12.11.2012

John Frieda, sheer blonde, odżywka nawilżająca do włosów ciemny i jasny blond

Od trzech miesięcy były to jedyne odżywki jakich używałam. Na początku gdy miałam jasny blond i teraz gdy mam ciemny. Swoją drogą została mi jeszcze cała nienaruszona tubka do jasnego blondu w głębi szafki.
Odżywki generalnie mają takie samo działanie. Obie zawierają olej jojoba, jaśniejsza dodatkowo zawiera wyciąg z herbaty i olej słonecznikowy a ciemniejsza ekstrakt z nasion owsa i miód.

Mają piękny zapach w miarę długo utrzymujący się na włosach. Już po pierwszym jej użyciu zauważyłam, że włosy są znacznie bardziej zdyscyplinowane i miękkie. Rozczesanie ich jest bajecznie proste.
Przy regularnym stosowaniu zauważyłam wizualną  poprawę stanu włosów i usłyszałam też sporo komplementów na ich temat. Nie zdarzyło się żeby włosy były obciążone.
Śmiało dorównują działaniem nie jednemu profesjonalnemu kosmetykowi do pielęgnacji włosów.

Cena: około 35zł/ 250ml

15 komentarzy:

  1. widziałam je też do ciemnych fajne muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad kupnem właśnie tej odżywki do blond włosów :) Twoja krótka recenzja mnie przekonała, chyba niedługo idę do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuurde ale masz fajnego tego bloga!!!! pomocny bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy zauważyłaś lekkie rozjaśnienie koloru?
    Ja co prawda nie mam blond włosów, a brązowe ale czasami używam odżywek do blond bo te miodem&cytryną fajnie ocieplają i na dłuższą metę trochę rozjaśniają kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam jasne farbowane włosy więc nie pamiętam żeby rozjaśniała, ale na pewno nadawała im b.ładny odcień :)

      Usuń
  5. no właśnie podpinam się pod pytanie, czy rozjaśniają włosy, chętnie bym spróbowała leciutko 'bujnąć' mój ciemny brąz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym spróbowała ale do czarnych włosów :)
    Teraz zauważyłam zakładki po prawej stronie - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że i mój blond bardzo by je polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE.

    I would love to follow each other! <3
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą do włosów jasnych :) I rzeczywiście zapach był genialny :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)