30.12.2012

Joanna Color Naturia, mleczna czekolada 239

Witam, przybywam do Was z obiecanymi zdjęciami po farbowaniu Joaśką ;) Farba spisała się bardzo dobrze, kolor trafiony w 100% i zagości u mnie na stałe.
Z dostępnością tego koloru było trochę ciężko, nie znalazłam go ani w Rossmannie (a byłam w trzech), ani w Tesco i podobnych mu hipermarketach. Z pomocą przyszła do mnie moja druga połowa mówiąc, że znalazł bardzo dużo tych farb w Społem. I tak oto zaopatrzyłam się w czekoladkę a efekty farbowania możecie zobaczyć poniżej;)
Cena: ok. 8zł
W skład opakowania wchodzą rękawiczki, utleniacz w kremie 6% (użyłam 3%) i farba 

67 komentarzy:

  1. śliczny ten kolor Ci wyszedł! taki intensywny, głęboki brąz :) właśnie o coś takiego mi teraz chodzi, na razie stosuję kolory zmywalne, bo jeszcze nie znalazłam idealnego trwałego, rozejrzę się chyba za tą Joanną, choć z tej serii kusi mnie też 'palona kawa', ale boję się, że wyjdzie za ciemna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palona kawa wychodzi praktycznie czarna ;/ Niestety miałam przygodę z tym kolorem, której bardzo żałuję ;/

      Usuń
    2. ja też nie polecam

      Usuń
    3. Ja tez palonej kawy nie polecam, praktycznie czarne wlosy wyszly ale uratowalam je myjac wlosy 10 razy szarym mydlem a potem raz szamponem przeciwlupiezowym i po wielu myciach pokazal sie ladny kasztanowy kolor

      Usuń
  2. Ale pięęękny <3 aż sama takiego zapragnęłam <3 naprawdę świetny, a włosy błyszczące :-) zazdroszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bomba - chyba teraz wyjdę z czerwieni i wskoczę w taką brązową odsłonkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaa, piękny ten kolor. Aż się zaczęłam zastanawiać czy się nie pofarbować, mimo, że chciałam zapuszczać naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znam farby Joaski i bardzo je lubie...ja sobie farbowalam orzechowym brazem:)))fajna i niedroga farba:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek fajny,mimo tego że nie jestem za "sklepowymi" farbami (w związku z tym ze prowadzę studio fryzjerskie) i sugerując się zdjeciem ,naprawdę ciekawie wyszło.....pamietaj żeby po każdym farbowaniu podcinać końcówki,minimalnie ale zawsze odświeża się fryzurkę,no i dobrze że użyłaś wodę 3%
    ciekawe jak teraz kondycyjnie włosy się mają ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czekoladowe kolorki:) Twój wyszedł świetnie, a jak się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorek.Kusisz żebym ją sobie nałożyła:P
    Ostatnio na moim blond nałożyłam orzech laskowy i mi wypłukało i dalej jestem blond:)Nie wiesz jak jest z tą farbą,czy się też wypłukuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z blondu na początku każdy kolor szybko Ci się wypłucze

      Usuń
    2. zgadza się,blondy mają to do siebie że zawsze kolorek sie spłucze i żółkną też

      Usuń
    3. dlatego też dobrze jest na blondy robić pigmentację

      Usuń
  9. Śliczny kolor, ja teraz będę kombinowała, żeby wrócić do swojego albo chociaż zrobić jakiś brąz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. że ja wcześniej nigdzie go nie widziałam ! będę polować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny kolor! (a i same włosy śliczne :)) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor ciekawe czy mają takie w szamponie do 24myć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no pięknie wyszło :) ja jestem wierna swojej Joannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też będę wierna Jannie :)

      Usuń
  14. super kolor!;) można je dostać w Hebe i tam są po niecałe 6zł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor, zawsze taki chciałam i nie wychodził :c
    udanego sylwestra!! :)

    zapraszam:)
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten kolor. Gdybym miała np. na tydzień nie być blondynką, to sama bym się na taki zdecydowała. A Ty nie tęsknisz za blondem Kaju?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się ten kolor podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięęękna!!!!

    W takich chwilach mam ochotę rzucić sie na tą farbę...

