29.03.2012

Jak zrobić niedbały kłos ?

Ameryki nie odkryję, ale wiem, że jest parę dziewczyn mających problem ze zrobieniem kłosa. Tak więc dzisiaj instrukcja krok po kroku jak zrobić taki warkocz. Zdjęcia są z kamerki, ale tak było mi wygodniej je zrobić :)

Zbieramy włosy na jedną stronę i dzielimy na dwa pasma. Z pasma nr 1 (z zewnętrznej strony) bierzemy cienki kosmyk włosów i przekładamy do pasma nr 2. Teraz z pasma 2 bierzemy z zewnątrz kosmyk i przekładamy do 1 i tak w kółko :)
 Na zdjęciach widzicie już parę przełożonych pasemek  i tak dalej, i tak dalej :)
 Po zakończeniu warkocza związujemy go i  delikatnie wyciągamy parę pasemek, żeby nasz kłos zrobił się niedbały. I gotowe.
Im cieńsze pasemka przekładacie, tym lepiej będzie to wyglądało :) Moje zbyt cienkie nie były :P Na przed ostatnim zdjęciu widzicie jak wygląda a na ostatnim końcówka już mi się przekręciła bokiem :D
Dobrze wytłumaczyłam ;) ?

58 komentarzy:

  1. Muszę poćwiczyć - może kiedyś nauczę się robić taki ładny kłos ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra, muszę w domu poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna instrukcja pokażę siostrze lubi takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. warkocz super, ja mam dwie lewe rece do robienia fryzur ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna fryzurka :) Mi się ten post przyda, bo nigdy nie wiedziałam jak zrobić kłosa :P Muszę potrenować z Twoją instrukcją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna fryzurka dzięki za rady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajnie to wygląda, muszę się nauczyć robić kłosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super *.* ale mam za krótkie włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny instruktaż :) niedługo sama się zabiore za robienie kłosa, dziękki :))


    U mnie nowa notka, zapraszam :)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;)
    XO, K.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny ! też umeim < 333

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować :) znając moje zdolności zrobienie takiego kłosa zajmie mi spooooro czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. heh świetna fryzura ale nie dla moich włosów xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam się tak czesać, muszę jeszcze poczekać aż troszkę mi włoski odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nauczyłam się robić kłosa niedawno, na siostrze :) bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie koleżanka nauczyła :P Robiąc na mnie ^^ Alena razie jakoś sama nie miałam okazji sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) Aczkolwiek mi prawie nigdy nie wychodzi i tracę cierpliowsc w polowie klosa ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. komus umiem ale sobie mi tak nie wychodzi :D jesli chodzi o innego kolsa tego dam rade mamuska mnie nauczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekiD:D:D:D:D
    oj mi zawsze taki kłos wychodzi bo coś mi wyjdzie, cos się pogniecie, coś to, coś tamto.. nie ma innej opcji xDxdXD hehehe:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie nigdy nie moge dac z nim rady:D ael po Twojej instrukcji sprobuje jeszcze raz moze wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wiedziałam jak zrobić ale teraz już wiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta fryzura bardzo mi się podoba, ale nie często robię ją na swoich włosach, u mnie za szybko się rozwala, dwie godzinki, a nawet mniej i śladu po kłosie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  22. kłosik wygląda zawodowo :) szkoda że tyle czasu zajmuje, przez to często wolę zrobić zwykły warkocz :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajnie ci to wyszło. Ja natomiast zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie! ale ja mam zbyt postopniowane włosy i mi nie wychodzi. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też często robię sobie kłosa. :) Tylko, że ja mam strasznie dużo włosów i trudno jest mi go zrobić. :D Bardzo ładnie Ci wyszedł. :)

    Co do pieska to podjęliśmy taką decyzje, że adoptujemy psa jak odłożymy troszkę pieniędzy, tj. za jakiś miesiąc, dwa, w tym czasie przygotujemy mieszkanie chowając kable, montując wyżej przedłużacze i listwy, żeby mały piesek był bezpieczny. A i adoptujemy takiego 6-miesięcznego, max rocznego pieska. ;)

    Jeszcze chciałam zapytać, ile kg karmy miesięcznie zje taki mały-średni piesek już dorosły? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetne włosy! ♥ Cudny kłos :)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze troche mi włosy podrosną i zrobię kłosa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, pomoz mi zapuscic wlosy :<

    OdpowiedzUsuń
  29. zawsze chcialam się nauczyc robic kłosa :) dzisiaj sprobuje:D

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym mieć takie długie włosy i móc wypróbować tą technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. spróbuj jeśli będziesz do czegoś dążyć:D:D:D to super sprawa!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu! :)
    Pięknie wyglądasz tym kłosie! ;)
    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, bardzo chciałabym się nauczyć robić kłosa, ale jak sama zaczynam to potem się w tym gubię ;/ mam długie włosy i zawsze odnoszę wrażenie, że brakuje mi rąk :)
    Tobie wychodzi to ślicznie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! Mam jeszcze za krótkie włosy na kłosa, ale na pewno kiedyś spróbuję :-) Bardzo fajny post (i łatwo to wygląda).
    Hmm... Nie wiem czy już Cię informowałam: zmieniłam adres bloga (poprzedni kat-trina.blogspot...), aktualnie: crocodylla.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wytłumaczyłaś :) zostaje tylko mi zapuścić włosy

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyda mi się ta notka :) Pozdrawiam- dodałam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Potrafię zrobić kłosa, ale komuś, sama sobie chyba nigdy nie zrobię :) a już w ogóle podziwiam dziewczyny robiące sobie dobierane warkocze i inne skomplikowane fryzury, nigdy tego nie ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie ! Masz śliczne włosy i prowadzisz bardzo ciekawego bloga. Dodam do obserwowanych bo warto wrócic tu jeszcze. ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. fryzura bardzo fajna, niestety ja posiadam dwie lewe ręce do wszelkich warkoczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie Ci to wyszło. Spróbuję, bo nigdy tego nie umiałam, ale chyba mam za bardzo pocieniowane włosy.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja to jestem beztalencie autoczesania się, ale to może mi wyjdzie;)
    zapraszam http://myheadyperfume.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy się tego nie nauczę (a próbowałam wiele razy oglądając dziewczyny na yt) ciągle mi się myli :) ale będę próbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie to pokazałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. tak bardzo chciałabym kłosa *.*
    niestety mam włosy do ramion i na dodatek cieniowane ;<

    zapraszam do mnie ;)

    http://diy-mojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedyś próbowałam,ale nie wyszło mi zbyt ładnie ;)
    ale nie miałam takiej instrukcji :P
    na swoich włosach nie dam rady, ale zmolestuje koleżankę z dłuższymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi nigdy nie wyszedł, jestem kompletną niezdarą jeśli chodzi o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. w koncu ktos wytlumaczyl to konkretnie! dziekuje Ci baaaaaaardzo! do tej pory nigdy nie wiedzialam co trzeba zrobic z tymi wlosami zebranymi z brzegu :O w koncu udało sie! :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)