03.07.2012

Psia plaża

Zaczęło się lato, myślimy gdzie by tu spędzić wakacje/urlop. Mając czworonoga szukamy zatem miejsc gdzie moglibyśmy spędzić czas z naszym małym podopiecznym. Wybierając się nad morze warto zorientować się gdzie znajdują są plaże na które można zabrać naszego pupila. Jedna z takich psich plaż znajduje się w Międzyzdrojach.
Psią plażę znajdziemy w zachodniej części miasta (wejścia są oznaczone). Ramzesowi się podobało, była to jego pierwsza wyprawa nad morze ale nie ostatnia :)
Też szukacie miejsc gdzie możecie zabrać swoich pupili czy zostawiacie ich na ten czas pod czyjąś opieką w domu?

26 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia o istnieniu "psiej plaży":) Ramzesowi się chyba podobało, sądząc po mince:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie widziałam , że są jakieś specjalne psie plaże :)
    Zazdroszczę wakacji nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam pupila, ostatniego przyjaciela musiałam uśpić ok. 3 lat temu (york) i do tej pory chyba nie jestem gotowa, aby mieć znowu psa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej zostawiam swoją sunię i królika ze znajomym rodziców :) Dla twojego psa musiała być to miła przygoda :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że takie są.. Ciekawe czy są w miarę czyste ;p
    Jeśli chodzi o inne miejsca niż urlop nad morzem to pewnie w jakimś domku a mazurach czy w górach można być z pieskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta na której byliśmy była czysta :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam , że cos takiego jest :]
    Niestety nie mam pieska :(

    OdpowiedzUsuń
  7. psia plaża była by idealna na wakacje z psiakiem :)

    Ramzes jaki duży, i jak tak siedzi podobny do mojej małej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spacer po plaży z psiakiem to coś wspaniałego! Mój Tiago zbierał i zjadał nawet wszystkie napotkane muszelki!

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam takich miejsc :) na szczęście jest takich miejsc już coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Międzyzdrojach i gorąco polecam :D tam jest pięknie :D a Ramzes jaki przystojny :p

    OdpowiedzUsuń
  11. O, bardzo przydatna informacja :) Planuję właśnie z czterołapym pojechać na 4 dni nad nasze morze :)) Tylko ja mam ponad 40 kilo szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ponad dziesięć razy więcej niż ja mam :D

      Usuń
  12. z jednej strony chciałabym zabrać swoją psinę na wakacje, ale co by nie mówić, to jednak problem...szczególnie z nią, bo na każdego szczeka :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pieska więc nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje pieski są za duże więc zawsze zostają w domku, ale fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego pobytu na plaży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki dumny:) ! zapraszam do mnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze, że są takie oznaczone plaże dla naszych pupili i dla plażowiczów myślę, że też to jest dobre, bo nie wszyscy lubią jak psy biegają wkoło ręczników:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc to nie słyszałam o czymś takim :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piesek jest zabójczy..taki psi gangster :) dobrze że nie zostawiliście go w domu....cenie takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jak super, nawet nie wiedziałam że istnieją takie miejsca :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Międzyzdroje.. Zawsze jak zaczynaja się ciepłe, letnie dni zaczynam czuć już te atmosfere i nie marze o zadnym innym miejscu w tym czasie jak wlasnie Miedzyzroje. Spędzam tam co roku choć kilka dni. Amber, Aleja gwiazd, deptak i ci wszyscy uliczni artyści - eh rozmarzylam się!!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)