13.09.2012

Okulary pilotki

Lato dobiega końca, wielkimi krokami zbliża się jesień. Mam nadzieję, że słońca w niej nam nie zabraknie. Z tej okazji chciałabym zaprezentować Wam klasyczne już okulary przeciwsłoneczne. Moje pochodzą z internetowego sklepu Firmoo. Znajdziecie w nim bardzo duży wybór okularów, zarówno przeciwsłonecznych jak i korekcyjnych. Jako nowi klienci przy pierwszej rejestracji, nie płacicie za okulary a jedynie za przesyłkę. Myślę, że jest to genialny pomysł a ich produkty są bardzo dobrej jakości i przede wszystkim wygodne. Bez porównania z moimi ulubionymi okularami z Reserved ;)

26 komentarzy:

  1. oo udalo Ci sie je upolowac! mi ciagle mowia,ze juz sie limit wyczerpal ;/ jaki jest koszt przesylki?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz i dobrze wiedzieć, że jest taki sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo super są! Też bym chciała pilotki, ale co je mierzę to wydaje mi się że nie pasują do mojego kształtu twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pilotki :) to jedyny rodzaj okularów, które mogę nosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, już pędzę się zarejestrować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pilotki!!! Ja mam lustrzane :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ! ile dałas za przesyyłke w takim razie ? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) Mam takie tylko w odrobine jasniejszym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne!! Już wchodzę i szukam czegoś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Technik Obsługi Turystycznej. Zdawalnosc tego egzaminu w Polsce wynosi niewiele ponad 30 % ;( Bedzie ciezko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz cudną fryzkurkę:) Pasują do Ciebie te oksy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie te policyjne okulary bo pasują świetnie kazdemu i na kazdą okazje i do kazdego ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam coraz to większą chęć na zamówienie z tego sklepu swoich okularów:)
    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne włoski :) do twarzy Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the glasses! I'm waiting for mine to come too - I can't wait to see how they are!
    www.AhkaVintage.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki to model, możesz mi podesłać linka?
    ostatnio zastanawiałam się jakie wybrać, a chciałam takie

    OdpowiedzUsuń
  17. pilotki to jednak, tylko i wyłącznie, raybany! cena duuuża, ale jakość bardzo dobra, bezpieczeństwo= inwestycja na lata.

    ładnie Ci w tym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)