14.01.2013

"Świetny blog. Obserwujemy?" wtf?!

Tego typu komentarze działają na mnie jak czerwona płachta na byka.

Jeżeli nie interesuję Cię to o czym tutaj piszę, nie obserwuj i przede wszystkim nie pisz czy wymienię się obserwacją. Jeżeli Twój blog mnie zainteresuje to dodam go do listy, jeżeli nie to trudno. Chociaż już na wstępie po takim komentarzu, nie mam ochoty odwiedzać Twojej strony.

Nie pojmuję tego zjawiska i osób, które zostawiają takie komentarze. Jaka jest w tym radość z blogowania skoro osoby nim "zainteresowane" pewnie tej strony  nawet nie odwiedzają.

Naprawdę wolę aby dziesięć osób z własnej woli odwiedzało moją stronę niż tysiąc poprzez wymianę.

Co sądzicie o tej całej sytuacji? O osobach zostawiające takie komentarze? Chętnie poznam Waszą opinię.

64 komentarze:

  1. U mnie często zostawiają komentarze z konkursami, rozdaniami, itd. A ja i tak na nie nie wchodzę i wręcz przeciwnie...zniechęcam się :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że one mają w nosie czy Ty na to wejdziesz czy nie - chodzi o darmową reklamę u Ciebie. Ja takie komentarze od razu usuwam. Podobnie jak reklamy z linkami do swoich sklepów czy aukcji allegro.

      Usuń
    2. I słusznie dziewczyny. To nie ma w moim przekonaniu nic wspólnego z prawdziwym zainteresowaniem naszym blogiem. Przeciez to nie targ, że ja obserwuję Ciebie to Ty musisz obserwować mnie.

      Usuń
  2. Wczoraj napisałam o tym samym i od anonimów nie mających nawet bloga, dostałam taki OPIER*** za przeproszeniem, że opadły mi ręce :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, uderz w stół na nożyce się odezwą? :D dobre dobre :D

      Usuń
    2. Taaak, dokładnie, że jestem niemiła, głupia, niewdzięczna, bo przecież powinnam się cieszyć, że ktoś w ogóle chce mnie czytać i komentować! Że nie szanuję swoich czytelników, że się czepiam i powinnam iść do psychologa, bo mam problem. Szok :-D

      Usuń
    3. No widzisz, powinnaś się cieszyć, że masz takich czytelników, którzy są szczerzy wobec Ciebie... :D:D

      Usuń
    4. I tacy troskliwi, martwią się o mój stan psychiczny :-D

      Usuń
    5. szkoda, że to nie facebook, bo aż chciałoby się nacisnąć "lubię to" :D

      Usuń
  3. ojj też nie znoszę tego typu komentarzy, jak dla mnie osoba je umieszczająca niewiele więcej ciekawego ma do powiedzenia... żebym obserwowała czyjś blog musi mnie on przekonać treścią, jeszcze chyba nie zdarzyło mi się wejść na bloga, którego właścicielka zachęcała mnie do wizyty w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdarzało się wejść i zostawić stosowny komentarz, ale to jak grochem o ścianę.

      Usuń
  4. Jestem tego samego zdania :D To po prostu zniechęca.. ale co zrobić.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, zabawne, że takie zdanie działa odwrotnie do tego co zamierzamy osiągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę takich komentarzy... Ale z tego co zauważyłam 99% tych blogów prowadzonych jest przez 15,16 latki które tylko na tym bazują. Wchodząc na ich blogi możesz dowiedzieć się wielu "cennych" informacji typu: "co Karolina powiedziała nauczycielce na lekcji biologii" i "o czym z Kaśką, Baśką i Pitaśką rozmawiały na przerwie" oraz: że są "straszne nudy, nie chce mi się pisać" LOL!

    Komentarze śmietnikowe, nie warte nawet publikacji... Na facebookach pewnie też mają po 1000 "znajomych" zapraszanych "jak leci", byle tylko koleżanki widziały jakie one "popularne"...

