19.08.2012

a po ścięciu włosy wyglądaj tak ;)

Dużo z Was przejęło się ilością ściętych włosów. Otóż nie do końca tak jest, nie poświęciłabym (całych) długich włosów, dla paru dni radochy. W komentarzach pojawiły się przypuszczenia co do fryzury. W tym już pierwszy komentarz był trafny :)
Postanowiłam skrócić bok włosów do 9mm. I wcale nie uważam, że takie ścięcie jest passe :) I nie , nie wygoliłam sobie połowy głowy, a zaledwie mały kawałek, który za uchem już się kończy. Gdyby naszła mnie ochota na zakrycie go, nie było by problemu. Zmieniam miejsce przedziałka i śladu nie ma :)
Póki co bardzo mi się podoba i żałuję, że tyle czasu zwlekałam :) Jak Wam się podoba?

51 komentarzy:

  1. Wygląda czadowo! Właśnie się zastanawiałam czemu warkoczyk taki cienki był ;-) Taka fryzura bardzo mi się podoba, chociaż sama raczej bym się na nią nie zdecydowała. Zmiana zdecydowanie na plus! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takimi fryzurami, ale powiem, że u Ciebie wygląda to naprawdę ładnie ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na takei cos bym sie nie zdecydowala, ale u Cb nie ma problemu bo wygolilas maly kawalek i jesli bedziesz chciala to sobie go zakryjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem tej mody na wygalanie. Wyglądasz ładnie, ale jednak z kompletem włosów lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, to rozwiązanie odważne i z pazurem, jednak nie dla każdego - ładnie Ci, ale zdecydowanie nie wiem skąd aż taka popularność tej fryzury.

      Usuń
  5. bardzo mi sie to podoba,ale odwagi mi brak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje odwagi :)
    Ja raczej bym się nie zdecydowała na taki odważny krok ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe wiedziałam :))) bardzo fajna fryzura "z pazurem" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myslalam, ze chodzi o wygolony bok bo warkocz wydawal mi sie za cienki jak na cale wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi się podoba. Wcześniej zastanawiałam się 'czemu ten warkoczyk jest taki cieniutki?' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odważna jesteś :))
    mi się nie podoba
    ...ale to Tobie ma się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uff, już myślałam że z długości tyle ścięłaś :)
    podoba mi sie takie wygolenie, ale ja siebie w tym nie widze :) zreszta jakby mi się znudziło i miałabym to potem zapuszczać to by mnie to strasznie denerwowało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, pasuje do Ciebie takie ścięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że nie ma większego zdjęcia z większym obszarem głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na tych zdjęciach wszystko widać :)

      Usuń
  14. ale ta fryzura dodała Ci pazura i charakteru :)
    podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki mały zgolony kawałek nawet mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda taki bok wygolony , bo ja sama kiedyś sobie wygalałam :)
    Moja koleżanka miała takie długie włosy jak ty , wygoliła sobie bok i jej włosy jak odrastają to sterczą , co zbytnio ładnie nie wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się, że nie jest to drastyczne wygolenie połowy włosów, zapowiada się całkiem ładnie, czekam na kolejne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ale na kimś ;) Tobie śliczni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram :) tez lubie poogladac, ale na sobie raczej nie widzialabym takiego pazura :P

      Usuń
  19. Pomimo tego, że taka fryzura mi się nie podoba i nie widzę sensu w wygalaniu sobie jakiegoś tam obszaru na głowie - najważniejsze, żebyś Ty czuła się dobrze! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest świetnie ! Moja kuzynka miała coś w tym stylu, tylko włosy wygolone na dole przy szyi ok. 2 - 3 cm ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się!
    osobiście bym się na takie cięcie nie zdecydowała ale to dlatego, że wiem że by mi nie pasowało..

    w wolnej chwili zapraszam do mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. co to za moda z tym wygalaniem?;)
    ładna jesteś ale lepiej bez tego boku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważna jesteś :) Mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście bym nie zrobiła, u Ciebie wygląda to jednak bardzo ładnie obszar wygolony nie jest zbyt duży co na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym chyba tak się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze Ci w tej fryzurze, ale ja za takimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze chciałam sobie zrobić podobną fryzurę ale się zwyczajnie bałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze Cię rozumiem, ja zwlekałam z nią ponad 2 lata

      Usuń
  28. mnie się podoba, masz śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się podoba bo masz gęste włosy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym się nie odważyła, tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie się podoba :) sama o tym myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak coś czułam, bo warkoczyk był chudziutki. Pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  33. oczywiście pięknie:D dobrze że duzo włosów nie poszło, padłabym :< pieknie kaja, kaju, nie wiem hehehe:D:*

    OdpowiedzUsuń
  34. pasuję ci!
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz :) Daje pazura ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba od roku choruję na takie ścięcie, ale wciąż nie mam odwagi. Wyglądasz bosko z tym lookiem!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. zajebiscie ;D bardzo mi sie podobaja takie fryzurki... a nawet troszke bardziej sciete;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)