbiam. Teraz będzie chodziła za mną taka sałatka dopóki jej nie zrobię :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. hm, lubię sałatki a tej nie próbowałam jeszcze:) może kiedyś skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada apetycznie! za smakiem tunczyka nie przepadam, ale w takiej kombinacji pewnie jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tunczyka , dlatego przepis jak najbardziej przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda fajnie, niestety nie lubię tuńczyka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to może zamień na łososia ?:)

      Usuń
  16. Też taką sałatkę robię:)dużo białka z tuńczyka i jajka no i w smaku przepyszna! Świetna propozycja na danie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam. Tuńczyka zazwyczaj jadam razem z serkiem wiejskim, jajkiem i ogórkiem kiszonym. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  18. z tuńczykiem i jajem - to chyba jedna z lepszych opcji na sałatkę, jest wtedy smaczna i sycąca :) i jaka zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie przepyszna jest sałatka z tuńczykiem, ryżem, majonezem i kukurydzą :) Muszę kiedyś spróbować tej

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tuńczyka, więc na pewno ją wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  21. I did that with tofu since I'm a vegetarian.

    Love and greetings from India :D
    http://whoatemyketchup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak sałatka z tuńczykiem,jajkiem i pomidorkiem jest świetna:) i tak naprawdę można wrzucić do niej co tylko przyjdzie na myśl(pod ręke;)

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę wypróbować! wygląda bardzo apetycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Robię tą sałatkę co jakiś czas :) Nazywa się Nicejska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam bardzo wiosennie.Fajnie tu u Ciebie,bardzo słodko i kolorowo.Zostaję za dłużej,a Ciebie zapraszam do Dobrych Czasów.

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobiłam dziś taką z twojego bloga i gorąco polecam! pyszna ona jest:) dawaj więcej takich sałatek albo jakieś przepisy:) obserwuję i liczę na to samo :D
    ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zrobilam! jest przepyszna, dzieki za przepis!:P):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sałatka prosta,ale nigdy nie robiłam. Zawsze dodawałam kurczaka. Na pewno skuszę się na tą opcję bo wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda super aptycznie i super prosto w przyrządzeniu! Zapisuję na listę sałątek do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Składnikowo bardzo zdrowa i smaczna :))

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą sałatkę, moja ulubiona ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię tuńczyka. Często go wcinam w sałatce z ryżem i kukurydzą;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam sałatki, a Twoja wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. UWIELBIAM TUŃCZYKA A TA SAŁATKA WYGLĄDA WSPANIALE
    JA JUŻ ZOSTAJE U CIEBIE I ZAPRASZAM DO SIEBIE
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)