16.05.2012

Akcja drożdże zakończona- raport

Po dwóch miesiącach brania Humavitu (tabletki drożdżowe ze skrzypem i pokrzywą) parę dni temu nadszedł długo oczekiwany koniec. Opakowanie zawierało 250tabletek, zlecane spożycie 2x2tabletki dziennie, w trakcie lub po posiłku. Pod koniec opakowania, mój zapał w braniu ich bardzo osłabł, ale udało mi się dotrwać do końca.  Cena 15.90zł.
Raport:
  • po około tygodniu od rozpoczęcia na buzi pojawiło się parę niemiłych niespodzianek, całe szczęście szybko znikły i więcej ich nie widziałam,
  • paznokcie przestały się rozdwajać, z czym ostatnio się borykałam, ale dopiero pod koniec drugiego miesiąca. Na prawdę nie wiem jak innym dziewczynom po tych tabletkach przestają rozdwajać się czy łamać już po tygodniu:)
  • przyśpieszonego wzrostu włosów raczej nie zauważyłam -zdjęcia poniżej,
  • włosy nadmiernie mi nie wypadają, więc nie mam pojęcia jak sprawa tutaj wygląda,
  • przyjmowanie tabletek pod koniec jest trochę nużące i odliczałam dni do ich końca, chociaż sto razy wolę je niż picie drożdży brr :)
I wspomniane już zdjęcia. Zdjęcie "przed" jest zrobione w trakcie brania tabletek około 20dnia, zdjęcie "po" jest z dzisiaj czyli coś około tyg. po ostatniej tabletce.

46 komentarzy:

  1. ale urosły! zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na 2 miesiące to sporo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. można dostać je w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  4. Urosły i to dużo :) Mam je też, brałam jakiś tydzień ale przestałam (po prostu przez zapomnienie a później jakoś mi się nie chciało, a poza tym zaczęłam brać B-karoten) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też łykam te tabletki i włosy rosną jak na drożdżach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana urosły ci włoski i to sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dłuższe są zdecydowanie! :) musze zainwestować w to!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczne długie włosy :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo urosly :) Tabletki znam bo tez je bralam, jednak u mnie drozdze nie zwiekszaja przyrostu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. preferuję drożdże w wypiekach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Humavit jest bardzo dobry :-) widocznie urosły Ci włosy :-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Kaja, dzięki za komentarze. :)

    Co do Twoich włosów, jestem zachwycona! Długość, kolor, objętość-aż zazdrość bierze... :)

    Ja niestety suplementów przyjmować nie mogę, bo coś mi się pojawia-ale znikać nie chce. Nawet po odstawieniu. :( Dzisiaj wypiłam wielki kubek połowy kostki drożdży z mlekiem i kakao, mmm pycha [z delikatnie kwaśną miną]. Da się przyzwyczaić. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo urosły :) ja biorę Merz Special :)

    śliczne masz te włoski :)

    jak masz chęć zapraszam na rozdanko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać różnice :)
    ja też dziś pisałam o suplementach na włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. różnica spora :)
    Gratuluję takiego efektu :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. dosc sporo ci podrosł♣y :-) tez zastnawiam sie nad kipnem tabletek na wlosy :-) byc moze skusze się nate aczkolwiek wacham się jeszcze nad belisą i skrzypowitą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również widzę różnicę, subtelną, ale widać :)
    Piękny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też je biorę i bardzo pomogły mi w kwestii paznokci - przestały się łamać i rozdwajać.
    odnośnie włosów to rezultaty nie są tak spektakularne. na pewno wypada mi ich nieco mniej, ale nie zauważyłam, żeby szybciej rosły

    OdpowiedzUsuń
  19. urosły i odżyły, niewiarygodne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne masz kłaczki :D

    czego się robi, żeby być pięknym, prawda? Ah te baby!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomimo tego że masz bardzo ladne włosy ich kondycja znacznie się poprawiła no i sporo urosły! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo Ci urosły włoski:) Ja pokrzywę piję i mam nadzieję,że włosy też będą mi tak szybko rosły:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, faktycznie się zmieniły :o na PLUS oczywiście :*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj urosły.. ja próbowałam drożdży pitnych le to katorga.. może skusze się na te tabletki kiedy skończe swój suplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki przyrost :O Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. łał jaka różnica :O żeby mi tak chciały rosnąć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Włosy urosły i wyglądają zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. meega, ja zastanawialam sie nad kupnem tabletek z serii zwyklej belissy na wlosy, paznokcie,cere i laczyć je z belissą sun. tylko slyszalam własnie o tym ze pojawiajają sie krostki i niesty nie schodza tak szybko ale to pewnie zalezy od typu cery, ja nigdy nie mialam z tym problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. włosy do pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne włoski:) widać że dużo urosły. Chyba zacznę łykać ten Humavit:)

    OdpowiedzUsuń
  31. oooo szok, ale urosły!!:D:D:D jestem zachwycona, absolutnie zachwycona!!:D:D:D
    oj wydawaaało ci sie;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale Ci woski urosły:) Ślicze sa:)

    OdpowiedzUsuń
  33. widać, że włosy urosły, ale czy to tabletki, czy może naturalny proces..nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  34. o, humavit też zażywałam jakiś czas temu i byłam zadowolona. nie miałam problemów z zażywaniem jak niektórzy piszą. niedoskonałości też brak, cera znacznie się poprawiła, no i przede wszystkim włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Łaaa ale Ci urosły szybko,też tak chcę:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)