29.08.2012

Best Sence w trzeciej odsłonie czyli neon

I ostatni z trojaczków. W buteleczce ten kolor jako pierwszy mnie urzekł. Piękny neon z prawdziwego zdarzenia. Niestety to by było na tyle z pozytywów ;) Po trzech warstwach nie uzyskamy krycia. Większej ilości nakładanych warstw nawet nie próbowałam. I na dodatek na zdjęciach kolor wyszedł jak typowy żółty ;)
Ech no nic, jako bazy użyłam białego koloru i na to dwie warstwy lakieru. Tak prezentuje się bardzo dobrze, ale... No właśnie. Po dwóch godzinach od nałożenia ostatniej warstwy, przy zapinaniu guzika w spodniach lakier zszedł :D  
Zapraszam ostatecznie do obejrzenia zdjęć ;)

29 komentarzy:

  1. Super kontrast:) Ale strasznie kapryśny ten żółty lakier, jak by nie mógł szybko schnąć i lepiej kryć.. no cóż przynajmniej buteleczka ładna;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba połączenie lakierów:) a z żółtym neonem to ja też mam same przeboje;)

      Usuń
  2. Kolor i kontrast rewelacja. :) Nie lubię jednak, jak po godzinie-dwóch lakier schodzi, jak dotknę się czegoś bardziej... Ale to chyba urok zwłaszcza żółtych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na malowanie świetny. Szkoda, że sam lakier taki słaby... Spróbuj może jako pierwszy kolor nałożyć inny, kryjący żółty lakier a ten na wierzch.Ja czasami tak robię jeśli lakier nie chce kryć - często całkiem nieźle wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w buteleczce aż razi po oczach, na paznokciach (a może to przez aparat, nie wiem) wygląda jak zwykły żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez aparat, nie potrafiłam dobrze oddać koloru :)

      Usuń
  5. Lakier jak lakier, ale jakie Ty masz ładne i zadbane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje neonowe lakiery na zdjeciach tez wygladaja jak zwykle ://

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam kilka neonów i też mają straszne krycie. To chyba tak z każdym jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie koniecznie, mam neon z safari i po 3 warstwach wygląda w porządku czego o tym nie można powiedzieć :P

      Usuń
  8. śliczny, no też mam takie larkiery bez sensowne...
    zapraszam na opowiadanie ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie! Też mam w planach mieszanie czerni z różnymi kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zestawienie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z neonami często tak bywa. W buteleczce nas czaruje a na paznokciu rozczarowuje . . .

    OdpowiedzUsuń
  12. lakierki prezentują się fantastycznie, szkoda że marnie z jakością :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jak fatalnie z jakością, to lakier do wyrzucenia;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie utrzymuje i samoistnie :D nie kryje, bo kolor ma na prawdę cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wygląda takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi sie ten żółty kolor, jest taki wyraźny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor mimo wszystko bardzo ładny :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. a już myślałam, że odkryłaś kryjący żółty kolor. : )

    ja do tej pory takiego nie znalazłam!

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek jest świetny !:) szkoda, że marne krycie :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Trwałość jednak u mnie na pierwszym miejscu... :/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ! Naprawdę świetny kolor i świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)