17.05.2012

Goldwell, Dual Senses, Rich Repair 60 Sec. Treatment

60sekundowa maska lub balsam jak kto woli do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Niedawno sobie o niej przypomniałam i  wyciągnęłam ją z czeluści szafki :) Nie jest to pełnowymiarowe opakowanie a 50ml próbka.
Maska jest bardzo wydajna chociaż myślałam że przy tak małej pojemności szybko się skończy i puste opakowanie poleci do kosza. Zapach jest delikatny. Oczywiście ułatwia rozczesywanie, ale to pikuś. Włosy po niej są gładkie i lśniące, pięknie odbijają światło. Do tego miłe w dotyku. Co tu dużo mówić, wyglądają po prostu zdrowo. Obciążenia włosów nie zauważyłam. Jedyne co mogę ocenić na minus to jej wysoka (jak dla mnie)cena za 200ml około 40zł.

25 komentarzy:

  1. no musi być świetna ale masz rację cena duża jak na maskę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko trafia mi się dobra maska do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serii odżywkę ;) Miała aż 1500 ml ! Kosztowała mnie 80 zł i było to niestety wyrzucanie pieniędzy w błoto, bo nie robiła kompletnie nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem dobrze posiedzieć i popatrzyć na takie zdjęcia :D cieplej się robi ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. jak moja mama prowadziła salon fryzjerski to nie używałam innych odżywek tylko Goldwell, no trzeba przyznać, że są świetne, w końcu profesjonalne :) ale teraz jak bym miała sobie za swoje pieniądze kupić to już gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałbym wypróbować, gdzie kupiłaś ją ? jeśli mogę wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy zakupach w hurtowni fryz. dostałam parę próbek :)

      Usuń
  7. kiedyś bardzo chciałam ją kupic, ale zapomniałam o niej ;D wiesz co teraz się stało? ;D
    Chcę!
    Ale nie dam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. o i tym postem przypomniałaś mi o mojej masce do włosów :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie można dosta taką próbeczkę do spróbowania?
    Ja polecam maski ziaji(6zł 200ml) oraz litrową maskę mleczną (20 zł). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam wyżej, przy zakupach w hurtowni fryz. dostałam parę próbek :)

      Usuń
  10. nie znam tego produkt nigdy się z nim nie spotkałam ale ciekawa jestem jego działania tylko faktycznie ta cena zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio, myślałam, że padnę jak się dowiedziałam, że te rzęsy to dla tej dziewczynki.... o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bym chętnie przetestowała taką próbkę ;))
    nigdy wcześniej jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie również jest to zbyt wysoka cena :)
    Jak ja kocham twoje recenzje to szok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear ^^ your blog is so pretty! let's follow each other, would be fun :)what do u say?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  15. no trochę kosztuje.. ja mam bardzo zniszczone włosy, i u mnie trudno jest dostrzec działanie tego typu kosmetyków. nawet jeżeli są polecane przez 90 % blogerek ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem nie warto kupowac fryzjerskich odżywek, bo są one po to, by włosy wyglądały na zdrowe, a nie takie były. Powiem Ci, że odżywka z Alterry za 10 zł daje o niebo lepsze rezultaty niż te wszystkie drogie mazidła napakowane chemią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałaby się moim włosom taka maska :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cena niezła ;) ale jak może pomóc włosom to czemu nie ;) ja po malowaniu rozjaśniaczem mam okropne włosy a już minęły 2 lata od tamtego malowania ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena niezła, nie na moją kieszeń ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do zabawy - tag 11 pytań:) http://namelonki.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie sie zapowiada ta maska... kurde naprawde narobilas mi na nia ochoty :) zaraz sie biore za szukanie jej :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)