16.04.2013

Pierwsze kilometry w tym roku wykręcone.

Wieczorem wybraliśmy się w końcu na rower. Trochę późno biorąc pod uwagę, że pogoda od jakiegoś czasu jest bardzo przyjemna. Nie wiem ile dokładnie mamy przejechane, bo bateria od licznika nie podołała :)
Podejrzewam, że w ciągu najbliższych paru dni niestety nie wsiądę na rower - dawno nie jeździłam i tyłek boli :)

Około miesiąca temu zaopatrzyliśmy się w przewodnik z trasami rowerowymi. Miałam już dość wymyślania na ostatnią chwilę własnych tras. W przewodniku mamy wszystkie bardzo fajnie opisane wraz z ilością km, mapami i opisem mijanych po drodze ciekawych miejsc. Przewodnik był niedrogi, kupiony na wyprzedaży za ok. 15zł. Naprawdę fajna sprawa, także polecam osobom mającym taki sam problem :)
 

23 komentarze:

  1. Taki przewodnik to niezastąpiony pomocnik w wybieraniu trasy rowerowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu odwieczny problem "gdzie jedziemy?" będzie rozwiązany :)

      Usuń
  2. wczoraj w Lidlu widziałam taki fajny żelowy pokrowiec na siodełko od roweru :) amortyzuje i jest o wiele wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moje siodełko prosi się o wymianę :) Chociaż wiadomo, że nawet na najwygodniejszym siodełku po długim okresie nie jeżdżenia tyłek będzie pobolewał :D

      Usuń
  3. Wieki nie jezdzilam na rowerze. Ale mam zamiar go zabrac do Warszawy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, już się nie mogę doczekać kiedy wsiądę na rower. A mam kilka nowych tras do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chciałabym sprowadzić sobie rower do Torunia, ale niestety mój staruszek nadaje się do wymiany, a nie mogę się zebrać, żeby kupić nowy rower:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Lidlu jakieś akcesoria rowerowe chyba są/maja być.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jeździć na rowerze :)))))) wiosna, lato i wieczory rowerowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie mam tu roweru, ale wakacje wykorzystam na pedałowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też sezon rowerowy uważam za rozpoczęty ... ;-)
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rower i rolki!! Tak <3 /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam ten ból tyłka po rowerze haha. ;D przypomina mi się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę kupić rower, bo stary poszedł już sobie.. :P uwielbiam jazdę na rowerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obecnie mam dentkę przebitą :c
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam jazdę na rowerze, ale niestety brak mi kompanów...;/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jeszcze trzymam rower w garażu - aż wstyd ;) Musze go wytargać, jak narazie biegam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O właśnie ,dobry pomysł taki przewodnik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Narobiłaś mi chęci na przejażdżkę :) tylko muszę rower wyciągnąć z garażu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ma ogromną ochotę na rower, ale muszę poczekać aż do domu wrócę;p

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)