10.12.2012

Jak zrobić kokardę z włosów - czyli fryzura wieczorowa krok po kroku

Dawno nie pojawiła się żadna fryzura i postanowiłam to nadrobić, z racji  że ostatnio ją robiłam a na blogu się jeszcze nie pojawiła. Myślę też, że świetnie sprawdzi się jako fryzura świąteczna :)
Zaczynamy:
1. Związujemy włosy w kucyk i dzielimy na trzy części. Zewnętrzne takiej samej wielkości a środkowa najmniejsza.
2.Nasze zewnętrzne pasmo ( na zdjęciu lewe) bierzemy i przypinamy wsuwkami  a końcówkę, która nam zostanie chowamy do środka.
3. Tak samo postępujemy z prawą stroną i powstanie nam coś takiego jak na zdjęciu nr 3.
4. Ostatnie środkowe pasmo od końcówki zwijamy aż do naszej kokardy i przypinamy. Gotowe :)
Teram wszystko utrwalamy lakierem i wygładzamy włosy, które gdzieś tam mogą nam odstawać :)

Moja "modelka" ma krótkie włosy około 30-35cm lekko za ramiona po lokach , a tutaj już  kokarda na długich prostych włosach.
Spróbujecie zrobić ? :)

20 komentarzy:

  1. jej jak ładnie Ci to wyszło <3 po tych zdjęciach, wydaje się, że to takie proste, tymczasem mi nigdy nie może wyjść tak gładko, popróbuję jeszcze kilka razy, bo faktycznie na święta idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie wyszlo, zapraszam cie przy okazji na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z moich ulubionych fryzur. Niedługo będę znowu mogła ją zrobić bo włosy już mi prawie odrosły.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne;)
    zapraszam do siebie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, na moich długich włosach ciężko jest, już nie raz próbowałam zrobić kokardę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. próbowałam tyle razy i ani razu mi nie wyszło, może będę tak do skutku bo nie wygląda na skomplikowaną fryzurę :) cudownie u Ciebie wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda świetnie, ciekawe czy na moich kudełkach by się utrzymało całą imprezę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bombowa fryzurka, kto wie, czy się na takie upięcie nie skuszę (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podobają te kokardki z włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parę razy taką kokardkę robiła mi siostra, ja jestem zupełnym beztalenciem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza kokarda, jednak przy moich cienkich włosach nie chce wyjść:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej a jak ze średnimi włosami? Można, we wtorek mam imprezę i nie wiem jak będzie z kokardką.... < ? >

    OdpowiedzUsuń
  13. sóper jutro se taką zrobie

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka witam cię serdecznie mam pytanko jakim programem robisz znak wodny bo ja dopiero wchodzę do tej bajki i akurat natrafiłam na twojego bloga i patrze że masz znak wodny? fryzurki także robię a kokarda prześliczna ja robię troszkę inaczej..

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)