23.01.2013

Aktualizacja włosów 2012-2013

Na wielu blogach pojawiły się posty podsumowujące ubiegły rok, u mnie taki post się nie pojawił. Za to pojawia się post aktualizujący stan włosów po kolejnych 12 miesiącach zapuszczania.

W pierwszej połowie 2012 roku, pielęgnacja wyglądała standardowo: odżywki, maski, olejki.Włosy były farbowane na blond.
W drugiej połowie roku, pielęgnacja ograniczała się jedynie do nakładania po każdym myciu odżywki do spłukiwania. Ostatecznie pod koniec roku przyciemniłam włosy.

Dwa tygodnie temu włosy były badane mikrokamerą. Zostały ocenione na zdrowe, co mnie zaskoczyło, jedynie końcówki kwalifikują się do podcięcia.

Przez ten czas włosy podcinałam regularnie, średnio co 2 miesiące i codziennie suszyłam  (z czego na początku rezygnuje większość włosomaniaczek) Na koniec mogę ogłosić, że doszłam do wymarzonej długości . Koniec z zapuszczaniem :)

52 komentarze:

  1. Oh my... Jaka różnica! Choć kocham blond to przyznam, że przyciemnienie Ci służy. Teraz będziesz podcinac regularnie końcówki? Jak ja bym chciała mieć już tak długie włoski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały czas podcinam regularnie końcówki :)

      Usuń
  2. Śliczne włosy!!! Ja również używam suszarki i dodatkowo prostownicy, a włosy wcale nie są w najgorszej kondycji ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bez suszarki nie wyobrażam sobie życia a prostownicy też używam, tyle że sporadycznie :)

      Usuń
  3. Ale włosy! <3 też chce takie długie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ! :) ile takie badania włosa kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale długie! i świetne ścięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję osiągnięcia wymarzonej długości:D
    Piekny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz te włosy długaśne. Piękne są i wydaje mi się, że ten kolor pasuje Ci bardziej niż blond :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy! Zazdroszczę - już chciałabym takie mieć :) A gdzie udało Ci się je zbadać mikrokamerą?

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW jakie piękne!! i jak urosły

    OdpowiedzUsuń
  10. są piękne, nawet nie widać ze zdjęcia że niby trzeba podciąć końcówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne włosy, długość i kolor, są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale różnica- ale piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. w jaki sposob dbac o wlosy ? jakies porady ?

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie dlugie! :)
    roznica jest ogromna, cierpliwosc jednak poplaca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile Ci urosły, jestem w szoku! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale urosły ;o pozazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam prawie całego Twojego bloga :) Bardzo mi się spodobał! Miło mi się go czyta jak i ogląda a tak w ogóle to masz cudowne włosy *.* Z ogromną przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niesamowicie miło ;)
      dziękuję

      Usuń
  18. bardzo ładne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Pozwolę sobie zajrzeć do Ciebie od czasu do czasu:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. różnice widać,
    żeby moje tak szybko teraz rosły

    OdpowiedzUsuń
  21. koniec z zapuszczaniem- tez bym chciala kiedys móc tak powiedziec;p dla mnie zawsze moje wlosy będą za krótkie :D super masz te włosy :) widać, że zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włosy :) ja do ślubu też zapuściłam :)

    dwojedopoprawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojaa, super efekt. Ja tez zapuszczam ale idzie mi to jak krew z nosa :(
    ZAPRASZAM DO MNIE niicolca.blogspot.com

    buziaki! ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy, zazdroszczę tej długości. :)
    ja też zapuszczam. Miałam już bardzo długie włosy, ale zdecydowałam ściąć, bo regularnie je farbowałam i ich stan pozostawiał wiele do życzenia.
    Długo mi zajmie osiągnięcie takiej długości jak Twoja, bo na dodatek mam kręcone włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę kręconych włosów :)

      Usuń
  25. ten co ma proste chce kręcone i odwrotnie
    ja mam swoje naturalne proste i gęste
    a chciałabym zeby troszkę sie podkręcały
    i były rzadsze (to moja zmora)
    Twoje są takie akurat
    a powiedz...jak takie długie włosy upinasz bo ja zaaaawsze miałam z tym problem (jak miałam długie)
    nie lubiłam nosić rozpuszczonych wiec ciągle w koku łaziłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Też takie chce, ale jakoś rosnąć nie chcą ;/
    zapraszam www.ollson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne włoski :D

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! :D Motywujesz mnie do zajęcia się swoimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. odcień mają śliczny, to Twój naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj chyba była mleczna czekolada , prawda ? mam ją w domu ale teraz tak mnie tą olią zaciekawiłaś i refleksami że zgłupiałam i nie wiem co zrobić ;-)

      Usuń
  30. Masz sliczne zdrowe i dlugie wlosy , tylko pozazdroscic ;) obserwuje, ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)