26.05.2012

Herbal Essences, Hello Hydration, Maska do włosów 'Nawilżenie po brzegi'

Przyzwoita maska za niewielkie pieniądze. Już po otwarciu urzekł mnie jej zapach i błękitny kolor.  Maskę nakładamy na 1min, po czym spłukujemy z włosów. Czyli idealna gdy brakuje nam czasu na dłuższe siedzenie z kosmetykiem na włosach. Po spłukaniu wodą stajemy się właścicielkami łatwo rozczesujących się i gładkich włosów. Używam jej na zmianę z innymi maskami, odżywkami i w tej kombionacji jestem z niej zadowolona :)
Za 200ml zapłacimy około 10zł. Niestety nie widziałam jej w Rossmanie, swoją kupiłam w sieci sklepów Real.

29 komentarzy:

  1. Masz calkowita racje! Kolor zachwyca :-) napisz mi prosze czy ma silikon w składzie bo staram się go unikać ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nam się na silikonach, ale tutaj masz skład:
      Aqua, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride,Cetyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Isopropyl Alcohol, Parfum, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Propylene Glycol, Benzyl Salicylate, Limonene, Sodium Hydroxide, Linalool, Magnesium Nitrate, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Cocos Nucifera Fruit Extract, Methylchloroisothiazolinone, Cl 42090, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

      Usuń
  2. Uwielbiam ją :) Alteraa i Herbal to moje ulubione maski :) ale to prawda, w Rossmanie ją wycofali, są tylko odżywki. Swoją kupuję w Leclerku :)
    Aaaa i nie trzymam jej 1 minuty na włosach, bo to zdecydowanie za krótko :) zwykle nakładam i na godzinę zawiązuję turban :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie mi się kończy moja maska więc może ją wypróbuję..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maskę z tej firmy tylko czerwoną i bardzo sobie chwalę. Gdy mi się skończy wypróbuję niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją :) miałam też szampon z tej serii,polecam jak najbardziej :) obędnie pachnie :)

    Pudełeczko po odzywce używam do przechowywania frezów i teraz jak pracuje frezami to mi ładnie pachnie kokoskiem :) aż sie zdziwiłam ze po takim czasie jeszcze bedzie tak pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Kitką, trzeba trzymać co najmniej pół godziny, żeby były efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska moim zdaniem świetnie pachnie ale też bardzo przyzwoicie działa na włosy :) Szampon i odżywka również godne polecenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma silikon i to dość wysoko w składzie:) Dlatego tak cudownie działa(oblepia włosy:( )

    OdpowiedzUsuń
  9. Niemialam ale jak za cene 10 zloty mozna sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak bardzo fajna maska a zapach boski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam odzywke z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jejku! uwielbiam ten kolor, więc pewnie zaopatrzę się w tę maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje też piękne, a maske muszę wypróbować !
    zapraszam do mnie na nową notke :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W Carrefourze też jest :-) Niedawno prawie miałam ją w koszyku... ale jednak nie wzięłam. Choć może faktycznie warto się po nią wrócić...

    A możliwe z tym pistacjowym lakierem ;) Ten ma perłowe wykończenia, Twój też?

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię tą firmę więc maseczka musi być mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serio?:D ja znowu chcę do kolumn wrócić, hhaha;D:D:D
    powiem Ci szczerze że boję się tych masek firmowych, jakoś wolę te nieznane które okazują się perełeczkami, albo drogie i dobre, chcoiaż czasem od ceny to nie zależy, aaale...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapachy tych szamponów i odżywek ;) Ostatnio widziałam je w Naturze, i w Rossmanie chyba też były :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubialam szampon z tej seri i odzywke :) swietnie pachnialy :)ale jakis zmian za bardzo nie zauwazylam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę że interesujesz się pielęgnacją włosów i pazurkami :)
    widzę że zostanę u Ciebie na dłużej :)
    dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciu nie widać aż tak tych niedociągnięć ale jednak one się pojawiają i dlatego też uważam że nie wyszły za estetycznie :( :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jej nie miałam, ale chętnie bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja mam pytanie....czy łamią ci sie wlosy? bo ja mam z tym bardzo problem, od kilku miesiecy nakladam odzywki i maski a moje wlosy i tak sie łamią i nie wiem co zrobic :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kiedyś tam uzywałam tej maski ale czerwona wersje i pamiętam, że śliczie pachniała ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Luuuubię tooo :) zapach, opakowanie, ciekawe opisy kosmetyków, działanie - ogólnie ta firma jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)