    I zgadzam się z Tobą - lepiej mieć 10 osób obserwujących z własnej woli - dlatego, że interesuje ich zawartość bloga niż 1000 obserwatorów mających Cię w d***e.
    Myślę, że najlepszą metodą byłoby niepublikowanie takich komentarzy - może "załapią".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz nie każda nastolatka. Ja mam 15 lat i JUŻ tak nie pisze. A le wiem z czego to wynika. Początki w blogowaniu są trudne i chciała mieć o jedną obserwatorkę więcej.

      Usuń
    2. Aga - zdziwiłabyś się, ale coraz częściej to wcale nie dzieciaki w wieku gimnazjalnym takie numery odstawiają.

      Usuń
  7. Dlatego ja wprowadziłam na swoim blogu moderowanie komentarzy i mam problem z głowy. Pomimo, że prowadzę swój blog od niedawna i mogłabym się bawić w wymienianie się obserwatorami, to pytam się po co? To tylko niepotrzebne zaśmiecanie sobie blogowej przestrzeni i złudne nabijanie fanów.
    Uważam, że jak się ma coś sensownego do napisania, to prędzej czy później znajdą się ludzie, którzy to docenią i nie będą chcieli nic w zamian :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj tak mnie to tak samo drażni ;/ i również wprowadziłam na moim blogu moderowanie komentarzy i jak mi się któryś nie spodoba zawsze usuwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sposób na takie komentarze jest chyba najlepszy:)

      Usuń
  9. Ręce opadają, a wczoraj dokładnie ten sam temat poruszyłam na swoim blogu. Jak widać osoby, do których ten tekst powinien trafić nie potrafią czytać ze zrozumieniem ;)
    Ja jak widzę taki komentarz to ta osoba może być pewna, że jej bloga nie odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też je ciągle dostaję, ale od razu wrzucam do spamu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taaak, też "uwielbaiam" takie komentarze....Po co takie szopki robić, albo prowadzi bloga dla przyjemności albo dla znajomych...porazka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh.. Standard. Usuwam takie komentarze oraz wszelkie inne z linkami do rozdań.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze pół biedy, gdy ktoś napisze coś na temat tego co było w poście, ale samo 'obserwujemy', no to wypada blado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej rzadko to się zdarza. Mam wrażenie, że te komentarze to "kopiuj-wklej"

      Usuń
  14. Wiecie co nie bronie ale rozumie te osoby bo za wszelka cenę chcą wypromować bloga.... no ale fakt, że to denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób nie przyciągną czytelnika.

      Usuń
  15. mnie nie przeszkadza zaproszenie do odwiedzenia bloga, ale przede wszystkim komentarz musi dotyczyć postu, a nie na odwal "śliczny kolorek-zapraszam do mnie", bo takie coś mnie drażni. oza tym nie powinno być linków, ok, chcesz, zaproś,a ja wiem jak trafić:0 Jak bedzie ciekawie to zostanę na dłużej..

    tekstu: obserwujemy?? nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najpierw byłam 'tolerancyjna'.
    Potem wprowadziłam moderacje komentarzy, ale nadal akceptowałam te wszystkie 'obserwujemy' itp. o ile w komentarzu było coś poza takim zaproszeniem.
    Teraz już bez wyjątku usuwam wszystkie takie numery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tolerancja w tym wypadku się chyba już kończy :)

      Usuń
  17. zgadzam się z tobą w 100% - takie komentarze są strasznie denerwujące i zniechęcają do odwiedzenia bloga. też wolę aby ktoś sam trafił na bloga, został obserwatorem o ile mu się treść podoba, a ja często sama wchodzę na profil takiej osoby i patrzę czy prowadzi bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Irytuje mnie to, szczególnie jak ktoś wcześniej nie przeczytał tego co napisałam i zostawił tylko tego typu komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jak mnie to denerwuje! Nie rozumiem tego zupełnie. Chodzi tylko o jak największą ilość osób, które niby śledzą Twojego bloga? I co im z tego? Ble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym rzecz, że też nie potrafię pojąć po co im to ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam te komentarze :) ;) śmiać mi się chcę zawsze- nigdy nie wchodzę na taki blog żeby on był mega ciekawy ;) nie nerwuj się kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja takie komentarze ignoruję. Jeszcze nigdy nie zostawiłam nikomu takiego komentarza, już wolę wcale nie pisać...

