01.03.2013

Efekty po miesiącu ćwiczeń w domu

Osoby, które stale mnie odwiedzają wiedzą, że z dniem 1 lutego podjęłam walkę o piękne, jędrne ciało. W dzisiejszym poście zobaczycie jak mi szło i czy było warto.

Ćwiczenia rozpoczęłam od treningów z Ewą Chodakowską. Na początku było ciężko, ale nikt nie powiedział, że będzie lekko :)  Na zmianę - Killer/ Turbo z lżejszym Skalpelem.  
Gdy  zaczynała się nudzić zmieniłam treningi na Jillian. Tutaj robiłam 30 Day Shred i 6 weeks six-pack lvl1 , lvl2. Każdy dzień ćwiczący (6xtyg.) zapisywałam w kalendarzu i to dodatkowo mnie motywowało. 

Zmieniło się trochę to co jem. Pokrótce - pojawiło się więcej warzyw, zamieniłam jasne pieczywo na ciemne, napoje typu coca-cola (które i tak dość rzadko piłam) zastąpiłam wodą i domowymi sokami. Nadal jem to na co mam ochotę :)

Podczas mierzenia zauważyłam -1 cm z talii, wagowo nic się nie zmieniło, było i jest 47 kg. za to zmienił się wygląd mojego ciała. Jest bardziej jędrne i widać zarys mięśni. Dla jasności nie odchudzam się i nie mam zamiaru.

Co najważniejsze, moje samopoczucie się polepszyło, wcześniej bywały dni, że chętnie przesiedziałabym je na kanapie, dzisiaj nie mogę na niej usiedzieć.

I teraz to co najciekawsze.
Miesiąc w treningach wyglądał tak:
Ewa Chodakowska:                                                       Jillian Michaels:
Killer  x 5                                                                         6 weeks six-pack x 8
Turbo x 4                                                                         30 day shred x 5
Skalpel x 3                                                                        Banish Fat BoostMetabolism x 1
6min treningi x 3
Trening z gwiazdami x 1

Po podliczeniu z którą Panią spędziłam więcej czasu jest remis :)

59 komentarzy:

  1. pozazdrościć brzuch przed i po :)
    ja ćwiczę od miesiąca Skalpel, ale przede mną dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaaaaaa ale efekt ! tez tak chce !

    musisz miec dobrą kondycje jak kilera trzaskalas i turbo ;D

    wskakuje w gatki i ide cwiczyc ! zmotywowałas mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz wcale nie było dobrze z moją kondycją :D
      Ogromnie się cieszę, ze udało mi się kogoś zmotywować :)

      Usuń
  3. efekt super:)
    co prawda na drugim uroku dodaje opalenizna, inne światło i ustawienie ale ewidentnie efekt jest
    poza tym jesteś szczupła więc masz o wiele większą motywację
    cieszę się, że tak dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Starałam ustawić się podobnie, nie jestem opalona na drugim zdjęciu, było pochmurno na zewnątrz i tak wyszło.

      Usuń
    2. Faktycznie, światło daje ogromną różnicę, a ponieważ sama robię dość często zdjęcia to wiem dobrze, jak czasem światło może zepsuć lub poprawić humor :D

      Nie mniej jednak brzuch masz bardzo fajny, do podrasowania lepszymi programami niż Chodakowskiej ;) Tak więc Jillian super wybór! :) Próbowałaś Zuzki? ;)

      Usuń
    3. Przeglądałam zwow, ale konkretnie nie wiem od czego zacząć :) Może coś mi polecisz?:)

      Usuń
    4. Sprawdź moje recenzje, jak chcesz to zacznij od czegoś lżejszego (np. thanksgiving ZWOW #44) on jest o tyle fajny, że możesz go mocno podkręcać dokładając kg lub może być lekki, jak weźmiesz małe ciężarki :)

      Rób te, które na filmiku Ci się podobają, pamiętaj, że one są krótkie, ale bardzo intensywne. Przerwy rób wtedy, kiedy musisz, ale staraj się robić wszystko na najwyższych obrotach :)

      Na pewno Ci się spodoba, jak lubisz konkretny, mocny wycisk nie tracąc dużo czasu :)

      Usuń
  4. Wowo. Zamień się ze mną! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super efekt, chyba muszę wprowadzić te same ćwiczenia na marzec do swojego kalendarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szok!! Gratulacje:)))
    Ja też tydzień temu zaczęłam ćwiczyć z Panią Ewą, ale niestety w tym tyg. dopadło mnie przeziębienie, i udało mi się ćwiczyć tylko w poniedziałek:?
    Dziś jednak jest już o wiele lepiej, więc na pewno nie odpuszczę treningu:)))
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeziębienie jak na złość. :)

