18.09.2012

Jeans jak zrobić zrobić przetarcia ?

Jakiś czas temu w poście gdzie pokazywałam warkoczyk jaki pozostał mi po skróceniu włosów, padło pytanie skąd pochodzą moje podarte jeansy. Otóż spodnie nie były jakieś super specjalnie fajne, ale uroku dodały im przetarcia jakie na nich zrobiłam. Jedna "szkoła" głosi, że takie przetarcia robi się pumeksem, u mnie nie specjalnie się on sprawdził. Moje powstały przy pomocy papieru ściernego, który świetnie się w tej sytuacji sprawdził.
I końcowy efekt po około 5 min pracy 
I z byłe jakich spodni stały się moimi ulubionymi. Jak Wam się podobają?

31 komentarzy:

  1. fajny efekt, ale ja wole normalne dzinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało właśnie pumeksem.. Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dzisiaj właśnie przeglądałam szafę i znalazłam spodnie, których w sumie nie noszę... już wiem co z nimi zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam pilniczkiem do paznokci 90/90 :))) Papier był dla mnie strasznie niewygodny...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, idealnie jak by tak musiało być ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatna rada, zawsze mnie zastanawiało jak się robi TAKI efekt, ale jakoś nigdy nie zmusiłam się do sprawdzenia:|)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci to wyszło,potem biorę się za ćwiczenie na swoich jeansach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na kimś mi się podobają, ale na mnie już nie :) wolałabym mniej tych przetarć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne :) ja ostatnio zaczęłam używać szydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście , podobają się bardzo ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja papierem ściernym jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie znajome tarką kuchenną próbują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają świetnie :)nawet na papier bym nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  14. oo tez sprobuje :) fajny pomysl!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne są !.
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. mają ten pazur ;d podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest rewelacyjny, sama próbowałam kiedyś pumeksem i mi nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przetarcia na jasnych jeansach wygląda bosko, tak jak tu <3

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)