29.01.2013

Ratunek dla rozdwajających się paznokci

Nigdy nie miałam problemów z łamiącymi lub rozdwajającymi się paznokciami, aż do pewnego czasu. Około pół roku temu zaczął się mój problem. Na początku w ogóle mnie to nie ruszało. Wiedziałam, że skrócę paznokcie wraz z rozdwojeniem i będzie po problemie. Trochę się zdziwiłam gdy paznokcie odrastały a rozdwojenie na jednym z nich się pogłębiało. Były obcięte najkrócej jak się dało, używałam domowych sposobów na odżywienie paznokci i nic.

Jakoś pod koniec listopada nie widząc przyszłości dla moich paznokci sięgnęłam po odżywkę od Eveline 8in1. Po tym jak dowiedziałam się, że piękne paznokcie mojej koleżanki są właśnie jej zasługą.

Stosowałam ją zgodnie z instrukcją (przez tydz. o ile się nie mylę). Później raz na jakiś czas. Łącznie nie cały miesiąc. Stan paznokci uległ znacznej poprawie a o rozdwajających się paznokciach można zapomnieć. 

Podczas stosowania tej odżywki natknęłam się na sporo informacji o jej szkodliwości i o tym jakie sieje spustoszenie. W moim przypadku nic takiego nie miało miejsca, żadnych skutków ubocznych.
Teraz moje paznokcie są mocne i zdrowe więc nie stosuję tej odżywki. Leży na dnie pudełka z lakierami. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała po nią sięgać :)

48 komentarzy:

  1. Długo zastanawiałam się nad jej zakupem, ale w moim przypadku zmiana zmywaczu do paznokci wystarczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te odżywki eveline...musze niedługo zakupić kolejną buteleczkę...chyba trzecią już

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna jest ta odżywka. Niestety po 2 miesiącach od momentu odstawienia odżywki moje paznokcie znów się rozdwajają :( Mimo to i tak ją uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam jej od czasu do czasu, dokładnie przy tym obserwując paznokcie czy czasem nie robi im krzywdy, bo też trochę się jej obawiam. Nawet nie wiem czy w jakimś stopniu pomaga, bo ja zawsze miałam mocne paznokcie, może trochę utwardza, przynajmniej ja tyle zauważyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją używam :) i nie zauwazyłam jakos efektów ubocznych jak u innych dziewczyn :) z czego sie niezmiernie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odżywka jest moim numerem jeden jak narazie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku było super, paznokcie po niej rosły mocne i silne a po jakimś czasie ( w połowie może buteleczki) zaczęły się niemiłosiernie łamać. Teraz chodze z plastrami na palcach :( Pękają w połowie płytki, ból itd. Nie wiem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go jak pojawił się problem z rozdwajającymi paznokciami, jest rewelacyjny i na prawdę ogromnie duuuużo mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej odżywki już dłuższy czas i nie zauważyłam negatywnych skutków jej stosowania - wręcz przeciwnie - paznokcie są wzmocnione, nie łamią się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tej diamentowej. Tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupilabym, ale boje sie, wlasnie po tych negatywnych opiniach:(

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też nie było skutków ubocznych :P

    OdpowiedzUsuń

  13. a ja go stosuję już dwa lata prawie :) to jest coś, dzięki czemu nie wstydzę się swoich paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na mnie ta odżywka nie podziałała ale za to ta do łamliwych paznokci jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wielu głosów krytycznych - ja też ją lubię i mi też krzywdy nie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tą odżywkę i niestety bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz paznokcie! ja na rozdwajanie swotusję domowe sposoby - oliwa jak aspiryna - dobra na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi nic na paznokcie nie pomagało.

      Usuń
  18. Ja właśnie ostatnio mam spory problem z rozdwajaniem paznokci. Dosłownie do 1/4 płytki potrafi się rozdwoić nawet przy króciutkich paznokciach. Chyba więc czas kupić 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się u mnie sprawdziła i teraz znów zaczęłam jej używać, ale jakoś szybko odpada mi teraz:/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, a jako kobieta nie odmówię sobie zaglądania tutaj:)
    i z góry przepraszam za "autoreklamę", ale zapraszam na mój jeszcze gorący blog, a w nim coś do poczytania, gdzie prawda jest fikcją, a ta z kolei zamienia się w fakty:) czyli po porstu o życiu jakie mnie otacza:)

    natematczyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sie wlasnie o tym spusztoszeniu przekonalam :/ dopoki jej uzywalam mialam pazury jak nigdy (dllllugie, mocne). odstawilam jak tylko kolezanka opowiedziala mi o skutkach ubocznych (jakichs grzybiacach i innych historiach) i zaraz nastepnego dnia pekly mi trzy paznokcie NA RAZ, szok. teraz omijam szerokim lukiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiał być jakiś przypadek. Ja nie używam jej od około 1.5 miesiąca i stan paznokci się nie pogorszył.

      Usuń
  22. mi nie pomogła, ale nie zaszkodziła też :O

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetne paznokcie, ja akurat zapuszczam .. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi bardzo pomogła, chociaż według mnie lepsza jest diamentowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ją, zużyłam już z 3 buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, trochę się boję, bo słyszałam o niej tyle dobrych, co i złych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odżywka, która budzi ogromne kontrowersje. Ja szczerze mówiąc bałam się ją kupić i wybrałam joko (uratowała moje rozdwojone paznokcie). Fajnie, że się sprawdziła, bo ma tyle zwolenników ile przeciwników :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również chciałam po nią sięgnąć, ale jak przeczytałam co zrobiła z paznokciami dziewczyn to odpuściłam ją sobie. Najpierw same zachwyty a potem płacz. :(
    Pozdrawiam, mleczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tą odżywkę ♥ zużyłyśmy z mamą już nie wiem ile opakowań i na szczęście ani jej ani mi nic się z pazurkami nie dzieje negatywnego za to moje rosną jak oszalałe :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ktos przewerbował skład tej odzywki, i okazało sie ze ma w sobie jakies specyfiki...rakotwórcze:( od razu wywaliłam ją do śmieci.....

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta odżywka tez mi służy, bardzo mi się rozdwajały pazurki, a ona sobie ładnie z tym radzi, chociaż wiem, że nie każdemu pasuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Również jej używam, niestety efekt jest średni. Piękny odcień lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ulubieniec, KWC, miszczu;) nie wiem ile butelek już zdążyłam zużyć, ale uwielbiam ją jak cholera;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety nie mogę jej używać... Szukam dalej. Bardzo spodobał mi się blog, dlatego też będę częściej zaglądać:) Z góralskim pozdrowieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. O świetnie bede musiała polecieć do sklepu i wypróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Odżywka do paznokci jest niesamowita, nie dopuszczam do tego aby jej zabrakło w mojej kosmetyczce :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja odkąd pamiętam miałam problem z paznokciami, były strasznie kruche, często się rozdwajały były takie giętkie, nigdy nie udało mi się ich chociaż minimalnie zapuścić. W zeszłe wakacje z polecenia cioci kupiłam tą odżywkę i jestem zachwycona bo w końcu udało mi się wyhodować małe szpony, które można pomalować ciemnym kolorem (wcześniej moje paznokcie w ciemnych kolorach wyglądały strasznie) . Stosuje ją kilka kobiet z mojej rodziny i żadna nie miała żadnej alergii.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)