09.03.2013

Virtual, fashion mania

Będąc w Biedronce i  kierując się powoli do kasy wpadłam na lakiery Joko.  Pomimo przebranych kolorów od razu mój wzrok przyciągnął róż z dodatkiem czerwieni .
Wiecie, że często maluję paznokcie na różowy kolor i wśród  moich lakierowych zbiorów właśnie tego koloru mam najwięcej . Zupełnie inaczej ma się sprawa np. z ubraniami - nie mam ani jednej rzeczy w w tym kolorze ;)

Jest to mój pierwszy lakier z Virtual i maluje mi się nim przyjemnie. Nie tworzą się smugi, krycie jest dobre (korci mnie żeby napisać bardzo dobre, ale jednak przy tej pierwszej warstwie lekko tą końcówkę paznokcia widać).  Na opakowaniu znajdziemy też informację o braku w składzie toluenu i formaldehydu. 
Kolejnym plusem, który leci na jego konto jest szybki czas schnięcia. 
Podsumowując - same plusy.
A to wszystko za zawrotną cenę : 1.99zł 
Na paznokciach mam jedną warstwę lakieru.

38 komentarzy:

  1. też go mam ♥ śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek:) i cena zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak Biedra :). Fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor...a cena cudna :) tylko kupować

    OdpowiedzUsuń
  5. biegne do biedronki :D u mnie nowy post ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor <3 ostatnio udało mi się kupić niebieski z Virtual, ostatnia sztuka, więc nawet nie wiem jakie kolory były jeszcze dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko maluje paznokcie na intensywny róż. Ten wygląda bardzo ładnie, no i cena powala, pozytywnie oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, mam podobny z Maybelline
    wielbięęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  9. cena zachęca ;) a kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki malinowy i miętowy :) i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    a biedronka naprawde ma niskie ceny bo ten lakier normlanie stoi za 11 zł :P


    a pomalowane masz idealnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego bardzo zadowolona :)
      dziękuję :)

      Usuń
  11. Woooow, jaki śliczny kolor ;) i ta cena ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Virtual za 2 złote??? Jutro lecę! Bardzo lubię te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie lubię różu tak ten odcien prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam jest świetny oprócz tego że pędzelek mi się odkleił :p

    OdpowiedzUsuń
  15. no i oczywiscie jest piekny wizualnie :D pojemniczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny na nadchodzący sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w Biedronce kupiłam taki w kolorze niebieskim <3
    Jest świetny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor :D w sam raz na wiosnę :) ja mam podobny z avon'u :) zaraz po niego lecę i zrobię użytek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek jest przepiękny, a jego cena ? potwornie kusi ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. O, pasowałby mi do mojej bluzki na dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To zdecydownie mój nr 1 na lato :) Mam w podobnym odcieniu conajmniej 5 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. That is indeed an eye-catching nail polish. Hands down on that!
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin <3

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten kolor ;)))) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie takie odcienie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boskie paznokcie !!!!!!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  26. Super paznokcie, bardzo ładnie pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny kolor..i pomyśleć, że tak piękny efekt można uzyskać po jednej warstwie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten lakier w wersji niebieskiej. Cudny jest.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)