08.10.2012

blond i rudo-czerwone końcówki

Ostatnią moją zmianę fryzury mogłyście zobaczyć >tutaj< , konkretniej wycięty bok. Od dwóch dni chodziła za mną zmiana koloru. Z blondu nie chciałam rezygnować więc postawiłam na kolorowe końcówki. Jakiś rok temu były to blond końcówki przy jasnym brązie, a wczoraj poszłyśmy w rudości.
Nie chciałam długo zwlekać ze zmianą, bo było by tak jak przy wycięciu boku. Żal, że tak późno podjęłam decyzję.
Czy ze zmiany jestem zadowolona? Oczywiście, fryzura przestała być monotonna i nabrała charakteru. Same zobaczcie :) Włosy nie były czesane, tak prezentują się  po całym dniu poza domem.

46 komentarzy:

  1. wyglądają świetnie, gdybym ja tak szybko podejmowała decyzje w sprawie moich włosów było by mi dużo łatwiej.Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. końcówki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda:) Tak inaczej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda, kurcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką kolorowych końcówek:):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej nie byłam :D
      zrobiłam je pod wpływem impulsu

      Usuń
  6. kurcze wygląda to świetnie! teraz sama się zastanawiam, czy takich nie zrobić ;p
    ryzykowałaś sama czy u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sa :D
    jaka farba robilas koncowki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rudymi z artego, na chwilę obecną nie pamiętam nr ale mogę dla Ciebie sprawdzić :)

      Usuń
    2. A ile tak ok. kosztowała ta farba i gdzie można ją dostać ?

      Usuń
    3. Farbę dostaniesz w hurtowni fryzjerskiej za ok. 35zł

      Usuń
  8. Efekt powalający! :)
    Zazdroszcze Ci tak ładnych włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, Ty to masz świetne wybory, znowu pozytywna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana zdecydowanie na plus! Rude końcówki dodały charakteru całości! Pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz swietne wlosy... swietnie dobralas ten kolor koncowek i z twoja nowa fryzurka napewno fajnie sie zgrywa i dodaje charakteru ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne to przejście kolorów;) podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Są prześwietne ! Ja ostatnio z koleżanką robiłam zakreślaczem, pełna profeska :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie śliczne włosy!!!!:) tez mam blond i się zastanawiam co używasz za kosmetyków, że są takie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zajrzyj do zakładki "pielęgnacja włosów" po prawej stronie :) tam jest napisane wszystko:)

      Usuń
  16. Przepiękne masz włosy i świetne cięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło Ci ślicznie ;) poważnie myślę o podobnej zmianie, już nawet chłopaka pytałam co sądzi i powiedział, że świetnie to wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna ombra Ci wyszla, jest lepiej niz ostatnim razem:)
    skad Twoja koszulka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi love,

    Great post and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    Happy Sunday!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie. W ogóle Twoje włosy bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorowe końcówki, to JEST TO !

    zwłaszcza, że taka koloryzacja jest najmniej szkodliwa, bo farbowana jest ta część włosa, którą i tak się ścina :)

    no i problem z odrostami definitywnie rozwiązany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zajebisty efekt!!!! dawno nie widziałam tak fajie pofarbowanych wlosow :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)