30.05.2012

Londa 18 świetlany blond

Od paru miesięcy zastanawiałam się nad tą farbą, ale stale trzymałam się 12/9. Wczoraj przyszedł czas na 18. Włosy po zmyciu farby, nadal delikatne, nie przesuszone, nie zaobserwowano żadnych szorstkości i innych nie przyjemnych rzeczy.
Włosy po wysuszeniu na grzywce i przy skroniach(tam gdzie były jaśniutkie) wpadają w siwawy kolor, który mam nadzieję szybko się zmyje :) Zdjęcia od razu po farbowaniu, wyszły trochę ocieplone. Jak dla mnie, jest za jasno. Następne zdj. zrobię po około tyg. i zobaczymy czy coś się zmieni. Nie zapowiada się żeby w przyszłym miesiącu ta farba zagościła u mnie na półce.
Podoba mi się kolor z ostatniego zdjęcia(po prawej) od połowy włosów w dól, gdzie były w lekkim cieniu :)  I myślę czym teraz machnąć, żeby wyszedł podobny :)

61 komentarzy:

  1. Mi sie bardzo podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wyszedł kolorek ,ale najważniejsze żebyś Ty się w nim dobrze czuła:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor i śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny kolor :) Podoba mi się wiele jasnych blondów i zdecydowac się nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :)
    Ale najbardziej zachwyciło mnie trzecie zdjęcie na którym widać jak masz fajnie podniesione włosy no i widzę ze masz na grzywce wycieniowane włosy :) świetnie to wygląda! Jak uzyskać takie efekt?:) bo mnie nudzi już moja fryzura z wiecznie przyklapniętymi włosami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym zdj. mam przerzucone włosy na drugą stronę :) Grzywkę mam ściętą na bok i jest tak jakby zagarnięta do tyłu ;)

      Usuń
  8. jej mi się podoba bardzo, tęsknie za blondem na moich włoskach ale wiem że wiąże się to z przesuszeniem i to mnie powstrzymuje,choć wiem że blond to mój kolor. Ty wyglądasz w nim świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. O popatrz, też jestem fanką Tima Burtona :)
    Kurcze, marzy mi się powrót do naturalnego blondu, ale z moich czerwonych aż boję się zejść :( Nie chcę niszczyć włosów bardziej, niż są zniszczone :)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam nad tą farbą, ale jednak zostaję przy L'Orealu :) a już trzymałam ją w łapce w sklepie :D
    Mnie się efekt końcowy podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Batdzo ładny kolor i to cieniowanie delikatne od połowy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się bardzo podoba :) A dla Ciebie czemu jest za jasny? Lepiej czułaś się w troszkę ciemniejszych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym coś naturalniejszego :)ten kolor średnio mi pasuje :)

      Usuń
  13. ja farbuję tym odcieniem włosy już od dłuższego czasu i jestem w nim zakochana! ale co kto lubi, moim zdaniem wyszedł Ci bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uważam, że kolor wyszedł Ci przepiękny, sama mam ten numer farby w domu, może się skuszę :) Masz mega zdrowe włoski, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę włosków ;))

    śliczny i żywy kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek co Ty chcesz hehe ;p

    _______________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor twoich włosów jest śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej! Ale masz przepiękne włosy!!! Cudne...

    OdpowiedzUsuń
  19. było ładnie i jest ładnie :) mogłabys gdzieniegdzie dodac beżowe pasemka, ładnie ci sie to wszystko wymiesza i bedzie super efekt :)
    sama chciałabym zejsc do takiego blondu. a wlosy masz piekne

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym byłam blondynką, marzyłabym o takim odcieniu :)) Włosy świetnie wyglądają-zdrowo i świeżo. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor wyszedł śliczny !
    Aż kusisz do farbowania włosów, a ja dzielnie staram się wrócić do naturalnych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne wyszedł Ci kolor:) i ładne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, byłam na mrocznych cieniach w zeszyły weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyszły!
    mówisz, że już za jasno? ja teraz też będę przyciemniać, tzn kolejnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ahh z tymi blondami latwo nie jest.. ja rowniez szukam farby idealnej,bo ciagle inna nakladam i ciagle cos ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak tak patrzę na blond pukle u innych to też takie chcę;) moim zdaniem, kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor bardzo ładny, ja ciągle ubolewam nad moim ciemnym brązem ;>

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne włosy i ten kolor :) dążę do takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne włosy jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały kolorek. wyglądasz pięknie
    jestem u Ciebie pierwszy raz i obiecuję zaglądać częściej,
    bo ciekawie prowadzisz bloga.
    trzymaj się Kochana, buziaki ;***
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana mam pytanko :) bo wracam do blondu robia to fryzjerzy ale potem chce robic sobie odrost sama :) czy ty robisz sobie tylko odrost czy jakos pasemka tez po długosci? masz mój wymarzony kolor blond.. i jeszcze zapytanie o farbe ktora daje bardziej taki biszkoptowy odcień zeby nie było za biało:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię sam odrost, jak zmieniam kolor albo chcę go odświeżyć to przy zmywaniu farby masuję ja(z wodą) na całych włosach przez około 5min :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odp :) teraz juz wszystko wiem hi hi ;) tylko ty masZ grube włosy a ja cieniutkie eh..

      Co do dodania mojego bloga, ja miałam problemy z innymi tez 3 dni temu ;(

      Usuń
  32. Włosy masz po prostu przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz cudowne włosy :) i bardzo mi się ten kolor podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne wlosy i megasny kolor ktorego w zyciu nie bede miec

    OdpowiedzUsuń
  35. zadbane włosy! to widać :) wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój ulubiony odcień blondu, przepiękny (sama jestem szatynką...;))!
    Świetne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. mi się ten kolorek bardzo podoba:*:*

    OdpowiedzUsuń
  38. sugerujesz że 12/9 wychodzi ciemniej od 18?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, z tego co pamiętam to 18 wychodziła u mnie bardziej popielato ;)

      Usuń
  39. a jak mam ciemny braz odrosty to nie bedzie rudy

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)