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie od takich aż się roi, usuwam i już! :O

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jestem "świeża" więc nie spotkało mnie to jeszcze....ale zapewne nie będzie mnie to bawić.....

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście wole dostać jakiś treściwy komentarz niż wymuszony:) I jeszcze te stwierdzenie : Obserwujemy? Mam wrażenie że są to kopiowane komentarze i wklejane na każdym napotkanym blogu;/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja praktycznie nigdy nie wchodzę na taką reklamę bo wątpie żeby taka osoba prowadziła bloga, na który będę chciała wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hahaha wczoraj przeczytałam tego posta i pomyslałam - e tam , mi nikt takich komentarzy nie przesyła - dzis czytam komentarze a tam - super coś tam .... dołączam do obserwujących , dołączysz i do moich było by miło ...
    Ech !
    ;-P

    OdpowiedzUsuń
  27. to co obserwujemy? hehe, co najmniej śmieszne takie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej takie komentarze są beznadziejne:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakiś czas temu zdecydowałam, że takie komentarze będę kasować. Nie przepadam za tą formą promocji blogów. Czym innym jest konstruktywny komentarz pod postem a czym innym podanie linku do swojej strony, propozycji wzajemnej obserwacji/komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. może lawendowy kupię następnym razem, ogólnie bardzo lubię aloes i lawendę :)

    ps. też nie znoszę tych "obserwacji". To jest miłe, jeśli komuś nie zależy na byciu obserwowanym, a śledzi kogoś blog, nie oczekując tego w zamian.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak czytam taki komentarz, to od razu działa na mnie odpychająco... jeśli blog mi się podoba, to obserwuję, nie oczekując tego samego w zamian...

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście byłoby mi nawet wstyd napisać taki komentarz. Nie wiem czym się kierują osoby tak piszące...

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog. obserwujemy? <3<3<3
    żartowałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie osoby wystawiają świadectwo same sobie. Nie wiedzą, na czym polega blogowanie. Są nachalne i tyle. W dzisiejszych czasach liczby są najważniejsze-2 tys. znajomych na fb, 1 tys. obserwujących bloga. Również byłoby mi wstyd pisać takie bzdury. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  35. wpadła na twojego bloga przypadkiem i widzę, że są tu tematy mnie interesujące.

    Jeśli chodzi o to co napisałaś w tej notce to mnie też wkurza. Zawsze staram się przeczytac, zrozumiec autora i napisać coś sensem, dlatego nie rozumiem takiego zachowania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Co jeszcze lepsze piszą, że zaobserwowały a nie obserwują :D

    Jak ktoś napisze normalny komentarz to chętnie taką osobę odwiedzam, jak widzę spam to nawet nie klikam.

    OdpowiedzUsuń
  37. swiete slowa!

    P.S. FaJNy BLoGgG! OBseRWuJEmY?:D

    ...zarcik taki:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Komentarze z 'obserwujemy?' na końcu zdecydowanie zniechęcają do wejścia na bloga. Jeśli się komuś podoba mój blog do niech dodaje. W coś takiego się nie bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zwykle ignoruje takie komentarze. Bardzo ich nie lubię , wręcz odpychają a nie zapraszają do odwiedzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja dopiero zaczynam i czasem jak komentuje cos na blogach to zostawiam tez linka do mojego bloga, ale nigdy przenigdy nie pisze tekstów typu "zapraszam do subskrypcji" czy "prosze wejdz na mojego bloga". Po prostu zostawiam link przy okazji i kto bedzie chcial to wejdzie. A komentarze typu "ja zasubskrybowałam i czekam na to samo" tez mnie cholernie wkurzją.

    OdpowiedzUsuń
  41. popieram,ja też się w to nie bawię xd
    uważam,że nie liczy się ilość komentarzy a ich jakość,takie same zdanie mam co do obserwatorów xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mnie to wkurza,poprzednio prowadziłam bloga z koleżanką i wiem,że ona też zostawiała takie komentarze.Każdy ma swój sposób promocji,jeden lepszy,drugi gorszy ;) Irytuje mnie gdy ktoś nie pisze niczego merytorycznego,tylko tekst na odwal się typu 'świetny blog'+prośba o obserwację.Wrrr

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)