27.04.2012

Farouk CHI silk infusion

Właśnie wróciłam z miasta a ze mną jeden z moich ulubionych kosmetyków. Tak się złożyło że mam parę spraw do załatwienia w związku ze zmianą szkoły a  niedaleko jest hurtownia. CHI używam na same końcówki już od dłuższego czasu i jestem mu wierna. Włosy przy używaniu go rozdwajają się mniej niż teraz jak go nie używałam :)
Za dwie buteleczki 15ml zapłaciłam 7.20zł
I uwaga, uwaga za około tydz. skończę branie tabletek drożdżowych, także będzie sprawozdanie :)

24 komentarze:

  1. też go używam i potwierdzam, że jest świetny, zwłaszcza przy częstym prostowaniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo coś dla mnie, jestem ciekawa działania tabletek drożdżowych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go używam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę ale cena jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś, i napewno wrócę do niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz na oczy widzę ten produkt ale co jak co ale cena jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zostałaś przeze mnie otagowana! :D :*
    http://marquisdered.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja go nie miałam i narazie jade na kuracji bezsilikonowej więc pewnie szybko nie użyje ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i nawet recenzja o nim jest na moim blogu ;) Uwielbiam ten jedwab <3 i jego zapaaaach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten jedwab i niesamowicie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go ale u mnie jakos się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje:) ja mialam odzywke do wlosow z tej serii i byla bardzo fajna! pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję:)

    Już wstawiłam zdjęcie... ostatnie jest zrobione mniej więcej w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja skończyłam drugie opakowanie tabletek drożdżowych (2x200sztuk) i nie widzę efektów

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam z nim doczynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jeśli masz ochotę odpowiedz na TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba też muszę w coś takiego zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś kupiłam taka małą buteleczkę i sprawowała się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. oo :D właśnie zastanawiałam się nad tą firmą dość długo i miałam wątpliwości a słyszałaś o keratynie z tej firmy?używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam go od jakiegoś czasu, początkowo włosy mi sie elektryzowały a teraz nie potrafie bez niego życ :)Bardzo fajny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez go uzywam :) i jest swietny! a fajny efekt daje na mokre włosy i po czasie jak suszysz.. mi dodaje objetosci i sie swieca włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest świetny dlatego bo nie zawiera alkoholu w składzie jak większość jedwabi. ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)