12.04.2012

Manhattan, tasty lips

Maleństwo, które byłam pewna, że zgubiłam przez roztargnienie :)
Najczęściej  piszę o kosmetykach do włosów bądź o lakierach do paznokci, dzisiaj będzie mała odmiana. Przedstawiam Wam błyszczyk MANHATTAN. Nie jestem miłośniczką błyszczyków, większość z jakimi miałam styczność, kleiły się niemiłosiernie a poza tym szybko znikały z ust. Z dzisiejszym jest inaczej. 
Przechodząc do konkretów, utrzymuje się przyzwoicie na ustach nie zbiera się w załamaniach i pięknie błyszczy w słońcu setkami malutkich drobinek. Dodatkowo pięknie pachnie i jeżeli się zapomnimy i obliżemy usta, poczujemy słodki smak :) Posiada jedną malutką wadę, jak to z błyszczykami bywa, na wietrze mogą nam się przykleić włosy do ust. Chociaż muszę dodać, że nie jest tak mocno klejący jak inne tego typu kosmetyki. Więc mamy dwa wyjścia, związujemy włosy albo używamy go w bezwietrzne dni :D

38 komentarzy:

  1. Samo opakowanie przyciąga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, fajne, takie malutkie opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że na ustach nie pokazałaś.. ja nienawidzę jak błyszczyk się klei ale jak efekt jest ładny to mogę mu to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje usta są tak wąskie, że prawie ich nie ma :D nie to co Twoje :D

      Usuń
  4. Prezentuje się fajnie, ciekawe jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś ciągle nie mogę się przekonać do błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie efekt jest delikatny :) takie wlasnie lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, właściwie pewnie jest bezbarwny ;P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie, a zdjęcia są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. No no zastanawiam sie czy nie przetestowac zachecaja mnie te drobinki i kolor jest piekny.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa i dobrze Ci tak! :P:P
    ja mam to samo od 3 dni z tą piosenką :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do tych wietrznych dni to chyba ich nie ma ;d ostatnio bardzo mnie denerwuje wiejący w oczy wiatr :( Lubię kosmetyki Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. tak, a drobinki dają taki efekt jak widać na zdjęciu :)
      na ustach wygląda delikatnie ;)

      Usuń
  13. wygląda wspaniale, może zakupię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny delikatny kolor. Dobry na każdą okazję. Używasz może szminek?
    PS. Piękne zdjęcia dodajesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mam jedną też z Manhattanu, dopiero przekonuję się do nich :)
      dziękuję;)

      Usuń
  15. Jak ja kocham twoje notki :) Krótkie i zwięzłe :) Super :)
    A takiego błyszczyku , w takim odcieniu o dziwo nie posiadam tylko same różowe :)
    Opakowanie też mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tak ostatnio znalazłam ulubioną pomadkę ;)) a wystarczyło zmienić torebkę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie znalazłam go przy zmianie kurtki :D

      Usuń
  17. jeszcez sie nei spotkalam z blyszczykiem do ktorego by sie nie kleily wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu pierwszy raz i już mi sie podoba! ;]
    obserwuję i zapraszam również do siebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię błyszczyki z tej firmy :) długo się utrzymują!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. A kiedyś ten błyszczyk zdaje się posiadałam i miałam z nim same przyjemne wspomnienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Musi cudownie wyglądać na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szukam szminki w tym kolorze, super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam bezowy i jest super,obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)