05.03.2012

Pilomax aloe vera odżywcza maska do włosów

Jest to mniejszy odpowiednik maski aloesowej. Według opisu przeznaczona dla włosów zniszczonych, cienkich, suchych i przetłuszczających się, jej zadaniem jest nawilżyć i zregenerować włosy.
Moja opinia, jak już przystało nie będzie zbyt obszerna.

Maska ma miły zapach  aloesu.
Niestety przy nakładaniu przecieka przez palce.
Włosy po spłukaniu maski są gładkie bardzo dobrze się rozczesują.
Po wysuszeniu włosów mam wrażenie, że zwiększa ich objętość .
Nawilża.
Nie zawiera silikonu. 

Podsumowując bardzo dobra maska, ale na mojej liście kosmetyków do włosów nr 1 ex aequo są już dwie inne maski Pilomaxu, ale o tym już niedługo ;)
Teraz uciekam zmyć farbę z włosów, nałożyć maskę i  później na spacer. Aha i z okiem już wszystko w porządku ;)

36 komentarzy:

  1. Czaję się na tą maskę ale czekam aż skończe inne produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam ochotę na nią, ale muszę mojego biowaxa skończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten angielski wax nie przypadł do gustu... może powinnam wypróbować go jeszcze raz.
    Czym farbowałaś włosy? Mam nadzieje, ze pokażesz efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie pilomax bardzo przypadł do gustu ;)
      co do włosów to nie ma co pokazywać, robiłam odrosty ;)

      Usuń
  4. fajnie że dodaje objętości ;) muszę zainwestować w jakąś maskę

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na inne maski do wlsoow poniewa zmusz eodbudowac sowje wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę ją wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że cena jest przystępna i dla takich efektów warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to coś do moich włosów a jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 20zł za 240g :)

      Usuń
    2. ooo to super cena;D a musze specjalnie gdzies tego szukac czy w kazdej drogerii to nabede bez problemu?

      Usuń
    3. szukaj w aptece :)

      Usuń
  9. pilomax kosmetyki najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały i warty zakupu produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje sie bardzo fajna wlasnie kochaa cenowo droga ? i gdzie zakupials ja w drogeri jakieś ?:) pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam już kiedyś maskę waxa ale niestety po 3 miesiącach stosowania nic mi nie pomogła :( wogóle na moje włosy chyba nic nie działa. Ale widze, że dobrze trafiłam :) z chęcią podpatrze jakieś dobre kosmetyki do pielęgnacji włosów i bede próbować dalej. pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego produktu nawet raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam odżywki waxa, ale tej z aloesem jeszcze nie miałam. Trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam, ale jeśli mówisz, że dobre, to może będę miała okazję wypróbować (oby w najbliższym czasie) ☺ a jaka jest maska nr. 1?
    obserwuję, jak tylko przejdę wszystkie blogi, zabiorę się za przeglądanie starszych wpisów ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaję się być bardzo fajna
    sporo osób ją chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wykończę swój zapas to na pewno sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie umiem się przekonać do produktów pilomaxu bo kiedyś skład mnie wysuszał zamiast odżywiać ;) ale niech Ci służy

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie się nigdy nie chcę maseczek na włosy kłaść.. leń ze mnie;D
    Masz piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam Wax'a do blond włosów, są po nim miękkie, ale nie odżywione, a efekt utrzymuje się jeden dzień, no dla mnie niestety ten produkt odpada... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie używałam tego produktu:)
    Lakier na paznokciach wygląda bardzo ładnie,
    a kupiłam go w małej drogerii w moim mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się zaopatrzyć w jakąś maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy tą maskę można dostać w każdej drogerii ? : )
    Bo bardzo mnie zaciekawiła : )
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. szukaj w h&m:) ale dużo jest sklepów z oversizami, ostatnio nawet house sprzedaje:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam maskę z WAXa do ciemnych, bo zwiększająca objętosc mi nie potrzebna (;
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  26. to teraz czekamy na zdjęcia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham szampony do włosów z tej firmy ta maskę mam , ale jeszcze jej nie użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Z okazji Dnia Kobiet odwiedzam wszystkie blogerki, które obserwuje i składam im życzenia:) Tylko są to życzenia nietypowe bo żeby je przeczytać musisz zajrzeć tu-->

    http://a-girls-guide-to-london.blogspot.com/2012/03/z-okazji-naszego-dnia.html

    Jest to post na moim blogu ale, ale nie jest to żaden wykręt mający na celu zmuszenia Cię do obserwowania mojego bloga czy coś:) Jeśli nie chcesz to nie musisz tam w ogóle zaglądać:) Ale byłoby mi miło gdybyś przeczytała te życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już któryś raz widzę pozytywne opinie na temat tej maski, chyba się wkońcu skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena jest fajna :D Jak skończe mojego biowaxa to kupie sobie ją :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę wypróbować, bo na moje włosy nic nie działa : C

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)