11.02.2012

Londa vs Wellaton

Hej, chciałam pokazać Wam jak wyglądają moje włosy po odświeżeniu koloru londą. Zrobiłam nią odrosty a przy zmywaniu farby, masowałam włosy przez 5 min.
Po umyciu włosów po londzie, włosy są takie same jak przed farbowaniem, za to po wellatonie były szorstkie.



Jak widzicie na każdym zdjęciu kolor delikatnie się różni.
Zdjęcia robione były w świetle dziennym bez lampy. Włosy wyglądają na trochę zmatowione, a to przez lakier, który miałam wczoraj na włosach i po dzisiejszym rozczesaniu już tak nie błyszczą.



 A tutaj już widzicie porównanie farb, (londa bez lampy, wellaton z lampą), który kolor Wam się bardziej podoba?  Dla mnie (jak na razie) Londa wygrywa ;)

54 komentarze:

  1. wellaton wygląda bardziej naturalnie, a londa jaśniejsza :)) chyba Londa choć oba są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest przepiękny! Taki mam zamiar osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też oba się podobają, ale po wellatonie widać tak jakby "pasemka" (może to tylko złudzenie przez lampę). Ważne, żeby włoski nie stały się szorstkie po farbowaniu, a jak napisałaś, po londzie nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wella i Londa to chyba to samo, wydaje mi się że ta sama firma to produkuje :)
    moim zdaniem po obu efekt jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na tych zdj bardziej podoba mi się efekt po Londzie ale ciekawa jestem jak Wellaton wyglądał w świetle dzienny :)

    Ja Londą zrobiłam raz ale nie byłam szczególnie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardziej podoba się efekt po Londzie, jednak to może być tylko wrażenie, bo Wellaton kładłaś na znacznie ciemniejsze włosy prawda? Pewnie dlatego też inaczej wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znoszę blondu, ale u Ciebie bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam londy do farbowania :P wyszła super na Twoich włosach!,a wellaton średnio. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój fryzjer odradza mi welle w ogóle jako firmę do pielęgnacji włosów. Śliczny masz teraz kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. po Londzie przepiękny kolorek, chyba sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Londa podoba mi się bardziej :) Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w ogóle bardzo podoba mi się ich teraźniejszy kolor, no i jakie długie są! :) planujesz jeszcze jaśniejsze włosy czy na tym poziomie chciałabyś zostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie Londa, z którą prawdopodobnie za 3 tygodnie się "przeproszę"... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękny ten blondzik :)
    bardziej podoba mi się wellaton :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wellaton wygląda naturalniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne oba kolorki, ale wellaton lepszy :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blond : D bardzo podobają mi się takie kolory:D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. za to ja bylam pod wrazeniem Twoich jak weszlam na Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka baardzo wciąga, zresztą jak każda Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze polecam :)Sięgnęłam we wakacje po jedną jego książkę i wiedziałam, że chce więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! Bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Londa lepsza. Super kolor:) masz genialne włosy <3 ahh zazdroszcze.. ja mam tak slabe, ze nie moglabym ich nawet pofarbowac bo chyba by wszystkie wyleciały:(.
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój wymarzony kolor włosów!! Achhhh! <3 Szkoda, że mam naturalny średni blond, denerwuje mnie farbowanie odrostów co miesiąc i wracam do naturalnego. :( :P

    OdpowiedzUsuń
  24. masz piękny kolor włosów :) zawsze o takim blondzie marzyłam, ale moja przygoda z farbowaniem skończyła się na czekoladowym brązie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Londa;) Miałam obydwie i wellaton szybko rudział. Ładny kolor ci wyszedł, nie za jasny i nie ciemny- w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  26. Londa stanowczo !
    Pozdrawiam CZOKOBON

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne włosy:)
    zapraszam Cię na konkurs w którym do wygrania jest bon o wartości 100zł do wydania
    w sklepie internetowym dash 44:-)

    pozdrawiam!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie - Londa jest bezkonkurencyjna, pięknie wygląda na włosach. Sama się ostatnio zastanawiałam nad farbą na swój blond i kto wie, czy się nie skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny efekt Londy:) Choć ja preferuję farby fryzjerskie.

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki kochana ;D mama mi mówiła że założyła tą bluzkę tylko parę razy i przywiozła ją do polski;D

    OdpowiedzUsuń
  31. też czasami wychodzę bez niczego, ale dziwnie się wtedy czuję, szczególnie bez tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolorek włosów :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oba wyglądają ładnie, naturalnie, ale skoro po Londzie włosy sa lepsze to wiadomo co wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Londa zdecydowanie lepsza! Jakim odcieniem się farbowałaś? Genialny wyszedł Ci ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny kolor włosów:) zdecydowanie londa:) zdradzisz, ktory to odcien z palety londy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to drogeryjna londa, naturals 12/9 perłowy blond :)

      Usuń

To nie jest miejsce na reklamę- spam będzie usuwany :)