07.02.2013

Różowe końcówki

Dawno nie było żadnego mani, więc pokazuję co obecnie mam na paznokciach. Wstępnie miałam pomalować całe paznokcie na jeden kolor a skończyło się na samych różowych końcówkach. Myślę, że nie wyszło źle.
Wykonanie jest bajecznie proste i w miarę szybkie. Całość pomalowałam lekko różowym, prawie przeźroczystym lakierem (takim do french'a). 
Na końcówkę gąbeczką naniosłam jasny różowy lakier. Następnie zmieszałam go z czerwonym i nałożyłam niżej niż wcześniejszy. Na to przeźroczysty z kolorowym brokatem :)  Gotowe
Co o nim myślicie? Widziałybyście takie paznokcie u siebie?:)
P.s Nie poddałam się z ćwiczeniami :)

40 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie :) też w końcu muszę znaleźć czas na zabawę w zdobienia. Wieki całe nic szczególnego nie robiłam z paznokciami- tylko kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) ja bym widziała u siebie takie zdobienie ale w inny kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej super Ci wyszedł mani :D tez chce taki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem zbytnio fanką różu, ale ostatnio wpadam wręcz w obsesję na punkcie różowych dodatków i małych akcentów, paznokcie są idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają:). Zazdroszczę Ci Twoich pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba i chętnie bym zobaczyła je u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paznokcie, podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne, lubię kolorowy 'french' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny i nie zwyczajny french :) ja z Ewy zrezygnowałam, teraz ćwiczę z Mel B jakoś tak bardziej motywuje do działania :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie widzialabym, bo mam dwie lewe rece do takich trikow :P efekt jest cudowny, bardzo ciekawy, przykuwa uwage!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ;D ja niestety nie mam zdolności do takich rzeczy i pewnie wyszła by katastrofa ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki efekt.:) śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your style, your blog has a lot of potential. I follow you now! I leave my blog in case you want to follow me, kisses and hugs, beautiful!
    http://siempremisspetula.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne paznokcie! Ja dawno nie robiłam u siebie żadnych wariacji, cały czas mam jeden kolor. Muszę to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie prezentuje się ten efekt. Ja teraz mam manię krótkich pazurków;) wygodniej pisze mi się na klawiaturze, czy też używa produktów w słoiczku. Jednak jak się "zapuszczą" wypróbuję Twój pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj mega słodko cukierkowo różowe... no niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Robiłam podobne, jednak myślę, że Twoje wyszły o niebo lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  21. super szkoda , że ja tak nie potrafie :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę równości w długości paznokci:) U mnie teraz każdy ma inną a regeneracja niestety trochę potrwa ;/

    Zdobienie - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne, a to są twoje naturalne paznokcie?/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądają! Aż zatęskniłam za różem... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyszło. :) Róż jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog. xd
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie. ;P
    http://gleamxofxhope.blogspot.com/
    Obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne te paznokcie :)) śliczności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. masz idealny kształt paznokci. Bardzo mi się podoba :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)