05.04.2013

Drugi miesiąc ćwiczeń


Witam
Drugi miesiąc ćwiczeń za mną więc czas na małe podsumowanie.
Mój misterny plan na marzec można powiedzieć, że legł w gruzach już na początku miesiąca. Praktycznie na starcie odpadły mi trzy dni ćwiczeń z powodu choroby. A pod koniec miesiąca nie było wcale lepiej. Pomimo tego nie poddam się i w kwietniu będę działać ze zdwojoną siłą.
Pochwalcie się jak wam  minął miesiąc.
 
  x - opuszczone dni
W marcu trenowałam u boku Ewy i jej Turbo, Zuzy i jej Zwow, Jillian i jej Ripped in 30, Killer abs.

71 komentarzy:

  1. ŚWIIETNIE !! Robisz tylko na brzuch czy jak ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę całe ciało :)

      Usuń
    2. Ja właśnie chciałam coś tylko na brzuch ,żeby ładnie wyrzeźbić ,a 6 weidera za bardzo mnie nudzi :P

      Usuń
  2. Zmieniłaś coś w odżywianiu oprócz ćwiczeń? :)

    Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadziej jem słodycze i fast foody.

      Usuń
  3. Boski brzuszek, gratuluję motywacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, widać dużą zmianę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. duża zmiana, płaski brzusio:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ja kiedyś robiłam 6 Weidera, ale niestety przez brak czasu przestałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny brzuszek, jesteś już bliziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow.:) robi niesamowite wrażenie;) super.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra !! Jestes moja motywacja :-):-) ja w polowie treningu z kimkolwiek mam dosc:O Ty robisz cale ??

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny brzuszek, ale chyba jestes chudzinka, co? :) gratuluje takiej ilosci treningow. imponujaca liczba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Efekty ćwiczeń godne pozazdroszczenia :)
    Ja również jestem w trakcie odchudzania i wykonywania ćwiczeń.Obecnie rozpoczęłam drugi miesiąc walki o lepszą figurę.Po miesiącu widać i u mnie efekty.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :D robi wrażenie :) ja zdjęcia porównawcze pokaże na koniec kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę! Nie mam pojęcia jak zgubić kilogramy i czuć się dobrze w swoim ciele. Muszę się wziąć za siebie-od teraz! Zainspirowałaś mnie :) Zapraszam do siebie i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt świetny :) tylko nie przesadź, bo za dużo mięśni u kobiet nie wygląda apetycznie :)

    zapraszam do siebie
    http://maly-swiat-malej.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW, kobieto...już mnie dobiłaś :/ zabieram się do pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekty niesamowite.
    Zastanawia mnie tylko w jaki sposób ćwiczysz?
    Ostatnio pisałaś, że robisz przykładowo:
    Ewa Chodakowska - Skalpel x 3, Killer x 5, Turbo x 4 itp, ale nie do końca wiem jak mam to rozumieć?
    Każde z ćwiczeń robisz 3 razy/5 razy/4 razy?
    Jeśli tak, to jak to wytrzymujesz?
    Przecież każde z tych ćwiczeń trwa po 45 minut (przynajmniej tak znalazłam na youtube), czyli z tego co napisałaś wychodzi, że Skalpel ćwiczysz przez 135 minut, Killer przez 225 minut (prawie 4 godziny! O_o ), Turbo 180 minut itp.
    Chyba że ćwiczysz jakieś bardzo skrojone wersje po tyle powtórzeń.
    Jeśli tak, to mogłabyś się podzielić, gdzie te skrojone wersje znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozumiałyśmy się :)
      We wcześniejszej notce było podsumowanie ile i jakich treningów zrobiłam w całym miesiącu lutym. Tam też jest dołączony kalendarz z rozpisem jakie ćwiczenie robiłam w jaki dzień.
      Przykładowo:
      piątek - killer
      sobota - skalpel
      niedziela - killer
      Nigdy nie ćwiczyłam więcej niż godzinę dziennie :)

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, że coś pokręciłam ^^'
      Ale i tak musisz mieć świetną formę, żeby wytrzymać godzinę wcale nie łatwych ćwiczeń

      Usuń
  17. Efekty ŚWIETNE! Gratulacje i życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne efekty! :) Jak ja bym chciała żeby mi się tak chciało jak Tobie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. oh mamo ! są efekty :D super masz brzuszek :) ja poległam przez święta, od poniedziałku znów zaczynam, bo weekend poza domem i ćwiczyć nie mam jak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, efekt naprawdę godny pochwały!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju efekt mega!! zazdroszczę i życzę powodzenia w dalszej drodze! ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt, życzę dalszej motywacji ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. to niesamowite, że w dwa miesiące można tyle zrobić ;)
    sama chcę się zabrać za sport, Myślałam o bieganiu i coś na mięśnie brzucha. Ale pogoda mnie do tego tak zniechęca. Ale po zobaczeniu zdjęć będę musiała ;) choćbym nie wiem co ;)

    OBSERWUJĘ
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. no efekty sa naprawdę widoczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW, efekty rewelacyjne!!! Czuję się zmotywowana :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieto jak Ty to zrobiłaś ; o !! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne efekty. Ja zaczynam dopiero w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż się chce zacząć ćwiczyć!:D
    Pięknie <3.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, też chce taki brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz brzusio *.* Ja trenuje na siłowni i fitnessie, ale mam zamiar od jutra zacząć 6x5min z Ewą :)

    Dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW :) piękny brzuszek ,zazdroszczę ale muszę przyznać że skutecznie motywujesz do działania :D
    Pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne efekty!!! :) ja zaczęłam niedawno trenować z ewą plus mel b :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wooow, efekty są super!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozazdrościć. Ja się nie mogę zmotywować, a nad brzuchem przydałoby się popracować...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Widać niesamowite efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  37. niesamowity efekt jak na miesiąc ćwiczeń! zazdroszczę zmotywowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam!
    Mam przyjemność zaprosić Cię do nowej ocenialni. Obyś do nas zajrzała i została na dłużej.
    Zachęcam również do poddania się ocenia.
    Zapraszam serdecznie!

    http://odrobina-krytyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam Mel B i trening interwałowy:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Własnie stałas sie moja motywacja. Super efekty!!!! Aż niewiarygodne!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne efekty, gratulacje! :) Aż nie mogę się doczekać aby zobaczyć Twoje zdjęcia za dwa miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow efekty sa gigantyczne, gartuluje wytrwałości i pieknego brzucha ! ;)


    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  43. łaaaaaaaaaaał szczęka opada! ;) świetnie! powodzenia w przyszłości;)

    OdpowiedzUsuń
  44. nadrobisz co to są 3 dni ja się tka pochorwałam, że 2 tygodnie nie mogłam ćwiczyć.

    U ciebie już efekty widać. Ja teraz codzienne trenuje by nadrobić 2 tygodnie .

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Wspaniały efekt, jestem zachwycona! Oh też bym tak chciała... Gratuluję wytrwałości i efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  46. No super sobie już brzuszek wyrobiłaś :)
    Ja nad swoim też pracuję hehe

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Też chcę miec taki brzuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna przemiana. Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow niesamowity efekt,tylko pozazdrościć ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. No brzuszek marzenie. Ja też się nie poddaję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurcze a ja tak szybko odpadłam :((
    nadal ćwiczę ale już nie mogę tyle co wcześniej, no i to jedzenie...

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne zmiany! i to w dwa miesiące!
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej możesz mi powiedzieć jaki miałaś grafik ćwiczeń? kurka ja ćwiczę już miesiąc i słabe efekty widać:(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)