    OdpowiedzUsuń
  19. A co to jest ta kąpiel rozjaśniająca? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam wcześniej ten odcień ale teraz stosuje palona kawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. na moich włosach wychodzi trochę jaśniej:) fakt strasznie ciężko dorwać ten odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieziemski ten kolor, az sama mam ochote na taki ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny kolor, za jakis czas sama sprobuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij dać znać jak wyszedł :)

      Usuń
  24. witam na jakie włosy robiłaś ta farbką chciałabym ją położyć na farbowane blond włosy i dlaczego uzyłaś utleniacza 3%?rozmieszałaś go z wodą czy z innej farby?pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kładłam na wypłukany ciemny blond( wcześniej też miałam jasny blond) użyłam 3 bo przyciemniałam włosy, nie potrzebowałam silniejszego stężenia i tak, rozmieszałam go z wodą :)
      Teraz na dniach kładłam orzechowy brąz z Joanny i wyszedł podobnie, na postaram się zrobić zdjęcia i niedługo wstawić.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Za tydzień zabieram się do farbowania włosów tą farbą! :)
    Dziękuję, za odpowiedz na emailu :))

    OdpowiedzUsuń
  26. przekonałaś nie:) zaraz nakładamy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie Ci wyszedł, właśnie kupiłam tą farbę, ale i tak wahałam się żeby użyć. Mam średni naturalny blond, czy też powinnam rozcieńczyć ten utleniacz do 3%? wtedy jest go 2 razy więcej czyli mieszanka jest rzadsza czy jak? Nie znam się na chemii, jaką to daje różnicę?
    Jak długo trzymałaś mieszankę na głowie? Ja się boję żeby nie wyszły nienaturalnie intensywne, Twoj wyszedł idealnie! Wystarczyło Ci jedno opakowanie na długie włosy? dużo tych pytań :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam 3% bo zależało mi na przyciemnieniu całości więc nie potrzebowałam 6% która jest w stanie lekko rozjaśnić kolor. Jeżeli chcesz uzyskać 3% wodę, to saszetkę(6%) którą masz wymieszaj z wodą pół na pół. I z całości którą uzyskasz dodaj połowę do farby. Tyle ml ile masz napisane na saszetce z wodą utlenioną :)
      Nie pamiętam dokładnie ile trzymałam, na pewno tyle ile jest na załączonej instrukcji :)
      Na moje długie włosy zużyłam wtedy dwa opakowania :)

      Usuń
    2. Dzięki, w tym momencie własnie farbowałam włosy, zrobiłam z 6% i wyszło zadowalająco,następnym razem spróbuje z 3%. przekonałam się do joanny :)

      Usuń
  28. Piękny kolor włosów. Szukając w google jak wyszedł ten odcień znalazłam zdjęcia gdzie wychodzi on jednak dużo jaśniejszy, czy Twój kolor to efekt zmniejszenia % wody utlenionej? Czy dobrze rozumiem, jeżeli chce użyć 2 opakowań farby, to moge wziąć tylko 1 saszetkę utleniacza, dodać do niej tyle wody ile sama saszetka ma mililitrów a drugiej saszetki wogóle nie używać? :) Troche dużo pytań ale Twój kolor jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam, że wychodzi on jaśniej, co do wody to dobrze zrozumiałaś ;)
      Daj znać jak zdecydujesz się zrobić włosy tym kolorem :)

      Usuń
    2. hej,włosy pofarbowane,kolor wyszedl zbliżony do Twojego,może nawet ciemniejszy, nie jest źle, jako odświeżenie koloru między wizytami u fryzjera może być, brakuje mi jednak moich jasnych pasemek :) taki brąz i jasne pasemka na spodzie włosów są dla mnie idealne:)

      Usuń
  29. dzięki za odp. Na razie szukam tego odcienia....:) jak już coś z tego wyjdzie to na pewno dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. piekny kolor ... moj ideal

    OdpowiedzUsuń
  31. a jaki był Twój kolor przed nałożeniem farby?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemny blond http://piinkshot.blogspot.com/2012/10/z-jasnego-blondu-na-ciemny.html ;)

      Usuń
  32. Lubie placuszki

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej *.* mega mi się podoba taki kolorek! :) Jak koleżanka z góry pisała, żeby mieć taki kolor muszę dodać mniej utleniacza? Mam włosy koloru jasnego brązu, co prawda boję się farbować kolorem trwałym , ale z kolei nie podoba mi się rozjaśniony dół włosów przez słońce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. utleniacz rozrób z wodą 1:1 i połowę tego co Ci wyjdzie dodaj do farby :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) A kolor Ci się zmywa?

      Usuń
    3. obecnie mam zupełnie inny (możesz zobaczyć w najnowszym wpisie), ale ten trzymał mi się bardzo fajnie :)

      Usuń
  34. błagam doradź! Pokusiło mnie, żeby zrobić taki kolor jak Ty masz. No i wszystko zrobiłam, nie miałam odrostów ale i tak nałożyłam kolor najpierw od czubka głowy, po 15 minutach na resztę włosów i od góry wszystko super, ale od połowy głowy włosy są czarne :( wyglądam głupio i nie wiem teraz jak mam wypłukać ten kolor i co zrobić, żeby uzyskać taki kolor jak Ty masz :( Czy w normalnym świetle ten kolor też był bardzo ciemny? :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)