17.04.2012

Olej kokosowy Parachute

Olejku używam trzeci miesiąc i  całkiem dobrze sobie radzi. Zagłębiając się w szczegóły, jest zamknięty w niebieskiej buteleczce i aby go wydobyć trzeba ją podgrzać. Wystarczy włożyć ją do ciepłej wody i mamy płynny olej. Zapach nie jest zły. Nakładałam go na 2-3h, parę razy zdarzyło mi się nałożyć go na noc. Z racji tego, że rano muszę wychodzić z psem, nie zdarzało się to często. Efekty po nałożeniu na noc a na parę godzin w ciągu dnia były takie same. Więc też nie kombinowałam. Włosy były po nim przyjemnie miękkie, delikatne i nawilżone. Kończąc, w najbliższym czasie wypróbuję inne oleje a do tego kiedyś wrócę.
Miałyście z nim styczność? Jakie są Wasze ulubione olejki? ;)

44 komentarze:

  1. Ja lubie kokosowy z zapach :) Ale nigdy nie miałam styczności z Parachute

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam żadnego olejku, bo nie jestem obeznana w tym temacie. Nie wiem jaki wybrac najlepiej i jak go później aplikować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zużyłam ten olejek :)wydaje mi się że moje włosy wolą jednak Amlę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja posiadam olej kokosowy taki w słoiczku i też trzeba go podgrzac aby był płynny, tele że ja napierw skrobię go tyle i mi trzeba i podgrzewam odmierzoną porcję

    OdpowiedzUsuń
  5. mam olej kokosowy, tyle, że Vatikę i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też vatika pasowała i zapachem i działaniem :)

      Usuń
  6. też sobie kupię ten olej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. również używam, nie lubię go rozpuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś długo nad nim dumałam, ostatecznie wzięłam jaśminowy tej samej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś ciągle mi nie po drodze z zakupem oleju kokosowego, zawsze mi coś wyskoczy innego, co chcę wcześniej przetestować.

    a co do oleju i wyjścia- od biedy można wyjść na tą chwilę z kapturem na głowie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wychodziłam, ale ostatnio było coraz cieplej a ja czułam się jak głupek z kapturem :D

      Usuń
  10. Dziękuję za radę :) muszę się w koncu po jakiś wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kilka razy przymierzałam się do zakupu jakiegoś i jeszcze nic nie wybrałam;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja olejkow do wlosow nie uzywam, zeby nawilzyc wlosy stosuje maski do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie używałam takiego oleju bo po pierwsze nigdy nie używałam olejków do włosów a po drugie nawet nie wiedziałam , ze istnieje takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam Sesę:D I już się nie mogę doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie stosuje żadnych olejków ale kokosowy musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ale fajne, jeszcze o czymś takim nie słyszałam. Czy włosy się po takich olejkach nie przetłuszczają szybciej ?
    Dziękuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie slyszałam o tym ale zapowiada się fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam go ale jednak zdecydowałam się na kokosowy z efavit :) Moim ulubionym olejem jest łopianowy, może nie najtańszy ale dla moich włosów najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś i był nawet ok, ale szału nie robił..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się napalam na olej z Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój olejek :P ja go lubię i pisałam już o nim na blogu więc czytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam ten olejek, ale w czasach kiedy zbytnio o włosy nie dbałam. jak sobie przypomniałam to stosowałam, strasznie nieregularnie. zapach miał cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam go ale Vatika bardzo mi pomogła i raczej to na nią skusze się ponownie

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam i miło wspominam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja olej kokosowy preferuję do twarzy, buzia jest po nim swietnie nawilzona. Choc na włoskach równiez sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja aktualnie odstawiłam wszelkie oleje, które nakładałam na włosy, bo wzmagały wypadanie. Odczekam trochę i spróbuję nakładać tylko na długość, omijając skalp

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja słyszałam o olejku kokosowym Vatika i mam zamiar go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. używam ale innego:) nawet dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, też lubujesz się w kokosowym oleju tak jak ja ;) a gdzie kupiłaś ten olej ??

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mialam ale jakis fajny olejek kokosowy mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Olejek kokosowy - od jakiegoś czasu planuję go zakupić i jakoś nie moge się zebrać... :/ słyszałam, że bardzo dobrze działa na rozdwajajace się koncówki i włosy lamliwe? Ty go używasz już jakis czas wiec - serio tak jest, dziala cuda? :)
    i tez zapuszczam wlosy..mialam piekne dlugie...zachcialo mi sie kombinowania i musiałam ściąć, a teraz rosna i rosna i jakos nie moga bo sie lamia wlasnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze no nie chce już ich bardziej obcinac....mialam wlosy do pasa i ścięłam do ramion, liczylam na to, że to pomoże...i pomoglo na chwile, ostawilam prostownice, suszarkę...i, ze tak powiem lipa...ale już nie obetne znowu. Schodze do naturalnego koloru, przefarbowałam na taki zbliżony do moich naturalnych i niech odrastają sobie i odrastają i nie różnią się odrosty z resztą...ciekawe jak dlugo wytrzymam tylko bez tego malowania bo ostatnio widzialam taki piękny kolor xd :)

      Ps. bede sobie Ciebie obserwować :D

      Usuń
    2. dzięki za rady, a jedwab tylko z chi używam właśnie :D
      pozdrawiam, 3 maj się ciepło:)

      Usuń
  32. Tez uzywam olejku kokosowego. Moj kupilam w sklepie azjatyckim i jest w duzym sloiku wiec nie ma problemu z wydobyciem go. Trzymam go w lazience, gdzie jest cieplo wiec ma postac plynna, tylko na dnie jest bardziej gesty. Moj jest bezzapachowy, mysle, ze te o zapachu kokosa maja po prostu dodany aromat. Uzywam tez na zmiane olejku amla firmy khadi, tez jest dobry ale ma dziwny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmmm nigdy nie miałam styczności z olejkami do włosów, powodem jest brak czasu:)
    p.s. dziękuje za wizytę i zapraszam częściej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja to już bez kokosa żyć nie mogę. używam tego virgin white z ZSK. na włosy, jako balsam do ciała, do ust, LOVE :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)