      Usuń
  7. Efekt jest rewelacyjny ! Ja zaczęłam trening z Chodakowską zaledwie kilka dni temu, ale mam nadzieję, że po jakiś miesiącu będzie już coś widać :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ! genialny brzuszek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę ćwiczyć tak intensywnie, bo zaraz chudnę, więc ćwiczę sobie hantlami, robię przysiady, czasami brzuszki. Ponieważ ważę o wiele mniej od Ciebie marzy mi się tak +7kg. Na razie na takich dość statycznych ćwiczeniach mam +0,5kg (dobra, zawsze coś), i w obwodzie bicepsa więcej. Może w końcu coś ruszy do przodu. :D
    A brzuszek masz fajny. :) Ja mam 59cm w talii. :o

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie:))) podziwiam za zapał, mi bardzo go brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co podziwiać tylko brać się za siebie :)

      Usuń
  11. Super efekty i to w tak krótkim czasie :)))) od razu chce się ćwiczyć, życzę dużo motywacji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały brzuszek, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chcę taki brzusio!!! :D ale jeszcze trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje efektu i determinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekty:) najlepsze w ćwiczeniach jest też to, że poprawia nam się samopoczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Zazdroszczę determinacji :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj chyba wstaję z przed kompa i idę ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ! gratuluję ! właśnie miałam dziś odpuścić trening, ale chyba jednak poćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, od dzisiaj. Jestem styrana po uczelni i pracy, dopiero wróciłam, ale Twoój komentarz (i zdjęcia Twojego pięknego brzucha) mnie tak zmotywowały, że dziś zrobię przynajmniej 20 minut ćwiczeń na macie, głównie rozciąganie, co by powoli wprawić moje ciało w ruch i je przyzwyczaić mało gwałtownie :) + zrobię test brzuszków (program 300 brzuszków) - lubię ten program i od czasu do czasu powtarzam go w jakimś przedziale, choć nigdy nie ukończyłam go. ;)

    Będzie dobrze. :)

    I jeszcze raz - piękne ciało!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę brzusia. Jest idealny. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze, że wziełaś się za siebie jak ja. I zaczynają być widoczne efekty. Uwielbiam ćwiczenia Ewą Chodakowską.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,
    otagowałam Cię do tagu Liebster Award :)
    Więcej informacji na moim blogu
    http://maly-swiat-malej.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ciało! :) gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję, mam nadzieję, że będzie jeszcz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam, mam :D ale poluję ciągle na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny brzuch, chyba zacznę ćwiczyć to samo co ty :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. sexi brzuszek! a jak tak dalej będziesz ćwiczyć i jeść, to będzie pewnie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow podziwiam wytrwałość i silną wolę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. są efekty, ja ćwiczę a6w.

    OdpowiedzUsuń
  31. W końcu sezon na przygotowanie się do bikini jest otwarty :P

    OdpowiedzUsuń
  32. super ciało .
    Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny brzuch i fajny blog. Racja trening poprawia samopoczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ogromna różnica, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. powiem Ci, że naprawdę widać różnicę!
    super masz brzuch, ja to o takim marzę;D

    OdpowiedzUsuń
  36. kurczę też chce mieć taki brzuch.
    mimo że ważę troszkę mniej od Ciebie źle czuję się z moim brzuchem :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Noo efekty super, gratuluje wytrwałości i życzę jeszcze więcej! :)
    Ja ćwiczę juz ponad 2 tygodnie, najczęściej 10minutówki z Mel B (które polecam, Mel jest świetna i przyjemnie się z nią ćwiczy) na różne partie, i do tego dodaje jeszcze coś od siebie. Ale troszkę zaczyna dopadać mnie zniechęcenie, które muszę przemóc ;o

    OdpowiedzUsuń
  38. no ladny brzuszek, ja mam taki po 3 ciazach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aż chce się robić brzuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wyników! Ja polecam do ćwiczeń sportowy sprzęt domowy, ćwiczę w domu z piłką gimnastyczną; może komuś przyda się art o sprzętach sportowych domowych, znaleziony w sieci http://www.opcja.vot.pl/?p=406

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! :) Dobrze, że tu trafiłam :) Ja też ćwiczę z moim wybrankiem od stycznia ;)
    Zaczęliśmy od p90x classic. Odkąd zaczęło robić się ciepło zaczęliśmy też biegać:)Swoje ćwiczenia uzupełniam hula hoopem i nawet HIITami z Turbo Fire.
    Do Chodakowskiej nie mogę się jakoś przekonać.. Wydaje mi się za nudna.. :P Dzisiaj zaczęłam prowadzić bloga właśnie między innymi na temat ćwiczeń które robię. Mam przy okazji nadzieję, że zaczną odwiedzać go ludzie, którzy również dążą do idealnej sylwetki lub po prostu lubią sport ;) Jeśli zechcesz być moją motywacją zapraszam! :) http://jestemfit12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)