11.04.2012

Jak wygląda zniszczony włos?

Włosy cały czas narażone są zniszczenia. Nieuchronnymi są zniszczenia mechaniczne, dlatego tak ważne jest zabezpieczanie końcówek włosów. W ciągu dnia rozpuszczone włosy trą nam o ubrania, w nocy o poduszkę, a jeżeli będziemy związywać je za mocno gumką mogą się w tym miejscu łamać.
Poniżej pokażę Wam  zniszczoną końcówkę jaką znalazłam u siebie parę lat temu. Tutaj chyba nawet miałam rudy kolor włosów ;) I jak zniszczenia wyglądają w bardzo dużym zbliżeniu.
Zdjęcia robiłam z książek: "Nowoczesne fryzjerstwo"
"Fryzjerstwo wraz z poradami kosmetycznymi"

53 komentarze:

  1. o rety zdjęcia zniszczonych włosów są przerażające ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu spojrzalam na swoje wlosy. Tak trudno miec piekne zdrowe...ach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale te zdjęcia są przerażające brr
    W przybliżeniu wygląda włos zniszczony o wiele gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdj w zblizeniu wyglada to strasznie :/ tez kiedys u siebie znajdywalam takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to wyglada strasznie, dlatego juz od 3 miesiecy nie rozjasniam wlosow, powracam do naturalnego blondu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masakra..ja ciagle prostuje wlosy i mam znisczone koncowki,az mi sie szkoda moich włosów w tej chwili zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzieś widziałam takie straszności i chyba to było na mojej głowie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zaczęłam się zastanawiać jak wyglądają moje włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. omg... A moje koncówki pewnie jakoś w ten deseń wyglądają :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatna notka , ponieważ uświadamia nas jak wygląda włos zniszczony od wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i takie zdjecia sprawiaja ze mam ochote isc do frzyjera i sciac sie na lyso ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Przerażające te zdjęcia! Że też mam takie na głowie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ogółem włosy są super ale te zdjęcia są straszne 0o aż mi się włosy na skórze jeżą 0o Twój to też niezły hardkor:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje, że mnie nigdy coś takiego nie spotka... nie życzę też tego nikomu

    OdpowiedzUsuń
  15. O jezu. ;O Dobrze że zrobiłaś tą notkę...

    http://mealm.blogspot.com Zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. po tym wpisie zastanawiam się... jak wygląda mój włos?
    kiedyś widziałam reklamę o badaniu włosów w jakiejś drogerii
    ciekawe na czym to polega i czy rzeczywiście jest miarodajne, wiadomo włosy są w różnej fazie wzrostu i w różnej kondycji przy obumarciu włosa....
    wkręcam się w pielęgnację włosów :D
    fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zrobić badanie mikrokamerą, która w bardzo dużym powiększeniu pokazuje stan włosów i skóry głowy :)

      Usuń
    2. może kiedyś znów będzie takie badanie, to się zapisze na nie :)
      fajnie jest porównać wyniki np po 2-3 miesiącach odpowiedniej pielęgnacji :)

      Usuń
  17. chciałabym mieć takie zdrowe włosy ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, nigdy nie przyglądałam się aż tak włosom. Ale wnioskując po zdjęciu Twojej zniszczonej końcówki musisz chyba mieć grube włosy. Przynajmniej ten włos wygląda na zdjęciu na grubego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, nigdy nie przyglądałam się aż tak włosom. Ale wnioskując po zdjęciu Twojej zniszczonej końcówki musisz chyba mieć grube włosy. Przynajmniej ten włos wygląda na zdjęciu na grubego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia przerażające, na szczęście ja mam pewność, że moje włosy nie są w tak okropnym stanie. Wczoraj byłam na badaniu i tylko niewielka część jest nieznacznie rozdwojona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za czasów liceum moje końcówki były w takim stanie xD Z nudów siedziałam na lekcji i nożyczkami obcinałam sobie końcówki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Straszny widok, a właśnie muszę sobie trochę podciąć te moje włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak moje włosy wyglądają w takim zbliżeniu :O

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!!! Moje wlosy zapewne przypominaja ten, ze zdjecia "wlos zniszczony" :( Codzienne prostowanie robi swoje chocby nie wiem co :(

    OdpowiedzUsuń
  25. te zdjęcie jest mega.. naprawdę przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ajjjj niewiem dlaczego ale od samego patrzenia az boli.

    little-black-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba wolałabym tego nie widzieć z bliska hehe :P będę teraz częściej podcinać włosy :P
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. no niestety przykra sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. moja największa zmora! Będzie mi się to śnić przez Ciebie po nocach ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. przeraziłaś mnie moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  31. To wyglada strasznie az prosi sie o obciecie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kiedyś robiłam sobie zdjęcie rozdwojonej końcówki na 5 części. To był widok. :D A zdjęcia w przybliżeniu to koszmar! :P

    OdpowiedzUsuń
  33. oj ja tez miewam takie końcówki ;/ ale ciężko je "wyleczyc" ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę takie na co dzień, niestety..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, wieczorem nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdarzają mi się i takie... ale już teraz mniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. przerażające zdjęcia.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda to przerażająco :( pomyśleć że mam tak dużo takich włosów:(

    OdpowiedzUsuń
  38. też mi się kiedyś taka miotełka zdarzyła

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zobaczyłam te zdjęcia to pomyślałam "ale bajer" :D No to teraz wiem, czemu świeżo podcięte włosy są takie fajne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale to nieładnie wygląda, moje włosy wołają o pomstę do nieba, ale nie mam czasu wybrać się do fryzjera:(

    OdpowiedzUsuń
  41. okropności . i wstyd się przyznać, że tak wyglądają moje włosy ;<

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)