04.10.2012

Jak zrobić warkocz holenderski?

Zdecydowanie nie nadaję się do tłumaczenia. Zawsze ale to zawsze gdy coś muszę komuś wytłumaczyć to tak krążę wokół tematu, że osoba której staram się coś przedstawić, zapomina co mówiłam już na samym początku :)
No ale co by nie było chciałabym Wam pokazać jak robi się warkocz holenderski, ja na niego mówię dobierany na odwrót. Jeżeli potraficie zrobić normalnego dobieranego to ten nie będzie dla Was niczym ciężkim. Robimy go tak samo jak zwykłego dobieranego ale pasma włosów pleciemy pod spód. Tak jak już pisałam do tłumaczenia się nie nadaję więc mam nadzieję, że zdjęcia przybliżą Wam chociaż trochę temat :D
Wybieramy trzy pasma i pleciemy je pod spód, następnie dobieramy pasmo z zewnątrz i tak w kółko :) Na koniec po skończeniu warkocza lekko go luzujemy palcami :)
A teraz ręka do góry i piszcie czy zrozumieliście co autor miał na myśli :)

27 komentarzy:

  1. Zrozumiałam :) Szkoda tylko, że włosy mam jeszcze za krótkie na wypróbowanie tego warkocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka głowa laly hehe :D fryzurka ladna wyszla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykłego dobierańca zrobić nie potrafię to to tutaj gadać o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. łoo, mam dwie lewe ręce do takich fryzur ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, ale zdecydowanie nie do wykonania samemu na mojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda, ja tam lubię każdy rodzaj warkoczy, są bardzo dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  7. resztę właśnie znam, ale te ciapki pod spodem dają niesamowity efekt! ;d
    co do tłumaczenia, to zrozumiałam, ale niestety nie umiem sobie sama zrobić ;( komuś zrobię, a sama już nie dam rady

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest ale nie wiem czy bym to ogarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Jutro spróbuję zrobić. :) Instrukcja czytelna. :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozumiem;p ale dla mnie chyba zbyt trudne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem stworzona do robienia takich rzeczy:D mam 2 lewe ręce jeżeli chodzi o warkocze, koki i takie tam różne:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Instrukcja bardzo dobra ale... do tego jeszcze trzeba mieć:
    po 1. włosów trochę,
    po 2. odrobinę zdolności
    po 3. morze cierpliwości :)))
    Ja najchętniej pokażę ta instrukcję jakiejś koleżance i udostępnię głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wygląda. Żebym tylko umiała coś takiego zrobić na swoich włosach. Niestety w tej chwili u mnie max. możliwości to kucyk.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zrozumiały przekaz :D pięknie to wygląda a jaka wygoda np latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj gdyby to było takie łatwe w wykonaniu, jak opisałaś :) Sama potrafię zrobić sobie jedynie kalsyczny warkocz, a chciałabym stworzyć takie cudo na swoich włosach:)

    Przy okazji zapraszam serdecznie na KONKURS na moim blogu. Do wygrania dowolna para butów :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tutorial, jednak dla mnie to awykonalne:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się strasznie podobają takie plecionki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest zdaję się warkocz duński a nie holenderski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocz holenderski - Dutch braid :)

      Usuń
  19. Dziękuję za ten post. Wreszcie udało mi się zrobić koronę!:)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)