26.03.2012

#1 Kamille wax, Henna wax

Ex aequo dwa moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów. Dodam, że mam włosy farbowane, suche na końcach.
Kamille wax , maska  do włosów zniszczonych jasnych.
Przede wszystkim bije na głowę maskę aloesową. Jest warta uwagi, mokre włosy genialnie się po niej rozczesują.
Ma delikatny zapach, jest gęsta w żółtym kolorze.
Przy spłukiwaniu jej, włosy są gładkie jak tafla wody.
Wygładza, czego maska aloesowa nie robiła.
Włosy są po niej w lepszej kondycji.
Nie zawiera silikonu.
 Henna wax natural classic, maska do włosów jasnych
Jest to pierwsza maska, którą kupiłam, Pilomaxu. Dzięki niej zaciekawiły mnie jej produkty. Pisałam już o niej >>Tutaj<<  Zachęcam leniuszków do wejścia w link i przeczytania ;) Są to dwa produkty, które na  1oo%  kupię ponownie.

34 komentarze:

  1. Nie miałam żadnej z masek, o której napisałaś, żałuję że nie kupiłam ich w Super Pharm. Nic sttraconego,nadrobię z pewnością. Jednak muszę wybrać maskę do ciemnych włosów :)

    Miłego dnia
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej firmy jeszcze nie miałam, ciekawe czy wiele się różni od Biovaxu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, nie używałam jeszcze Biovaxu :)

      Usuń
  3. Kolejne produkty, które muszę przetestować. Nie wiem jak dolece z tyloma produktami z powrotem do Anglii.. :D Moja lista jest dłuuuga

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze ale chyba zostanę przy swojej odżywce bo tez jest efekt gładkości i ,,tafli wody" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. NO właśnie tyle tych Wax'ów że już nie obczajam co jest co:) Ale spróbowałabym:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojtak, Wax to świetna sprawa, ja już maski nie oddam nikomu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Wax'a do blondu, chyba resztka została nadal w pojemniku, ale nie zachwycił mnie niczym, zawiodłam sie na całej linii, same zalety w Internecie, a na moich włosach pozostawił ciężką konsystencje, wyglądały jak tłuste...

    OdpowiedzUsuń
  8. maska z aloesem to jakieś nieporozumienie ;/ p.s. zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a czy one nie zażółcają blondu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic takiego nie zauważyłam;)
      Na ulotce jest napisane, że zawierają Rumian rzymski mogący rozjaśniać włosy i właśnie zapobiegający żółknięciu jasnych włosów i siwych ;)

      Usuń
  10. Słyszałąm o nich podobno fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kilku rodzajów wax'u tej firmy i byłam bardzo zadowolona. Z pewnością jeszcze nie raz do nich wrócę :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam Biovaxu, ale tyle się naczytałam o Waxie, że chyba następnym razem którąś z tych masek kupię. Słyszałam też, że maska Bingo z keratyną z Tesco jest bardzo dobra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych produktów jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tych produktów ale mam na nie chęć oczywiście do ciemnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na przypływ gotówki i od razu zamawiam tą pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej notce wszystko opisałam :) http://asiuuura.blogspot.com/2012/02/witam-was-dzis-w-koncu-zaczyna-sie.html
    Kupuję szampon i odżywkę w Tesco i dla mnie efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę spróbować, brzmi bardzo ciekawie... Obecnie jestem na kuracji gliceryną. I działa świetnie.
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeje naprawde warte uwagi sam raz cos dla mnie i moich biednycch wloskow :) switny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Anioły i demony" mi również się podobały :)
    Serdecznie zapraszam na nową recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. czy do ciemnych włosów jest również cudowna ? :) może jakieś Twoje koleżanki z ciemnymi włosami wiedzą coś na ten temat ? moje niestety rozdziawiają usta i nie wiedzą o co chodzi, gdy wspominam o tej firmie... :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam, znakomita rzecz. :3


    Chciałabym Cię zaprosić na konkurs u http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    Do wygrania buty z Deezee :3

    OdpowiedzUsuń
  22. te maski są naprawdę świetne, najlepsze spośród tych, które stosowałam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey;-) Widze tez jestes ze Szczecina, ja osobiscie nie prowadze zadnego bloga, ale sledze inne i prozba wielka gdzie kupie ta Kamille wax , maska do włosów zniszczonych jasnych i za ile prosze o odpowiedz w komentarzu na pewno odczytam ! pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
  24. edit. chodzi mi o ta 1 maske w malym pojemiku, ta wielka spotykalam juz na swojej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz poszukać w aptekach, najprościej jak wejdziesz na doz.pl
      tutaj http://www.doz.pl/apteka/p45522-Wax_Pilomax_Kamille_maska_do_wlosow_i_skory_glowy_480_g masz tą maskę i możesz ją zamówić, na dole masz listę aptek w których możesz ją odebrać :)
      e

      Usuń
  25. dziekuje slicznie:) szkoda, ze jest w tak wielkim opakowaniu, bo wlosy lubia roznorodnosc i bez sensu taka duza:P pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo WAX! Uwielbiam tą odżywkę!

    OdpowiedzUsuń
  27. wczoraj lustrowalam ja na Allegro, tez mi wpadla w oko, ale slyszalam, ze moze wysuszac i sie zawahalam. nadal szukam jakiegos cuda na nawilzanie i wygladzenie mojego blond sianka.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)